AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Vi er på en mission. Vi anlegger samme moral som menn, men på snikende vis. Når menn blir såret eller ser at vi er ikke noe bedre enn dem, vil noen bli så fortvilte og sutrete at de ikke våger seg mot kvinner igjen og heller bruker tiden på å klage på KG. Da er taperne identifisert og deres sippeguri-gener vil ikke klare seg til neste generasjon. Ergo er vi et nytt steg mot en sterkere befolkning i neste ledd. Anonymous poster hash: de0f6...b7b 1
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #22 Skrevet 22. mai 2014 Jeg også Bare at du garantert ikke er en gutt, fordi han hadde aldri skrevet "oss gutter" og "baksnakker" osv. Jeg mener: TS du er sååååååå busted!!!!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #23 Skrevet 22. mai 2014 Men det er de peneste jentene jeg har opplevd som aller værst. Det er de som er grusomme inni seg, men pene på utsiden. Anonymous poster hash: a632c...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #24 Skrevet 22. mai 2014 Jeg har opplevd en del jenter som baksnakkelser oss gutter og tar hevn på oss guttene.Anonymous poster hash: a632c...b7f Når man tar hevn så gir man represalier for noe en annen har gjort mot deg selv. Så det du egentlig sier er at det er en grunn til at de tar hevn på deg... Ja, payback is a bitch:P Anonymous poster hash: dd6e4...cc4 2
Gjest Idollet Skrevet 22. mai 2014 #25 Skrevet 22. mai 2014 Oi, er det regler på det? Ja. Du vil aldri finne en gutt som sier "oss gutter" på den måten. De pleier heller ikke å bry seg om baksnakking, intriger er ikke helt tingen der i gården.
Crobern Skrevet 22. mai 2014 #26 Skrevet 22. mai 2014 Ja. Du vil aldri finne en gutt som sier "oss gutter" på den måten. De pleier heller ikke å bry seg om baksnakking, intriger er ikke helt tingen der i gården. Litt usikker på den. Det finnes mange typer gutter, og det finnes mange typer jenter. Mange gutter elsker baksnakking. Ja, det er selvopplevd.
martyy Skrevet 22. mai 2014 #27 Skrevet 22. mai 2014 Dere svikter oss gutter og dere tar stadig hevn når dere ikke får viljen deres. Dere er noen grusomme mennesker jenter!!. Jeg skal holde meg langt vekke fra dere jenter pågrunn av at dere er fæle mot oss guttene og går på bak ryggen på oss osv.Anonymous poster hash: a632c...b7f Skriv en blogg om det.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #28 Skrevet 22. mai 2014 Jeg mener at pene jenter er verst, fordi at de har så god selvtillit at de ikke skyr noen ting. Anonymous poster hash: a632c...b7f
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #29 Skrevet 22. mai 2014 Like grusomme som gutter Anonymous poster hash: 0b7b3...6bd
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #31 Skrevet 22. mai 2014 Ja. Du vil aldri finne en gutt som sier "oss gutter" på den måten. De pleier heller ikke å bry seg om baksnakking, intriger er ikke helt tingen der i gården. Pfffft. Drama er jo noe av det gøyeste som finnes, så lenge man greier å holde seg utenfor Anonymous poster hash: 6bffb...7fc
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #32 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ble mobbet av fire pene selvsikre jenter i klassen som hatet gutter og som var veldig stygge mot oss guttene. Og jeg har opplevd gang på gang at pene damer er psykopater fordi at de bruker utseende som sin makt.Anonymous poster hash: a632c...b7f 1
Gjest Idollet Skrevet 22. mai 2014 #33 Skrevet 22. mai 2014 Jeg ble mobbet av fire pene selvsikre jenter i klassen som hatet gutter og som var veldig stygge mot oss guttene. Og jeg har opplevd gang på gang at pene damer er psykopater fordi at de bruker utseende som sin makt.Anonymous poster hash: a632c...b7f Knis. Klyp henne i titsa, så ser vi hvem som er sjef.
Gjest Corto Maltese Skrevet 22. mai 2014 #35 Skrevet 22. mai 2014 Jenter er grussome gutter er grussome kvinner er grussome menn er grussome mennesker er grussome alle er grussome
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #36 Skrevet 23. mai 2014 Men det er de peneste jentene jeg har opplevd som aller værst. Det er de som er grusomme inni seg, men pene på utsiden.Anonymous poster hash: a632c...b7f Jeg har vært inni flere av de peneste jentene. Jeg synes ikke det var så grusomt, egentlig ;-) Anonymous poster hash: 07485...916
blondien Skrevet 23. mai 2014 #37 Skrevet 23. mai 2014 visst du har blitt behandlet så dårlig av jenter sier det kanskje litt om deg!
Gjest LadyGlaGla Skrevet 23. mai 2014 #38 Skrevet 23. mai 2014 Velkommen til voksenlivet, noen mennesker er skikkelig grusomme, men enda flere er helt ok. Lær deg å sile litt, og ikke stol blindt på hvem som helst.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #39 Skrevet 23. mai 2014 fordi at de bruker utseende som sin makt.Anonymous poster hash: a632c...b7f De kan ikke bruke utseende som makt med mindre andre ser på dem som pene og legger seg nesegrus av den grunn. Dere er suckers for utseende og legger derfor makten i deres hender. Anonymous poster hash: de0f6...b7b 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2014 #40 Skrevet 24. mai 2014 De som behandler andre dårlig er ikke selvsikre, men det motsatte. Arrogant er ikke det samme som selvsikker. De som er selvsikre og elsker seg selv, vil også behandle andre bra. Ikke velg de "peneste" jentene da, velg å gå etter sjel foran utseende. Anonymous poster hash: 4ba90...47b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå