Gå til innhold

Jenter er grusomme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere svikter oss gutter og dere tar stadig hevn når dere ikke får viljen deres. Dere er noen grusomme mennesker jenter!!. Jeg skal holde meg langt vekke fra dere jenter pågrunn av at dere er fæle mot oss guttene og går på bak ryggen på oss osv.

Anonymous poster hash: a632c...b7f

Need a chill pill?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere svikter oss gutter og dere tar stadig hevn når dere ikke får viljen deres. Dere er noen grusomme mennesker jenter!!. Jeg skal holde meg langt vekke fra dere jenter pågrunn av at dere er fæle mot oss guttene og går på bak ryggen på oss osv.

Sikkert en grunn for at de går bak ryggen din. Du virker ikke spesielt oppegående.

Anonymous poster hash: 91cd3...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet respekten for dere jenter. Jeg synest at mange jenter er grusomme og oppfører seg som monstre, for og sette det på spissen.

Herregud, hva er poenget med at du skal si dette? Du kommer jo ikke med et eneste eksempel engang.

Anonymous poster hash: 91cd3...2dc

• Liker 1
Gjest heihallo1998
Skrevet

Jeg lover deg at du slipper å bekymre deg mer, ingen jenter vil ha en gutt som kaller alle jenter "grusomme monstre" ;):nigo:

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Vil ikke kalle dem grusomme, men er mange som er hevngjerrige, spesielt hvis du sårer dem.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke kalle dem grusomme, men er mange som er hevngjerrige, spesielt hvis du sårer dem.

Nå ble jeg nysgjerrig, når du beskriver at det er mange som er hevngjerrige. Hvilken type hevn pleier jentene å ta?

Jeg er veldig såret av en fyr, men tenker ikke i det hele tatt på å ta hevn, da jeg ikke er typen til det. Men jeg lurer på om han kan tro jeg vil hevne meg. Litt ekkelt om han skulle tenke slik om meg, i tillegg til å ha såret meg. Men men.

Anonymous poster hash: fc52e...fef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...