Gå til innhold

Hvor bruker så få jenter nettingstrømper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det KAN være kult og classy syns jeg. Men det skal mye til og du skal være meget flink til å style antrekket riktig. Og det er ikke jeg. Derfor kommer jeg aldri til å dra på meg disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytt til Syd-Europa.

Der er det helt vanlig, både på gammel og ung, ofte hudfargede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Det var moderne for nokre år sidan, truleg rundt tusenårsskiftet, og no er dei umoderne. Eg synest likevel det kan vere kult for å sprite opp keisame antrekk. Eg kunne funne på å bruke nettingstrømper til ein elles veldig tekkeleg svart kjole, nett for å gjere ein vri. Eller å ha nettingknestrømper under ei brok så det berre synest såvidt til ankelstøvlettar. Men nettingstrømper til korte skjørt, det er rett og slett ut no om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tigress setter fingeren (eller var det kloen? :fnise: ) på det jeg vil mene er kjernepunktet her.

For meg går grensen mellom 'under ingen omstendigheter' og 'tja... la oss se om det funker' her:

- jobb - no way

- skjørt rett over kneet - nix

- med 13 cm syltynne hæler - nei, tror ikke det nei

- off. sammenkomster - absolutt ikke

- middag med en god og leken venn - tja? Noen ganger, uten de høyeste stilettene og med en klassisk, sort kjole ned til under kneet. Resten av antrekket må være veldig skikkelig og strømpene bare et lite krydderelement for å sprite opp.

Som nevnt, alt til sin tid ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...