Gå til innhold

Bleie under brudekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Kjolen er umulig å løfte opp??

Anonymous poster hash: 929ee...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Hæ? Er da ingen som bruker bleie under bunad eller brudekjole? Jeg har null problemer med å gå på do i verken bunad eller lange kjoler. Selvsagt må man styre litt mer, men å ha på bleie?! Æsja

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prøv å AMME i en brudekjole eller en bunad dere.... DA snakker vi knotete ;)
Men jeg gjør det alikevel!



Anonymous poster hash: 1eee9...9c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å la det gå i bleia om blære tarm fungerer normalt på deg.



Anonymous poster hash: 6fdc1...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj?

Jeg bare tok tak i slepet og slang det i fanget de gangene jeg var på do.



Anonymous poster hash: 99c0e...b43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone giftet seg faktisk i bleie, hun har rigtignok noe problemer med inkontinens men har ikke behov for bleie til hverdags. Bleien var ikke synlig utenpå kjolen og hun kunne slappe av på dagen. Det viktigste er og ha en bleie som faktisk tåler litt, og du må kjenne "bleien din" og vete hvor mye den tåler og kunne sette den på riktig slik at den ikke lekker.

Hun tok på en bleie om morgenen, og hun brukte den i kirken og under bildene. Så det første hun gjorde før vi skulle sette oss til bords var og gå og skifte bleie, og så brukte hun den utover kvelden og tok den ikke av før brudekjolen ble tatt av. Hun brukte ikke toalettet den dagen.

Nå skal de sies at hun har såpassa problemer at hun bruker bleier innimellom når det skjer noko spesielt. Og eg har ingen problemer med at hun bruker det for hun stresser veldig om hun ikke har bleie. Så ja det skjer, men tror ikke det er vanlig.



Anonymous poster hash: 575da...70f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krev at gjestene også har på bleie, de kan jo ikke gå glipp av noe de heller. :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone giftet seg faktisk i bleie, hun har rigtignok noe problemer med inkontinens men har ikke behov for bleie til hverdags. Bleien var ikke synlig utenpå kjolen og hun kunne slappe av på dagen. Det viktigste er og ha en bleie som faktisk tåler litt, og du må kjenne "bleien din" og vete hvor mye den tåler og kunne sette den på riktig slik at den ikke lekker.

Hun tok på en bleie om morgenen, og hun brukte den i kirken og under bildene. Så det første hun gjorde før vi skulle sette oss til bords var og gå og skifte bleie, og så brukte hun den utover kvelden og tok den ikke av før brudekjolen ble tatt av. Hun brukte ikke toalettet den dagen.

Nå skal de sies at hun har såpassa problemer at hun bruker bleier innimellom når det skjer noko spesielt. Og eg har ingen problemer med at hun bruker det for hun stresser veldig om hun ikke har bleie. Så ja det skjer, men tror ikke det er vanlig.

Har man problemer med å bevege seg eller å holde det inne så er det en ting.. men å ha bleie for at man ikke gidder så er det ekkelt! Jeg er sykepleier og vet at bleier kan lukte, de kan ha en liten feil så de lekker, de klumper seg og blir tunge, og du er utsatt for å få urinveisinfeksjoner. Jeg ville heller be om hjelp av forlover å få opp kjolen enn å bruke bleie! Eller lagt inn kateter på meg selv faktisk :fnise:

Anonymous poster hash: a2424...82b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er på konsert tenker jeg ofte at ''neste gang skal jeg ha på meg bleie!'' siden jeg ofte må bråtisse, og når jeg drikker må jeg gjerne på do hvert 30min, OG det er laange dokøer. Har planer om å ta på meg en slimfit up'n'go neste gang jeg skal på konsert :hoho:

Så for meg er det ikke helt fjernt å ha sånne tanker. Men nå har jeg alltid slitt med sånt da. Så lenge man passer på å bytte underveis om man må gjøre sitt i den, så blir det ikke noe lukt. Men hvis du skal ha den samme hele kvelden, DA lukter det.

Selv tenker jeg at om man har normal blærekontroll og fint klarer å holde seg, så er det verdt slitet med å gå på do med kjole.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Men hvis man uansett må skifte den etter å ha gjort på seg, vil ikke det ta like lang tid som å bare gå på do?

Anonymous poster hash: db193...9c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 21.5.2014 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Jada du leste riktig :P Noen som har brukt/vet om noen som har brukt bleie under brudekjolen for å unngå styr med kjolen mtp toalettbesøk. Vet at noen av mine venninner har brukt bleie under bunaden på 17-mai og slikt. Har selv prøvd dette en gang, men "brukte" den ikke :P

 


Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

 

Kjøp deg heller en "tisselur" trakt (LadyP er en fast, men bøyelig tissetrakt for damer som gjør at du trygt kan stå og tisse.

Ypperlig når du er på tur!)

Lady-P-gronn.png

https://www.hektapatur.no/utstyr/ladyp-tissetrakt

Anonymkode: 9f35e...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2014 den 2.08, Gjest avocadoen skrev:

Hæ? Er da ingen som bruker bleie under bunad eller brudekjole? Jeg har null problemer med å gå på do i verken bunad eller lange kjoler. Selvsagt må man styre litt mer, men å ha på bleie?! Æsja

Folk med inkontinens, chrons eller ibs bla. Kan bli nødt til det, jo!

Anonymkode: 04999...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LadyP-lilla.PNGLadyP-Pink.PNG LadyP-Turquoise.PNG LAdyP-Violet.PNGLady-P-gronn.png

Den fås i flere lekre farger og kanskje du vil ha noen til dokurven også i tilfelle  flere av gjestene  har vanskelige kjoler på?

Anonymkode: 9f35e...d48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde heller lagt inn et kateter 🙈

Anonymkode: ac721...7b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2014 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det

 


Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

 

Med mindre du har en tarmsykdom el. så er dette tegn på at du er mentalt forstyrret.

Håper din kommende mann vet hva han gifter seg med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2014 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det

 


Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

 

Mennesker med inkontinens skifter bleie jevnlig. De skifter den/får hjelp til å skifte den når den er brukt. Det har opplagt ikke du tenkt å gjøre, du har tenkt å tisse i den flere ganger og gå med den hele dagen uten å skifte den. Det er forskjellen. 

Anonymkode: a193b...9b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...