AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #43 Skrevet 22. mai 2014 Jeg driter i det. Anonymous poster hash: cc9c9...655
Druid Skrevet 22. mai 2014 #44 Skrevet 22. mai 2014 Jeg er mer eller mindre naken når jeg er hjemme. Har du noen glede av å se på en middelaldrende bleikfeit mann naken, skal ikke jeg være vanskelig.
Gjest avocadoen Skrevet 22. mai 2014 #45 Skrevet 22. mai 2014 Tror sånn ca alle naboene mine har sett meg naken, og jeg bryr meg ikke så mye om det Men brydde meg litt en gang da jeg kom tidlig hjem og det fortsatt var folk i kontorbygningen rett over gata. Uten at jeg tenkte over det gikk jeg ut av badet og til kommoden for å hente noen klær, og bøyde meg selvsagt godt ned. Da jeg snudde meg og så at jeg hadde glemt å ha igjen gardinene + at mannen på kontoret rett over satt der med store tallerkenøyne ble jeg litt småflau må jeg innrømme 1
bebis1 Skrevet 22. mai 2014 #46 Skrevet 22. mai 2014 Har gardinene igjen på soverommet og går med morgenkåpe til og fra soverommet
Nanami Skrevet 22. mai 2014 #47 Skrevet 22. mai 2014 Folkens, hvordan kom dere på å begynne å sove naken? Husker at jeg bare gjorde det en gang og siden den gang har det alltid vært sånn. Kan ikke huske hvor gammel jeg var. Hva med dere andre ? Etter jeg møtte kjæresten min som 15-16-åring. Vi hadde sex og sovnet rett etterpå. Så fortsatte vi bare å sove sånn etter det. Nå er det umulig å sove med klær.
Gjest HarryDotter Skrevet 23. mai 2014 #48 Skrevet 23. mai 2014 Tror sånn ca alle naboene mine har sett meg naken, og jeg bryr meg ikke så mye om det Men brydde meg litt en gang da jeg kom tidlig hjem og det fortsatt var folk i kontorbygningen rett over gata. Uten at jeg tenkte over det gikk jeg ut av badet og til kommoden for å hente noen klær, og bøyde meg selvsagt godt ned. Da jeg snudde meg og så at jeg hadde glemt å ha igjen gardinene + at mannen på kontoret rett over satt der med store tallerkenøyne ble jeg litt småflau må jeg innrømme Oioi....Han fikk nok sove med et smil om munnen den natta tror jeg
Gjest Ung tøff mann Skrevet 23. mai 2014 #49 Skrevet 23. mai 2014 er jeg en av de færreste som ikke klarer å sove naken? Anonymous poster hash: 8fcb3...9e3 Jeg kunne aldri tenke meg og sove naken. Har alltid trusa på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå