Gå til innhold

Samleie etter Ma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når hadde dere samleie igjen etter Ma?

Er akkurat ferdig med smertene, etter to lange uker. Blør fortsatt litt, men ikke nevneverdig. Noen som har erfaringer rundt dette?

Haster ikke med å "sette" igang igjen, men hadde vært greit å vite sånn ca. hva man kan forvente seg..



Anonymous poster hash: bf676...35f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To ukers smerter og blødning etter MA? Det høres ikke normalt ut. Jeg har hatt tre MA'er med tilhørende utskrapninger, og jeg har aldri hatt vondt lenger enn den samme dagen som utskrapningen var foretatt. Jeg fikk også beskjed fra sykehuset om at det kunne være vondt i inntil 2-3 dager. Har også blødd kun i 3-4 dager, og det har også stemt med det de har sagt på sykehuset, der beskjeden var at blødningen etterpå ville bli omtrent som en menstruasjonsblødning.

Så jeg har fint kunnet ha samleie allerede en ukes tid etter utskrapningen, men det høres som sagt ut som at noe annet kan være galt med deg (at de har glemt igjen rester i livmoren eller noe), så jeg tror kanskje jeg ville forhørt meg med en lege før jeg hadde samleie igjen, hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: 34af7...fb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde lenge etter MA med utskrapning, drøye to uker og spotting etter det til neste mens, og smerter hadde jeg i en drøy uke.

Husker ikke riktig når vi startet på med sex etterpå, men det var etter første mens for det fristet ikke noe før det. Bør nevne at fødsel+ utskrapning skjedde i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde også rundt 2 uker etter min MA. Det avtok hele tiden, men det var småblødninger såpass lenge. Det er helt normalt.

Samleie etterpå hadde vi vel ca 3-4 uker etter MAen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...