Gå til innhold

Gå opp i vekt uten å legge på seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det mulig å legge på seg, uten at man legger på seg i kilo? Jeg merker at beinene ved nakken og under brystene er mindre synlige samt at mellomrommet mellom benet har blitt smallere. Jeg har dermed ikke gått opp i kilo.

:klo:



Anonymous poster hash: c1967...552
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være forandringer i muskelmassen din, f.eks hvis du har trent lite en periode, at du føler deg litt "dvaskere" pga det. Går selvsagt ikke an å legge på seg uten å gå opp i vekt.



Anonymous poster hash: ff3ab...281
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Du har sannsynligvis mistet litt muskelmasse og fått litt mer fett. Ettersom muskler veier mer enn fett kan du da allikevel veie det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynligvis mistet litt muskelmasse og fått litt mer fett. Ettersom muskler veier mer enn fett kan du da allikevel veie det samme.

hm, kan skjønne at musklene har blitt dvaskere da jeg ikke har trent på litt, men er fortsatt litt forundret angående benene ved nakken...:)

Anonymous poster hash: c1967...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm, kan skjønne at musklene har blitt dvaskere da jeg ikke har trent på litt, men er fortsatt litt forundret angående benene ved nakken... :)

Anonymous poster hash: c1967...552

Det er nok helt riktig som de over her sier. Hvis du har mistet litt muskelmasse og erstattet det med litt mer fett på kroppen, selv uten å ha gått opp i vekt, vil det være naturlig at du har fått mindre "thigh gap" og at beina i kroppen din er blitt mindre synlige, da fett tar mer plass enn muskelmasse, selv om det veier mer. Hvis du skjønner hva jeg mener. :) Fettet har lagt seg over beina, enten det er ribbeina eller kravebeinet. Men du trenger ikke å ha gått opp i vekt av den grunn. Det du beskriver er helt normalt.

Anonymous poster hash: a8547...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...