Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lista over frekke ting folk gjør mot meg er så lang at jeg kunne ha skrevet en bok. 

Men av de frekkeste tingene jeg har opplevd, er da jeg fikk barnet mitt. Jeg var alvorlig syk med alvorlig svangerskapsforgiftning og komplikasjoner som førte til hastekeisersnitt og to-tre dager etter forløsning på overvåking. Så jeg var veldig syk. Skulle i en annen etasje fordi babyen min lå på nyfødtontensiven så en sykepleier fikk beskjed om å trille meg i senga ned til babyen min. Da hu trilla meg it av avdelinga, ba hun med om å stå opp og trille senga mi selv(!) jeg sto opp og jeg mista synet og sa at jeg tror jeg besvimer (må sies at jeg også fikk blodoverføring og var døden nær ved forløsning) og hun bare lo... Da jeg endelig kom frem for å se babyen min, sovna jeg av utmattelse. 

En annen er en huseier som gikk inn i leiligheten jeg leide, hver gang jeg var ute og snoka og flytta på ting. Jeg har videoklipp fra de.

en annen huseier hadde gjort ting oppå senga mi på soverommet mitt mens jeg var på jobb om dagene. 

Hadde en gang en «venninne» som fikk bo hos meg gratis fordi hun ble kasta ut av leiligheten sin. En kveld jeg la meg, stinka det av senga mi og det var masse svære svarte hår i senga mi. Viste seg at hun og kjæresten hennes hadde sex i senga mi mens jeg var på jobb om dagene. Dagen etter la jeg nyvaska klær i en stabel oppå nyoppredd seng, slik at når de åpna døra til rommet så ville de se at klærne lå der og ikke kunne røre senga. Men da jeg kom hjel, lå klærne mine i en haug og nedtrampa på gulvet. Måtte spørre henne rett ut hvor hun bekrefta at de holdt på i senga mi, og jeg måtte be henne finne et annet sted å bo. Det er takken for å være snill pg hjelpe venninner.

En annen var en selger som sto på et kjøpesenter og ville selge «fantastiske kremer» hvor han spurte om jeg røyker fordi han mente at jeg har rynker over leppa. Ingen rynker. Jeg hadde noen få fregner... 

Folk er generelt usømmelige og frekke uansett hvor man er. De tenker kun på seg selv.

 

 

Anonymkode: 09e4d...7fa

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.5.2014 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Det var tone damli..

 

Anonymous poster hash: 2bee5...8ed

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 79b2b...430

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bare stod der eller sa hun noe???

Anonymkode: efc28...a5e

Hun snakket med de andre, men sa ikke noe til meg🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: 79b2b...430

Det tror jeg på. Kjenner ikke Tone Damli personlig, men er vokst opp i Sogndal og ser lett hvilken type hun er.

Anonymkode: de693...f62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.2.2020 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Er det deg som gikk på nav og fant ut at utdanning ikke var så dumt😊

Anonymkode: 85c68...410

Er utdannet, så nei.  Om du tenker på skrive feil har jeg dysleksi. Og pga sånne som deg, er det ikke ofte jeg skriver

Anonymkode: df13c...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det frekkeste (og rareste) jeg har opplevd: 

Var på det lokale biblioteket for å printe ut noe fra en minnepenn, og satt ved en av de utlåns-pc-ene de har. Plutselig kommer det en dame, (som ikke jobber der eller noe slikt, bare en vanlig bruker av biblioteket), og krever å få se på hva jeg driver med. Jeg ble jo ganske satt ut, men sa at «eh, nei, du har da ingenting med hva jeg driver med». Da begynte hun å kjefte, og mente at på biblioteket får man ikke drive med hemmelige ting, og det er et offentlig sted så alle rett til å se hva man driver med - og hun gjentok flere ganger at jeg måtte vise henne hva jeg drev med. Jeg nektet fortsatt å vise henne hva dokumentet jeg skulle printe, og da begynte hun å beskylde meg for at jeg egentlig var der for å ødela PC-ene ved å installere virus eller noe annet skummelt.

Jeg drev naturligvis ikke med noe «skummelt» og dokumentet var ikke spesielt hemmelig heller, men en vilt fremmed dame på biblioteket har da ingenting med hva jeg skal printe. Ikke at det burde spille noen rolle uansett så klart - men jeg er en helt vanlig, lovlydig kvinne i midten av 30-åra. Det var ekstremt rart å sitte der å bli beskyldt for å ødelegge PC-ene.

Anonymkode: 0abad...83d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært litt lubben/tjukk, og har fått mange frekke kommentarer på dette. En av de verste var da jeg var på ferie og skulle ha massasje. Massøren var en liten asiatisk dame som leier meg inn til rommet, veldig blid og hyggelig! Så spør hun om jeg er gravid...nei sier jeg. Mens hun masserer sier hu gjentatte ganger at jeg er fryktelig tjukk, før hun spør om jeg har sett på «My 600 lbs life» på TLC, og om jeg har vurdert å dra dit og snakke med dr.Now. At en slankeoperasjon hadde vært bra for meg, da kunne jeg bli slankere og finere. Ble helt satt ut der og da - fortalte det til kjæresten min da jeg kom ut, og vi lo godt av det...men det var egentlig ikke spesielt morsomt. Rett og slett fryktelig frekt og ganske vondt...

Skulle ta spinalpunksjon (tykk nål i ryggraden for å teste spinalvæske) på sykehuset for noen år siden, men ingen av legene traff rett - de kom ikke mellom virvlene med sprøyta, og stakk meg rett i ryggraden. Det var fryktelig vondt, og tårene spruta! Sykepleiernes «trøstemetode» var å stå og fortelle meg gjentatte ganger at sånn var det med tjukke folk, det var så vanskelig å kjenne ryggraden pga alt fettet. Jeg var i så store smerter at jeg klarte ikke å svare. Ble tatt med til røntgen så de stakk mens jeg lå under maskina. Legen sa det ikke var rart de ikke hadde truffet, for jeg hadde så skjev ryggrad...altså var ikke problemet at jeg var tjukk..angrer på at jeg ikke klagde!

Anonymkode: 2749c...34e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj ass, er så mange bedritne folk. Har et yrke som involverer kontakt med mange ulike mennesker. Kunne skrevet en bok om alle skjellsordene, frekkhetene og egoismen som jeg har blitt utsatt for! 
 

Anonymkode: 0bfe4...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg har opplevd som butikkansatt. Det verste var vel da jeg jobbet i en butikk. Vi hadde tilbud på en eller annen vare i en avdeling som jeg ikke holdt til i eller hadde peiling på (kunne ikke sjekke i kassesystemet heller). Hun kommer til meg og kjefter MEG huden full fordi det var tomt for denne gjenstanden samtidig som hun kalte meg mange fæle navn. Ble helt skjelven, prøvde å få kontaktet riktig avdeling, men ingen svarte. Heldigvis var sjefen på jobb, så jeg ringte han og han kom og håndterte resten av situasjonen. Da jeg var tilbake ved kassen ba sjefen meg om å ta meg pause, for han hørte hvor mye dritt jeg mottok av denne kunden, og så jeg var skjelven. 

En annen gang var da jeg ble kjeftet på fordi det var mye kø en lørdags ettermiddag. En mann stilte seg i køen 17:58 (jeg så på klokken). Vi hadde 3 kasser åpne og flere kunder som handlet mye. Han fikk plass i min kasse kl 18:02 og salget av øl stenger kl 18, det er faktisk fysisk umulig å slå inn øl etter 18:00, pluss ulovlig, og da banner han og skriker til meg om alt mulig. Hvor dårlig service det er av meg, går på personangrep mot meg (utseendet og hele pakken). Jeg klarte faktisk ikke å holde roen når han begynte å kalle meg stygg, dårlig utdannet, for dum til å studere osv, så jeg sa "hvis du synes jeg og denne butikken er så stygg og dårlig, er døren der borte og du kan forlate før jeg tilkaller vekter". Han dro mens han fektet med armene og skrek. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært med flere enn det min ex hadde, etter syke meninger og barnslig oppførsel fra hans side avsluttet jeg alt på en fin måte. Fikk tilbake ansikt til ansikt "Vet du at du er en skikkelig hore? Å ha ligget med 13 stykker er faktisk verre enn voldtekt, du fortjener å dø" (han hadde sterke meninger om at hvis noen ble voldtatt så la de opp til dette selv, og han hadde forlatt dama på flekken, for han mente det var utroskap. Selv om han godt visste at jeg var utsatt for incest som barn). Glad jeg dro etter noen måneder.

Anonymkode: b9447...2c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2014 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Kom på en annen episode (jeg har som sagt elefantminne). Jeg var i Sør-Amerika og fikk massasje på stranda. Var greit nok, men så tar dama tak i sideflesket mitt og sier at jeg ikke burde spise så mye sukker og at det ikke var bra å være feit. Altså, jeg var ikke feit i utgangspunktet, men ble dritforbanna. Dama var 3 ganger større enn meg og mangla masse tenner.. for ei hurpe.

 


Anonymous poster hash: 10378...384

 

Hun hadde rett da, sukker gir sideflesk blant annet... 

Anonymkode: 82bbc...65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke peke på en ting, men det er div. svar her på KG som er utrolig frekke, bitre og slemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et apotek og skulle trekke kølapp. Så kommer en eldre mann og napper lappen rett foran meg. Jeg gidder ikke gjøre noe ut av det og trykker på knappen en gang til. Da kommer det faen meg ei dame og napper den også!

Anonymkode: e6407...234

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 20.5.2014 den 15.58, Kittykat skrev:

En til jeg kom på: Jeg var på vei ned til kjøpesenteret for å møte samboeren min og på veien så møtte jeg en som samlet inn penger for "Redd barna". Jeg hadde ingen kontanter på meg og dette sa jeg til han. Han virket grei og hyggelig der og da, men så på kjøpesenteret så traff meg og samboeren på han igjen og han spurte samboeren min denne gangen. Samboeren min hadde heller ingen kontanter og når vi gikk vekk, så hørte jeg bøssebæreren komme med en stygg kommentar til oss. Altså, greit nok at de samler inn penger til en god sak, men de trenger ikke å være frekk i kjeften.... Det gir meg veldig liten lyst til å støtte de i det hele tatt.

Jeg har opplevd noe tilsvarende fra en som samlet inn penger til greenpeace. Han stoppet meg og venninnen min som nettopp var fylt 18år dagen før faktisk. Så det var ikke akkurat alderen hvor vi hadde etablert oss, og hadde fast inntekt. Vi gikk på vgs. Han ville ha oss til å gi et fast beløp i mnd, og forklarte om hvor bra greenpeace er og hva pengene gikk til osv. Til slutt avbrøt jeg han, og sa at vi er ikke voksne med lønninger som kan gi fast, så gikk vi. Da fulgte han etter oss å sa at det var veldig dårlig at vi ikke kunne gi fra oss et cafebesøk i måneden for å støtte dem, forså å slenge "god helg, det trengs!" etter oss til slutt. 

Anonymkode: 1360e...577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var glad i å dra i musefletter på jenter i barnehagen.

Det var ganske frekt. Men i mitt forsvar var jeg en liten umoden drittunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det frekkeste jeg har opplevd handler ikke egentlig om meg, men om mannen min. Men det var jeg som opplevde det. Vi var på en lengre sykkeltur og overnattet i telt. Et sted på fjellet hadde vi funnet den perfekte teltplassen ved et vann. Det eneste tegnet på andre mennesker var en bobil som sto noen hundre meter bortenfor. Min mann hadde litt mageknip fordi han hadde vært forstoppet i noen dager. Før vi skulle krype i soveposen ville han gå en liten tur og forsøke å få orden på det. Uten at jeg tenkte noe mer over det så jeg en eldre kvinne som kom ut fra bobilen og gikk bortover for å lufte hunden sin. Deretter gikk det under fem minutter og dama med hunden kom rasende bort til meg og spurte om jeg var kona til han med lyseblå t-skorte. Hun nesten ropte at jeg måtte lære mannen min folkeskikk og så viste hun et foto hun hadde tatt av han på avstand bakfra der han satt på huk med buksen på knærne. Først begynte jeg å flire litt fordi jeg opplevde det som en slags spøk, men det gikk raskt opp for meg at hun mente alvor. Jeg fikk en lang lekse om at man i vår tid måtte sørge for at slikt skjedde der det skulle skje osv osv. Da min mann var på vei tilbake var det tydelig at hun ikke ville treffe han så hun returnerte til bobilen. Min mann var lykkelig uvitende om det hele, men strålte av glede over at problemet hans var løst. Han hadde ikke lagt merke til hun som hadde fotografert han og trodde knapt det han hørte da jeg fortalte om det som hadde skjedd. Heldigvis er min mann en robust kar så han kan le litt av det hele og sier at han lurer på hva hun har gjort med bildet! Da vi sto opp neste morgen var det eldre paret dradd så vi slapp å bekymre oss mer for dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pantet flasker på Meny for noen år siden. Jeg hadde 4-5 poser, så det kom til å ta noen minutter å bli ferdig. Plutselig stilte det seg en mann på rundt 60 år rett til høyre for meg. Han var ildrød i ansiktet, og spurte om jeg hadde tenkt å pante alle flaskene. På grunn av den aggressive og frekke væremåten hans svarte jeg kontant: Ja! Han hadde selv én flaske i hånden. Han ble så skikkelig forbannet, skjelte meg ut og forlot butikken. Er det så vanskelig å spørre på en normal måte? Da hadde jeg selvfølgelig latt han få pante flasken sin før jeg fortsatte igjen.

Synes det var litt festlig at han lignet på onkelen min (samme høyde, kroppsform og stemme). Onkelen min er dog mer av den passiv-aggresive typen, og hadde nok aldri konfrontert noen på denne måten.

Anonymkode: 594f8...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.3.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Var på et apotek og skulle trekke kølapp. Så kommer en eldre mann og napper lappen rett foran meg. Jeg gidder ikke gjøre noe ut av det og trykker på knappen en gang til. Da kommer det faen meg ei dame og napper den også!

Anonymkode: e6407...234

Er det mulig? For noen tullinger.

Anonymkode: 594f8...6c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2014 den 15.19, AnonymBruker skrev:

På en fest jeg var på, ble det servert potetgull som ble sendt rundt.
Jeg tok en håndfull. Han som satt ved siden av kjeftet på meg.

 

Hvorfor?
Jo, fordi han mente at jeg ikke burde spise potetgull.

 

Hvorfor?
Fordi han mente at jeg ville slutte å være deilig og da ville han slutte å ha lyst på meg.

 

Det ble ikke no på han, for å si det sånn.

( Ikke at jeg hadde lyst på ham i utgangspunktet heller)

 

 

Jeg er nesten 180 høy, noen-og-seksti-kilo og spiser nøyaktig hvor mye potetgull jeg vil :laugh::jolie:

 


Anonymous poster hash: 31761...076

Vet jeg siterer et gammelt innlegg, men du skulle tatt skåla på fanget, og stirret på ham mens du spiste skåla tom :fnise:

 

På 29.2.2020 den 3.09, AnonymBruker skrev:

Hadde bestilt plassbillett på toget. Da jeg kom på satt det allerede en på denne plassen. Jeg sa til han at jeg har bestilt plassbillett så denne plassen er reservert. Han nektet å flytte seg og sa hele tiden, min plass jeg sitter her. Jeg hentet konduktøren som prøvde å snakke med han, han sa det samme til konduktøren, min plass, jeg sitter her, jeg kom hit først osv... Og han beskylte oss for å være rasister (han var utlending) Og jeg fikk høre at sånne som meg var søppel og det som værre er. Til slutt måtte vi bare gi oss. Ja, kunne sikkert satt meg et annet sted om det hadde vært ledig, grunnen til at jeg bestilte plassbillett var jo at det ofte ikke er ledige plasser. Fikk en ledig plass til slutt. Skjønner at folk ikke vet at plasser er reservert, men hva med å vise litt respekt å ikke svare så frekt... Mulig jeg var frekk også, og mente virkelig ikke at bare jeg fortjente å sitte, men hadde bestilt plassbillett.

Hva tenker var jeg eller han frekk? Eller begge to?

Anonymkode: f22e6...52b

Vært borti noe lignende, skulle ta toget med ei venninne da vi gikk på vgs for å besøke een annen venninne i nabobyen. Vi hadde reservert plasser ved siden av hverandre men da vi kom dit satt det en kar i det ene setet. Også utlending og nekta å flytte seg, så ikke en gang på oss, mens han kalte oss rasister og whatnot. Til slutt mistet venninna mi tålmodigheten og kort og godt bad ham om å flytte seg, ellers satte hun seg på ham(ganske spinkel kar). Da først ser han opp. Venninna mi var veldig stor, godt inn i fedmekategorien, så jeg skulle nesten ønske at han ikke hadde flytta seg, for hun var, og er, truende til å gjøre sånt :fnise: Hun har også fraser som; gå vekk før jeg spiser deg, har du lyst til å lukte mellom valkene mine osv. :hoho: Hun tar ikke bullshit fra noen:)

 

Frekkeste jeg har opplevd, hm, mye av det passer bedre inn i dumme kunder-tråden, eller så kategoriseres det vel som mobbing. Men frekk er de likevel.
Jeg hadde store problemer med knærne mine på ungdomsskolen, og lang historie kort så fikk jeg fikset dem, og skulle så gå på krykker for å ikke belaste for mye en god stund. Første skoledag på krykker kommer jeg opp gangen, en som går i klassen min som var et rasshøl mot meg hele tiden går forbi meg, SPARKER unna krykken i det jeg legger vekt på den og jeg tryner på gulvet, slår ene kneet i flisgulvet. Det verste er at jeg på dette punktet var så vant med slik behandling at jeg bare reiste meg å fortsatte å gå, uten å si eller gjøre noe:\

På vgs: skulle på en opera i utlandet med klassetrinnet. Vi skulle sitte på sånne balkonger, plass til tre og tre. Jeg, en jente i klassen min, og en kar fra naboklassen. En ansatt på operaen dirigerte oss til en av disse balkongene, og det var tydeligvis en greie med at man skulle sitte annenhver dame og mann. Og han fyren absolutt blånekta å sitte ved siden av meg, og jeg aner ikke hvorfor, jeg kjente ham ikke, bare kjente ham på ansikt og navn siden han var i naboklassen. Hun ansatte blir frustrert etterhvert men så setter vi oss, vi jentene på flankene, og han i midten. Straks hun lukker døren bak seg, så bytter han fyren plass med hun andre jenta. Sjarmerende:P Igjen, spurte ikke hva det dreide seg om men regner med jeg hadde fått noe a la; du er stygg, feit og dum som svar.

 

 

Anonymkode: 11522...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg var cirka 15 år og handlet på min faste dagligvarebutikk, stoppet en butikkansatt meg og sa (så og si ordrett) "du kan ikke tegne øyenbrynene dine sånn som du gjør. Ser du på mine? De ser naturlige ut, det er sånn de skal være". Usikre femten år gamle meg fikk så vidt stammet frem et "takk". Unngår fortsatt hu butikkdama når jeg ser hu 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...