Gå til innhold

uregelmessig mens pga klamydia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var for noen måneder siden hos gynekologen, pga uregelmessige og lange sykluser.syklusene varierte fra 1.5 mnd til over 3 mnd.

Gynekologen fant ingenting som kunne tyde på hverken tette eggledere eller annet, men jeg fikk påvist pcos.

noen uker etter dette fikk jeg telefon om at jeg hadde klamydia og en annen klamydia lignende sykdom. Jeg fikk behandling for begge deler. Dette må jeg ha gått med i ca 2.5 år før det da endelig ble behandlet.

En stund etter jeg var ferdig med penicillinkuren fikk jeg mensen. To uker etter dette merket jeg at jeg trolig hadde eggløsning, og tok en eltest. Den var positiv. Etter nye to uker kom mensen på ny, og for første gang på flere år hadde jeg altså en syklus på 28 dager.

Nøyaktig to uker senere fikk jeg igjen positiv eltest ( og vi passet på å ha sex, i håp om at det skal klaffe). Nå er dette ei uke siden, og om alt er som jeg håper skal jeg ha mensen neste helg.

når jeg hadde ustabile sykluser fikk jeg aldri positive eltester.

Kan klamydiaen jeg gikk med så lenge være årsaken til de lange syklusene?

Er det håp om at jeg kan ha blitt gravid nå, og når kan jeg teste om i km er neste lørdag?

Anonymous poster hash: 0713d...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...