Gå til innhold

Glemt å levere arbeidskrav -komme med forklaring til lærer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har glemt å levere et arbeidskrav (universitetsnivå), og jeg skal ta dette opp med foreleseren min i morgen og høre om det går an å likevel levere arbeidet nå.. Grunnen til at jeg glemte å levere er at en nær venn av meg døde, og jeg glemte alt som hadde med studier å gjøre.. Det er snakk om måneder.. Passer det å fortelle om grunnen til at jeg glemte det, eller skal jeg bare spørre om det er greit å få levert den nå? Hva tror dere..? føler liksom at det ikke passer å komme med unnskyldninger og å "blande inn" min døde venn, men likevel så er det jo grunnen til denne forglemmelsen....



Anonymous poster hash: 3563f...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For denne gangen, går det nok bra. :blomst:

Men søknad om utsettelse av frist på arbeidskrav gjøres som regel før fristen.

Ikke etter.



Anonymous poster hash: 36d75...b95
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :klem1: Tror du det? Det er første året mitt som student, hvis det har noe å si.. Sitter her å "kvinner" meg opp til i morgen, for jeg synes det er både flaut og litt skummelt. Satser på at det går bra. Det er vel ikke vits i å ta sorgen på forskudd. - TS



Anonymous poster hash: 3563f...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal nevne den døde vennen med mindre foreleser spør om årsaken. Foreleseren har sikkert hørt mange unnskyldninger og bortforklaringer tidligere, og det er ikke sikkert han/hun er i humør til å høre på nok en unnskyldning.

Vær ydmyk, og ikke forvent at du får levert arbeidskravene såpass sent (eksamen er vel rett rundt hjørnet?). Det kan også hende at det er for sent å levere, og at foreleser ikke lenger kan gjøre endringer på listen over dem som skal ta eksamen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første året er de gjerne litt snillere enn senere i studiet.

At det er snakk om måneder, mener du da at du har hatt flere måneder på dette arbeidskravet? Isåfall synes jeg det er litt rart at du ikke har tenkt over at det skal leveres inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreleseren var borte i dag, og blir sannsynligvis borte flere dager nå.. Jeg skriver mail til foreleseren nå for ikke å utsette dette enda lenger. Får vondt i magen av dette...
Ja.. jeg glemte å levere. Jeg skulle ha levert for flere måneder siden. Det var ikke en veldig stor oppgave som jeg ikke la så mye jobb i, men er likevel arbeidskrav. Er sikker på at den er bra nok til at den blir godkjent, bare de godtar at jeg leverer inn så sent. -TS



Anonymous poster hash: 3563f...9da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...