Gå til innhold

Til dere som sover nakne...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke bry meg, men jeg bor høyt oppe så det skal litt til før noen kan se. Soveromsvinduet mitt vender mot en skog, men jeg liker ikke lys så jeg har både gardiner og persienner.

Anonymous poster hash: 0a9f2...7e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jeg en av de færreste som ikke klarer å sove naken?

Anonymous poster hash: 8fcb3...9e3

Du er ikke alene nei! :)

Skrevet

Er det bare meg som tar av klærne på soverommet? Har skittentøyskurver der nemlig.

De gangene jeg beveger meg naken mellom soverom og bad er lyset av. Problem solved!

Skrevet

Jeg trodde det var vanlig å dra for gardinene om natta, jeg? :P

Gjest multibox
Skrevet

Bor i tredje etasje med soveromsvindu mot majorstua-krysset. Pleier å ta meg tid til et par runder helikopter dersom noen ser meg, før jeg hopper til køys.

AnonymBruker
Skrevet

Sover naken. Har gardiner på soverommet og persienner på badet. Men jeg har vimset inn i stua/kjøkkenet (store vinduer og glassdører) på jakt etter drikke eller lignende mang en gang, eller for å hente noe før morgenstellet på badet. Og jeg gidder ikke ta på meg morgenkåpe for å hente en mobillader på stua. Da rekker det at jeg unngår å slå på lys i det rommet. Får folk se en pupp når jeg går gjennom rommet, så so be it. Det er et byggefelt og i tilfelle noen ser meg så er de ute og lufter bikkja. Tror ikke det sitter en kikker i hagen og håper at jeg skal bli tørst i natt eller komme innom stua før morgendusjen klokken 6:10 hver morgen, altså.

Anonymous poster hash: c2cdb...6d7
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som tar av klærne på soverommet? Har skittentøyskurver der nemlig.

De gangene jeg beveger meg naken mellom soverom og bad er lyset av. Problem solved!

Jeg gjør også det :laugh:

Med tanke på at jeg og kjæresten bor sammen med en kompis av han, så kommer jeg IKKE til å gå naken fra badet så lenge vi bor her :fnise:

Anonymous poster hash: 0e6d4...43a

Skrevet

Har fersket en annen i å glo på meg i naken tilstand i en bygård tvers over :P Han ble helt overrasket. Var veldig godt med innsyn, tydeligvis.

AnonymBruker
Skrevet

Deilig å sove naken... :danse: Om de ser meg, så er det problemet dems

Anonymous poster hash: 6a0f0...191
Gjest Coolaid
Skrevet

Folkens, hvordan kom dere på å begynne å sove naken?

Husker at jeg bare gjorde det en gang og siden den gang har det alltid vært sånn. Kan ikke huske hvor gammel jeg var. Hva med dere andre ?

Skrevet

Haha, MÅ sove naken, elsker å sove naken.. Tenker aldri over om noen ser meg. Jeg tenker bare at det har de allerede sett før, en naken kropp, altså :)

Gjest alegria
Skrevet

Ja, sover naken. Har sovehems i tillegg så her klatres det kliss nakent opp i senga. Har ganske gjennomsiktige gardiner og har ikke giddet å kjøpe nye. Dog må man anstrenge seg for å kunne se inn igjennom gardinene til oss. Bryr meg lite om noen gjør det. Heldige de er da :)

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Vi bor i en knøttliten leilighet, så her er stue/oppholdsrom og soverom sammen. Om ingen skal se meg kliss naken må jeg kle av meg i senga. Endret av alegria
Gjest DoubleOh
Skrevet

Har noe som kalles gardiner som er flittig brukt på soverommet. Om noen har sett meg må det i så fall være når jeg trasker til kjøkkenet midt på natten etter et glass vann. Så sant jeg ikke ser noen blits lyse opp rommet er jeg egentlig lite bekymret. Kom og se den som vil sier nå jeg.

Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg har aldri klart det. Må minimum ha truse på, men helst pysjbukse og t-skjorte :P

Skrevet

Gardiner.

Skrevet

Jeg må ha truse, men ikke mer. Med fare for å høres vulgær ut - jeg blir rett og slett så varm og klam der nede at det blir kilete og ubehagelig. Hadde det ikke vært for det hadde jeg sovet naken jeg også.

Dagens oversharing! :fnise:

Skrevet

Jeg går så mye i søvne og bor ikke alene så her pakkes det inn i pysj! :natti:

Skrevet

Drar ned rullegardinen før jeg kler av med og har persienner på badet. Mellom bad og soverom er det en gang og det skal mye til før noen kan se noe der. Det hender dog at jeg går på kjøkkenet, forbi stuevinduene, for å hente meg noe å drikke. Det er uansett ikke mye folk kan se og om så, deres problem... :)

Gjest Dalma
Skrevet

Går da ikke gjennom hele huset naken. Ikke alltid, iallfall. Pleier å gå fra badet til soverommet i truse og en stor t-skjorte, og så trekker jeg ned rullegardinen før jeg kler av meg resten.

Oppdaget imidlertid for ikke så lenge siden at man når det er mørkt ute har et godt innsyn til belyste rom. Kjørte ned fjellveien og flirte litt da jeg så naboen danse zumba foran tv-en i andreetasjen, før jeg husket på at jeg faktisk har baderomsvindu i samme høyde, som jeg aldri har dekket for. Jeg ser jo ingenting ut når det er lyst inne hos meg, så da er det jo bare logisk at andre ikke kan se inn heller... Nuvel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...