Gå til innhold

Hva kategoriseres som ''helsemessige årsaker til at du åpenbart ikke kan gjennomføre sesjon del2''?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Ble innkalt til sesjon del 2, men vil VIRKELIG ikke gå. Kommer til å dø av de fysiske testene, og syns det var rart jeg ble innkalt når jeg på del 1 svarte både at jeg hadde sinneproblemer, ikke lyst overhodet til å dra i militæret, var i ekstremt dårlig fysisk form osv.

Hvilke helsemessige grunner kan man ha for å slippe sesjon? Astma? ADHD? Migrene? Knekt fot?



Anonymous poster hash: 338d9...701
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er virkelig en slik en som gjør Norge og mora di bra stolt....

Men han er heller ikke en fyr som vi vil at forsvaret skal kaste bort ressurser på, så jeg håper noen her har noen gode tips til han.

Anonymous poster hash: 64ac9...d79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ble innkalt til sesjon del 2, men vil VIRKELIG ikke gå. Kommer til å dø av de fysiske testene, og syns det var rart jeg ble innkalt når jeg på del 1 svarte både at jeg hadde sinneproblemer, ikke lyst overhodet til å dra i militæret, var i ekstremt dårlig fysisk form osv.

Hvilke helsemessige grunner kan man ha for å slippe sesjon? Astma? ADHD? Migrene? Knekt fot?

Sesjon er ikke noe problem, det er en slakk dag. En i dine sko ville vel heller sett på måter man kan slippe unna selve førstegangstjenesten? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har migrene med langvarige, hyppige anfall (må ha forebyggende medisin) som jeg har fått etter sesjon del 1, og det er en 1-4 (Ikke tjenestedyktig/feltdyktig) på helsetesten.

Og hey, blir det krig så drar jeg gjerne inn, men jeg gidder ikke LEKE krig uti skauen.



Anonymous poster hash: ae384...bae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Men han er heller ikke en fyr som vi vil at forsvaret skal kaste bort ressurser på, så jeg håper noen her har noen gode tips til han.

Anonymous poster hash: 64ac9...d79

Det er akkurat slike som ham vi har forsvaret til for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...