Gå til innhold

Er dette mellomblødning? Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på p-piller i 4 måneder. På det første brettet tok jeg sukkerpillene så jeg fikk mensen da. Nå har jeg straks tatt ferdig fire brett til uten å tatt sukkerpillene, så har ikke hatt mensen nå på 3 måneder.

Men nå så jeg at jeg hadde litt rødlig utflod. Det var altså ikke blod som kom, men det var farge på utfloden. Er dette mellomblødning? Kommer jeg til å blø like mye som en vanlig mensen nå? Normalt så begynner jo mensen til meg med litt rødlig utflod før jeg begynner å blø, så er dette et tegn på at jeg får mensen nå? Jeg hadde litt vondt i magen, slik som mensensmerter bare litt mildere i går også.

Hva bør jeg gjøre nå? Bør jeg ta en ukes fri fra pillene nå med en gang så jeg får mensen som vanlig, eller kan jeg fortsette med pillene uten at jeg kommer til å blø noe mer?

Er ikke så vant til disse pillene, så blir litt i tvil hva jeg skal gjøre.



Anonymous poster hash: 6d862...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her.

Jeg skal straks ta dagens pille nå. Bør jeg droppe den, eller kan jeg bare ta den? Håper noen som har peiling på dette kan svare fort.



Anonymous poster hash: 6d862...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som vet?



Anonymous poster hash: 6d862...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent å svare, kanskje, men det er helt vanlig at det kommer en såkalt gjennombruddsblødning når man har hoppet over sukkerpillene en del ganger. Ta pillene som vanlig, ikke slutt å ta dem hvis du er midt i brettet, det blir bare kluss. Jeg ville tatt brettet ut, også sukkerpillene denne gangen, så kan du evt begynne å hoppe over igjen fra neste brett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man velger å ha mensen når man går på p-piller, får man helt vanlig mens slik som man hadde før man begynte på de? Det er ikke sånn at man plutselig kan blø mye mer, siden man ikke har blødd på en stund når man har hoppet over mensen noen ganger?



Anonymous poster hash: 6d862...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mellomblødning! Utrolig irriterende, men ikke noe å gjøre med! Jeg pleier å få det om jeg utsetter 3 ganger. Da pleier jeg å stoppe med pillen og ta pillefri uke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...