AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #1 Skrevet 20. mai 2014 dere må jo gå til og fra senga naken vil jeg tro. Har dere blitt sett igjennom vinduet av en nabo tror dere? Bare lurer, for det er en del kikkere der ute som strekker seg langt for å se en naken kropp... Anonymous poster hash: 7e2cd...7e4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #2 Skrevet 20. mai 2014 sover alltid naken! om folk vil se så får de prøve, men akkurat nå er det en tom bygård på andre siden av vinduet mitt, så skal litt til, men hadde ikke brydd meg stort uansett tror jeg! Anonymous poster hash: e64ea...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2014 #3 Skrevet 20. mai 2014 Jeg bor i 4. etasje, så tror ikkje noen har sett meg nei.. Og om de har så er det på avstand og bare i noen få sekunder, det skal jeg heller tåle! Jeg har bare ett vindu inn til soverommet da. Anonymous poster hash: 4b452...e3d 1
Nanami Skrevet 20. mai 2014 #4 Skrevet 20. mai 2014 Ingen gjenboere her! Så går naken hele tiden. Hadde ikke noe imot å gå naken i leiligheten der jeg bodde sist selv om folk kunne se inn, men kledde som regel på meg morgonkåpe da jeg gikk ut av senga. 1
skreppamedleppa Skrevet 20. mai 2014 #5 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Et ord: gardiner! Genialt konsept, kan kjøpes på alt ifra Ikea til Prince og koster ikke skjorta. De trekkes for og fra alt etter natt/dag konseptet. Et annet genialt konsept: mårenkåpe, taes på etter jeg har stått opp og før gardinene åpnes.. Er ikke være skal du se.. Men nå tusler jeg rett som det er naken og gidder ikke henge meg opp i slikt. Endret 20. mai 2014 av skreppamedleppa 27
FrkHumle Skrevet 20. mai 2014 #6 Skrevet 20. mai 2014 Et annet ord: Morgenkåpe! Jeg sover naken hele tiden, kler av meg på badet, tar på morgenkåpe og går til soverommet. Tror forøvrig naboene har sett meg naken flere ganger, men det er deres problem om de på død og liv vil kikke inn vinduene mine Jeg vandrer naken om natten for å hente vann feks.
Sapientia Skrevet 20. mai 2014 #7 Skrevet 20. mai 2014 Sover ikke så ofte naken, men det hender da jeg er naken. Har en lei tendens til å ikke ha klær på i dusjen f.eks. Nå vil jeg helst ikke bli sett, men om noen skulle være så nysgjerrige at de klarte å se meg inni huset mitt så .... ja vel plager meg ikke nevneverdig. Bortsett fra på et par steder i huset skal du virkelig være ivrig for å se meg.
Gjest Coolaid Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Vi sover nakne begge to. Til og fra soverommet bruker hun en av mine t-skjorter eller en morgenkåpe. Jeg noen ganger en bokser men aller helst en joggebukse og t-skjorte, det er når ungene er hjemme. Er man hjemme uten barn er jeg ikke så nøye på å skjule nakenheten. Bor sånn til at det ikke er så veldig mye innsyn. Enkelte naboer kan nok se inn om de gjør en stor innsats for det men tipper at ingen gidder. Jeg er mer og oftere naken i boligen enn min kone. Hun er mer påpasselig og slenger av og til ut kommentaren med at "naboen kan se deg ! ! !" ..... ( som om det bryr meg )
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Vi har noe som heter gardiner. I tillegg er det en stor åker utenfor soverommet vårt, så det skal ganske mye til før noen ser oss nakne her. Jeg pleier også å ta av meg trusa etter jeg har lagt meg i senga. Anonymous poster hash: 0e6d4...43a
Frisørdama Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Skal litt til for at noen ser noe, men hvis de gjør det så får de bare glo da...
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Dersom det er lyst ute ser de ikke noe. Dersom vi skrur av lyset inne ser de ikke noe. Hvis det er mørkt ute og lyst inne ser naboene alt, men da har vi noe fint som heter lysbryter. I tillegg har vi gardiner som vi trekker for før vi kler av oss og morgenkåpe i fall jeg vil tusle rundt og lage frokost mens mannen er på badet. Anonymous poster hash: c4311...6a1 1
Gjest brutal_mann Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 Bare en blir gammel og grå nok så er det ingen som har lyst å titte 1
Gjest Allergikeren Skrevet 21. mai 2014 #13 Skrevet 21. mai 2014 Gardinene er stort sett for, og nærmeste nabo i den retningen er rundt en sving ca hundre meter lenger bort
Gjest Lille-pus Skrevet 21. mai 2014 #14 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Har begge badene så viselig plassert vegg-i-vegg med hver sitt soverom Trenger ikke finne en tråd for å gå fra soverommet til badet. Selvsagt... ingen regel uten unntak. Sist huset ble malt, jeg bor i 2dre og 3dje etasje, så var maleren på min balkong og malte vegger på en lørdag da jeg kom ruslende ut fra soverommet uten en tråd. - han så veldig, veldig rød ut i ansiktet da jeg oppdaget ham og vi vekslet blikk Undertegnede smile forøvrig meget pent før hun gikk rolig inn på badet Endret 21. mai 2014 av Lille-pus 3
Gjest avocadoen Skrevet 21. mai 2014 #15 Skrevet 21. mai 2014 Har begge badene så viselig plassert vegg-i-vegg med hver sitt soverom Trenger ikke finne en tråd for å gå fra soverommet til badet. Selvsagt... ingen regel uten unntak. Sist huset ble malt, jeg bor i 2dre og 3dje etasje, så var maleren på min balkong og malte vegger på en lørdag da jeg kom ruslende ut fra soverommet uten en tråd. - han så veldig, veldig rød ut i ansiktet da jeg oppdaget ham og vi vekslet blikk Undertegnede smile forøvrig meget pent før hun gikk rolig inn på badet Hahahaha!
Persephone Skrevet 21. mai 2014 #16 Skrevet 21. mai 2014 Sover ikke naken men pleier å skifte på rommet med gardinene til siden. Soverommet er i tredje, så jeg tviler på at noen kommer til å se meg uansett om de ikke står i et av nabohusene i andre eller tredje og prøver å titte.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #17 Skrevet 21. mai 2014 er jeg en av de færreste som ikke klarer å sove naken? Anonymous poster hash: 8fcb3...9e3 3
Gjest Funky Punk Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Trekker for gardinene før jeg går og legger meg av vane. Alltid gjort det uansett. Så har ikkr noe problemer med evnt kikkere dersom jeg tusler forbi vinduene om natten eller morgenen
Gjest Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 Nærmeste nabo som kan ha innsyn til mitt soverom er ca 2 mil over på den andre siden av fjorden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå