Gå til innhold

være venn med ex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han høres ut som en umoden type. I det ene øyeblikket klar for giftermål, så ingen følelser lengre. Jeg tror som flere andre sier, at du må kutte all kontakt med han!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tenkte jeg skulle oppdatere denne fine tråden her :P det er nå 6 mnd siden brudd ca. Det tok meg 4 mnd å si takk for meg og kutte ham helt. Vi har pdd null kontakt.

Han klarte rett og slett ikke å være en god person når han ikke hadde følelser for meg, og en sånn person vil jeg ikke ha i livet mitt.

Han har nå ny samboer ( det tok ca to uker etter jeg sa at jeg ville kutte kontakten helt ) med en som var en "venninne" da vi ble slutt. Jeg har mine tanker om det, og velger å ikke gi ham mer oppmerksomhet for det enn absolutt nødvendig.

Han var kanskje ikke helt den mannen jeg trodde han var, så da er det kanskje like greit at jeg ikke lot meg lure så mye lenger.

Jeg lever mitt eget liv, og nyter å være singel.. Eller.. Jeg er vel kanskje ikke helt singel lenger heller ;)

Så til de der ute som vil prøve å være venner, eller som tenker litt som jeg gjorde i første innlegget.. Ta den tiden du trenger. Det er ikke et nederlag å ikke få det til, det er rett og slett naturlig. Mest sannsynlig så vil du ikke se samme personen som du var forelska i etter en stund. Jobb med deg selv. Og så patetisk som det kan virke, prøv å smile litt. Det fungerer faktisk. Vær glad for de positive tingene du har rundt deg :)

Den dagen du slutter å romantisere hvor fantastisk denne mannen som har dumpet deg er, jo fortere vil du få det bra!

For min del så forsøkte jeg å beholde ham i mitt liv fordi han var trygg og god å ha.. Trodde jeg.. Men sannheten er at jeg er mye tryggere på meg selv etter jeg kuttet ham. Jeg ser at jeg klarte være en som ikke skiftet personlighet etter bruddet, jeg klarte å oppføre meg , jeg har gjort alt jeg kunne for at det skulle fungere. Han derimot kunne ikke brydd seg mindre. Hvorfor bruke masse energi på en som ikke fortjener deg?

Nei, lev for deg selv og ingen andre ! Jeg er nå glad jeg kom meg ut av det, og ser at jeg har masse godt i vente :)

Så takk for alle råd :) jeg var vel egentlig veldig klar over at jeg beholdt ham for gale grunner allerede da, men jeg var ikke klar til å gi slipp enda.

Nå derimot, nei takke seg til. Håper han råtner en viss plass :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...