Gå til innhold

Muuulig(?) graviditet - alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok angrepille for snart 2 uker siden. Går egentlig på p-piller men hadde glemt noen i begynnelsen av brettet. Skal ut på middag med venner imorgen, og skulle gjerne tatt meg et glass vin til maten. Om jeg skulle være gravid vil vi beholde. Venter mens over helgen.

Sjansene for graviditet er vel miniatyriske? Tok en test for 4 dager siden som var negativ. Burde jeg droppe vinglasset eller går det greit? Hva gjør prøvere i disse ukene?

Anonymous poster hash: b262a...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste prøvere står over alkohol når de venter på mens :) Men siden du har tatt angrepille så regner jeg med at du ikke er gravid :)



Anonymous poster hash: b0b0e...16b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har bare lest litt rundt etter jeg tok angrepillen, og det virker som mange blir gravide likevel! (Veier 56 kg så teknisk sett burde den funke)

Anonymous poster hash: b262a...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 3 glass vin og en drink igår. (Ganske mye for å være meg). Så håper virkelig jeg ikke er gravid! :P

Anonymous poster hash: b262a...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble 3 glass vin og en drink igår. (Ganske mye for å være meg). Så håper virkelig jeg ikke er gravid! :P

Anonymous poster hash: b262a...5fb

Ja da krysser vi fingrene for det :) Men forhåpentligvis så har det gått bra uansett.

Anonymous poster hash: 2204a...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...