Gå til innhold

Bleie under brudekjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff en veldig våt voksenbleie lukter fælt, så det hadde jeg ikke turt selv om kjolen kanskje skjermet litt for lukta.

Anonymous poster hash: af57d...04a

Kunne ikke merke til noen lukt da venninnen min var på besøk hos meg på 17-mai i år.

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj. Skaff deg en dokamerat til å hjelpe deg på do, eller finn en smart løsning for å holde kjolen oppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Skaff deg en dokamerat til å hjelpe deg på do, eller finn en smart løsning for å holde kjolen oppe.

Vil nødig bruke så mye av min tid og andres til å gå ut og inn på toalettet. Og vil jo være der det skjer. Så å ta på bleie er vel den løsninga jeg blir å gå for. Må prøve å unngå å drikke for mye værtfall ;) Men en voksenbleie tåler ganske mye har jeg hørt.

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nødig bruke så mye av min tid og andres til å gå ut og inn på toalettet. Og vil jo være der det skjer. Så å ta på bleie er vel den løsninga jeg blir å gå for. Må prøve å unngå å drikke for mye værtfall ;) Men en voksenbleie tåler ganske mye har jeg hørt.

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Men i alle dager, du skal vel ikke såå mange ganger på do i løpet av én dag? Dessuten tar det vel maks ti minutter for hele seansen. Selv om jeg hadde brukt en halvtime, ville jeg valgt det framfor bleie any day.

Anonymous poster hash: bba94...333

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nødig bruke så mye av min tid og andres til å gå ut og inn på toalettet. Og vil jo være der det skjer. Så å ta på bleie er vel den løsninga jeg blir å gå for. Må prøve å unngå å drikke for mye værtfall ;) Men en voksenbleie tåler ganske mye har jeg hørt.

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Dette tror jeg ikke et sekund på. Å gå rundt med bleie under brudekjolen for å unngå å bruke noen få minutter på å gå på do? Ingen er så på viddene mhp hygiene og lukt osv

Anonymous poster hash: da07f...42c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på do med brudekjole e gjort på maks 5 minutter. Brudgommen og gjestene må gå på do de også.

Anonymous poster hash: da07f...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette tror jeg ikke et sekund på. Å gå rundt med bleie under brudekjolen for å unngå å bruke noen få minutter på å gå på do? Ingen er så på viddene mhp hygiene og lukt osv

Anonymous poster hash: da07f...42c

Det lukter da ingnting. Viss man ikke åpner bleia og putter nesa nedi tisset :S

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på do med brudekjole e gjort på maks 5 minutter. Brudgommen og gjestene må gå på do de også.

Anonymous poster hash: da07f...42c

vel..IKKE med den brudekjolen jeg skal ha

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..IKKE med den brudekjolen jeg skal ha

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

??

Har du brudekjole med skjørt som ikke kan løftes?

Jeg hadde en diger bløtkakekjole, så jeg vet hva jeg snakker om.

Anonymous poster hash: da07f...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det



Anonymous poster hash: c6d8a...1a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Dette må være kødd. Hvis ikke,så æsj. Høres utrolig lite hygienisk. Man skal vel gå med kjolen i noen timer,og må kanskje på do flere ganger.

Hadde aldri greid å føle meg fin,og nyte dagen med den tissebleia under kjolen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

Hva med pose i steden, slik som man noen ganger har på sykehuset? Mye mer hygieniskt.

Anonymous poster hash: 929ee...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info så lekker slike bleier ganske ofte, og da lukter det stramt når urinen tørker. Virkelig digg å stinke gammelt tiss når du er brud, evt få en svær våt flekk på kjolen. Men jeg lurer jo veldig på hvordan kjolen din er, har du bilde?



Anonymous poster hash: 34656...16e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ikke på.

Høres ubehagelig ut med våt bleie. Og ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Trodde bryllupsdagen var dagen man skulle føle seg vakker, og ikke som en 80 år gammel dame med inkontinens

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det sykeste jeg har lest... Hvilke friske personer VELGER å stille seg opp å tisse i buksa mens hundre folk står rundt deg, og gå rundt med en våt tissebleie i flere timer??? æsj, æsj, æsj.......



Anonymous poster hash: b1744...63b
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kommer jo mest sannsynligvis til å bli synlig at du har bleie på deg under kjolen, med mindre skjørtet er svæært :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri gjort det selv, men brudepiken min hadde bleie under kjolen.

Hun var riktignok 4 måneder gammel, så jeg tror det var litt vanskeligere for henne å gå på do med kjolen sin enn det er for deg...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier takk for alle "vennlige" svar. Jeg skal ha på bleie under brudekjolen uansett hva dere måtte mene om dette. Skjønner ikke hva dere syns er så motbydelig med dette, siden det er SÅ mange som bruker dette til hverdags. Det er en praktisk løsning for meg, og ha det

Anonymous poster hash: c6d8a...1a1

SÅ mange som bruker det til hverdags? Snakker du om slike diskrete tena inkontinensbind, som kvinner bruker for å klare å komme seg tidsnok på wc uten at det flyter over? De eneste som bruker store tissebleier er gamle folk på sykehjem som sitter i rullestol eller er komplett sengeliggende!

Anonymous poster hash: 72c64...7cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min brudekjole er ganske stor, men den har et sånt underskjørt med "stang" inni nederst, så det er jo bare å vrenge den opp så ligger den "oppi" underskjørtet. Klarer det helt fint selv på 2 sek.



Anonymous poster hash: 487e4...fbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...