Gå til innhold

Bleie under brudekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jada du leste riktig :P Noen som har brukt/vet om noen som har brukt bleie under brudekjolen for å unngå styr med kjolen mtp toalettbesøk. Vet at noen av mine venninner har brukt bleie under bunaden på 17-mai og slikt. Har selv prøvd dette en gang, men "brukte" den ikke :P



Anonymous poster hash: c6d8a...1a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hakeslepp:

Jeg hadde vært bekymra for lukta. Nei, da hadde jeg heller styra med å gå på do. Fysj.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har jeg aldri hørt folk har gjort!! Jeg hadde heller tatt styret med å gå på do!

(PS: Jeg hører det er bedre å sette seg på do "feil vei", da kjolen gjerne er ganske lang bak)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Merker jeg har litt problemer med å tro på det her...

Men for å svare på spørsmålet, så nei, jeg vet ikke om noen som har brukt bleie under verken bunad eller brudekjole. Så mye styr er det ikke å gå på do altså....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat? Dette er jo sinnsykt.

Nå tror jeg forøvrig de fleste friske voksne damer ikke KLARER å tisse på seg når de forsøker pga mentale sperrer (jeg klarer det iallefall ikke).....?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er et problem ville jeg heller valgt en annen kjole.

Anonymous poster hash: f2b8b...1c1

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å vær så fordomsfull da :(



Anonymous poster hash: c6d8a...1a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at det kan passe til folk som f eks sitter i rullestol.

Anonymous poster hash: d4152...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det kan passe til folk som f eks sitter i rullestol.

Anonymous poster hash: d4152...66e

Ja, men det er ikke det det er snakk om her. Ikke rullestolbrukere, ikke mennesker med andre fysiske utfordringer. Kun en kåt bølle. :P

Anonymous poster hash: 56c7e...471

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Ser for meg det blir en sexy overraskelse på bryllupsnatta. "Vent litt kjære, jeg skal bare ta av meg tissebleia først."

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada du leste riktig :P Noen som har brukt/vet om noen som har brukt bleie under brudekjolen for å unngå styr med kjolen mtp toalettbesøk. Vet at noen av mine venninner har brukt bleie under bunaden på 17-mai og slikt. Har selv prøvd dette en gang, men "brukte" den ikke :P

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Kan du ikke bare kjøpe deg en pen og funkjonell kjole i stedet for et slikt marengs-fengsel jeg tenker på når du skiserer problemer med å gå på do(!)?

Altså, dette er brudekjolen din. Kjolen som skal rives av (ev knulles med på) og haes steamy hot sex ved/under/på. Det viktigste med kjolen er vel at den har plass til sexy undertøy under? Og at den tåler søl..

Og om du har skaffet deg en kjole som sitter SÅ dårlig over hoftene at en bleie ikke synes så bør du skaffe deg en ny skredder/gå til en annen kjolebutikk.

Anonymous poster hash: dcc14...904

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen funksjonsfriske mennesker som ikke klarer å gå på do i brudekjolen.

Jeg hadde en stor bløtkakekjole, og gikk på do, danset og hadde sex i kjolen.

Anonymous poster hash: da07f...42c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff en veldig våt voksenbleie lukter fælt, så det hadde jeg ikke turt selv om kjolen kanskje skjermet litt for lukta.

Anonymous poster hash: af57d...04a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...