Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er den foreningen kjent for. Jeg og flere jeg kjenner til har opplevd det samme.

Anonymous poster hash: c6773...a1f

De kjøper info av bl.a Liberoklubben og ringer ift oppgitt termin....

Godt formål, avskyelig fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Fortsetter under...

Fremmed kvinne spente bein på meg med vilje på fortauet og lo høyt. Hun fikk en flat høyre så det smalt i hele Bogstadveien. 
 

To fremmede kvinner stopper meg på gata og hun henne spør meg «Unnskyld, hvordan føles det å være så stygg?»

 

Jobbet i kasse på Deli og to drita kvinner kommer inn og forlanger å få gå på do. Det får ikke og hun ene setter seg på gulvet foran kaffemaskinen og pisser. Jeg låste butikken, ringte Securitas og truet med å anmelde de h is de ikke vasket opp. De vaska opp.

det er de 3 frekkeste tingene jeg kommer på

Anonymkode: 8fc17...769

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei godt voksen dame her i bygda har tydeligvis lagt meg for hat. Jeg aner ikke hvorfor, har bodd her i 20 år og har aldri hatt noe med henne å gjøre verken på jobb eller privat. En dag traff jeg en tidligere kollega av meg da jeg var ute og handlet. Han ventet på bussen, så jeg ble stående og prate litt med ham. Da kom dette kvinnemennesket og stilte seg foran meg og begynte å prate med ham. Jeg gikk litt til siden for å kunne se han jeg snakket med, men da flyttet hun seg også??? Min tidligere kollega ble tydelig forvirret, og prøvde å henvende seg til meg, men dama lot ham rett og slett ikke få lov. Til slutt bare gikk jeg.

Hvis jeg møter denne dama når jeg er ute sammen med mannen min, henvender hun seg kun til ham og hilser ikke engang på meg. Skulle gjerne visst hva det er jeg har gjort...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått flere frekke... Ble fortalt en gang at jeg som jente med fagbrev som matros bør heller si jeg jobber som gatemusiker fordi det ikke er like flaut🤔

"hvordan kan du jobbe på sjøen om du har tenkt å få barn?" "du skal ikke ha barn du da når du jobber på sjøen?" "bare sinnsyke damer jobber på sjøen når de har barn." 

Tidligere fastlege sa jeg måtte ta meg sammen når jeg har mens, alle jenter har litt vondt men de kommer seg fint gjennom det (har endo). 

Anonymkode: dbcfa...1d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble mobbet på ungdomsskolen. Er på juleball likevel, så spør verste mobberen pm hun kan få låne skoene mine fordi hennes egne ble sølt på. 
 

Ble mobbet på videregående. Så spør hun mobberen om å få låne penn hos meg fordi hun hadde glemt sin. Jeg sa nei, og da ropte hun spydig «nei vel unnsykyld at jeg spurte da»

Ble støtt ut fra ei annen og. I det jeg får førerkort så begynner hun og vennene og spør om jeg kan hente dem på togstasjoner osv... ellers må de gå i 15 min

Anonymkode: e6407...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle samle noen veninner hjemme hos meg da jeg hadde bursdag. Hadde kjøpt vanlig cola, kom til å si dette til en av dem, da fikk jeg høre at jeg måtte kjøpe pepsi max fordi hun drakk ikke vanlig cola, det viste ikke jeg. Sa jeg egentlig ikke kunne bruke mer penger den uka, det hjalp vist ikke, jeg måtte kjøpe pepsi max. Utrolig frekt!

La ut for noe på butikken til en veninne og skulle få igjen pengene senere. Nå nekter hun å gi tilbake pengene og sier at jeg fikk penger av henne før jeg handlet, det husker jeg at jeg ikke fikk, og jeg brukte kortet mitt. Hun står på sitt og nekter å gi dem tilbake. Hun har også prøvd å sende meg ut i kulda for å kjøpe røyk til henne fordi hun orket ikke å gå selv siden det var så kaldt. Men da sa jeg nei altså, får være måte på, ikke mitt problem at hun røyker. Og å sende andre ut i kulda fordi du ikke gidder selv synes jeg er toppen av frekkhet og mangel på sosiale antenner! Har kuttet ut mye av kontakten med henne. Hun bruker meg bare til ting fordi hun ikke gidder selv, utnytter meg og er frekk og ego. Ingen god veninne akkurat. Ikke en veninne i det hele tatt.

Anonymkode: f22e6...52b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et parfymeri en gang og skulle kjøpe en leppestift, Damen der nektet meg å kjøpe den, for det første kledde jeg ikke fargen og for det andre så måtte jeg ikke tro at jeg ble noe penere av å bruke leppestift. Makan!

 

Ble spurt av en dame i kassakøen på butikken om jeg hadde tenkt å havne i luksusfellen, grunnen var at hun så at jeg brukte mastercard akkurat den dagen.
 

Anonymkode: f22e6...52b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At eksen til faren min krevde over halvparten av de totale verdiene av bo når de skilte lag. Og ikke hadde hun krav på mer enn ca. tredjedelen. 

Anonymkode: 2210c...96d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stivkrampevaksine hos legen en gang. Ble uvel og fikk legge meg på et rom, legen ville ha meg der til jeg følte meg bra igjen.
snakket med noen senere og nevnte dette. Hun ene sa du tok bare opp plass, bra det ikke kom inn noen som var alvorlig syk da. Okay, takk for den. Om det hadde kommet inn en som var alvorlig syk så hadde h.n jo fått plassen.

Vet ikke hva andre tenker, men jeg syns det var en ganske frekk kommentar.

Anonymkode: f22e6...52b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestilt plassbillett på toget. Da jeg kom på satt det allerede en på denne plassen. Jeg sa til han at jeg har bestilt plassbillett så denne plassen er reservert. Han nektet å flytte seg og sa hele tiden, min plass jeg sitter her. Jeg hentet konduktøren som prøvde å snakke med han, han sa det samme til konduktøren, min plass, jeg sitter her, jeg kom hit først osv... Og han beskylte oss for å være rasister (han var utlending) Og jeg fikk høre at sånne som meg var søppel og det som værre er. Til slutt måtte vi bare gi oss. Ja, kunne sikkert satt meg et annet sted om det hadde vært ledig, grunnen til at jeg bestilte plassbillett var jo at det ofte ikke er ledige plasser. Fikk en ledig plass til slutt. Skjønner at folk ikke vet at plasser er reservert, men hva med å vise litt respekt å ikke svare så frekt... Mulig jeg var frekk også, og mente virkelig ikke at bare jeg fortjente å sitte, men hadde bestilt plassbillett.

Hva tenker var jeg eller han frekk? Eller begge to?

Anonymkode: f22e6...52b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde bestilt plassbillett på toget. Da jeg kom på satt det allerede en på denne plassen. Jeg sa til han at jeg har bestilt plassbillett så denne plassen er reservert. Han nektet å flytte seg og sa hele tiden, min plass jeg sitter her. Jeg hentet konduktøren som prøvde å snakke med han, han sa det samme til konduktøren, min plass, jeg sitter her, jeg kom hit først osv... Og han beskylte oss for å være rasister (han var utlending) Og jeg fikk høre at sånne som meg var søppel og det som værre er. Til slutt måtte vi bare gi oss. Ja, kunne sikkert satt meg et annet sted om det hadde vært ledig, grunnen til at jeg bestilte plassbillett var jo at det ofte ikke er ledige plasser. Fikk en ledig plass til slutt. Skjønner at folk ikke vet at plasser er reservert, men hva med å vise litt respekt å ikke svare så frekt... Mulig jeg var frekk også, og mente virkelig ikke at bare jeg fortjente å sitte, men hadde bestilt plassbillett.

Hva tenker var jeg eller han frekk? Eller begge to?

Anonymkode: f22e6...52b

Har man bestilt plass, så har man bestilt plass. Jeg bruker å bestille spesifisert sete selv for å være sikker på at jeg får sitte med fartsretningen. 

Anonymkode: dbcfa...1d5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på en buss i Oslo som var veldig full, Så kommer en gjeng kvinner inn, og jeg studerer ikke kroppene deres. Så kommer hun ene bort til meg og sier «du ser vel at jeg er gravid? Kan jeg få sitte?» jeg lot henne bare sitte, men tar gravide det som et selvfølgelig at vi skal se at de er gravide liksom?

Anonymkode: e6407...234

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Satt på en buss i Oslo som var veldig full, Så kommer en gjeng kvinner inn, og jeg studerer ikke kroppene deres. Så kommer hun ene bort til meg og sier «du ser vel at jeg er gravid? Kan jeg få sitte?» jeg lot henne bare sitte, men tar gravide det som et selvfølgelig at vi skal se at de er gravide liksom?

Anonymkode: e6407...234

Nei, man burde ikke det. Du kunne jo svart bare at "Beklager, jeg pleier ikke studere kvinners mager, men klart du skal få sitte. Hyggeligere om du spør pent neste gang uten en slengkommentar først, forresten!"

Anonymkode: 8ca5b...e16

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var jeg og kusina mi (på 13) i Sverige for å handle inn brus til et familieselskap. Siden vi har stoor familie ble det endel brus. Kusina mi trillet vogna da en middelaldrende dame kommer bort til henne og sier spydig: Ikke rart du er tykk når du drikker så mye brus! 

Kusina mi var overhodet ikke tykk og hvem får seg til å si noe sånt til ei 13 år gammel jente🙄

Anonymkode: cbf28...d23

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2014 den 21.45, Vasa skrev:

Jenta mi fikk premie for hun hadde hjulpet en klovn. Da var det ei som var så frekk og gikk å forsynte seg til sine barn.

Var syk en gang med betennelse i eggstokkene, fikk medisin men ble ikke bedre, kom tilbake og var engstelig for at det var noe mer alvorlig. (Hadde nettopp mistet et familie medlem av kreft) så ville at legen skulle henvise meg. Hu skulle ta en sjekk, greit nok. spurte om henvisning før sjekken, og det smalt fra legen, må jo vite hvor jeg skal sende deg, så jeg ikke sender deg til hudlegen. (Sleit med urenhud)

Ble så satt ut. Fikk ikke noe henvisning

Er det deg som gikk på nav og fant ut at utdanning ikke var så dumt😊

Anonymkode: 85c68...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den frekkeste jeg har opplevd var i begravelsen til min bror fikk jeg slengt fra mitt andre søsken: "Jeg skjønner ikke hvorfor du griner sånn. Jeg har større grunn å sørge over han enn deg". 

Anonymkode: 3355f...593

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod med en gruppe røykere og så kom det ei som stelte seg rett foran meg. Jeg ble så sjokkert at jeg klarte ikke å si noe. I tillegg var hun ganske sikkert kristen også (var på et kristent lokale). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg stod med en gruppe røykere og så kom det ei som stelte seg rett foran meg. Jeg ble så sjokkert at jeg klarte ikke å si noe. I tillegg var hun ganske sikkert kristen også (var på et kristent lokale). 

Hun bare stod der eller sa hun noe???

Anonymkode: efc28...a5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde bestilt plassbillett på toget. Da jeg kom på satt det allerede en på denne plassen. Jeg sa til han at jeg har bestilt plassbillett så denne plassen er reservert. Han nektet å flytte seg og sa hele tiden, min plass jeg sitter her. Jeg hentet konduktøren som prøvde å snakke med han, han sa det samme til konduktøren, min plass, jeg sitter her, jeg kom hit først osv... Og han beskylte oss for å være rasister (han var utlending) Og jeg fikk høre at sånne som meg var søppel og det som værre er. Til slutt måtte vi bare gi oss. Ja, kunne sikkert satt meg et annet sted om det hadde vært ledig, grunnen til at jeg bestilte plassbillett var jo at det ofte ikke er ledige plasser. Fikk en ledig plass til slutt. Skjønner at folk ikke vet at plasser er reservert, men hva med å vise litt respekt å ikke svare så frekt... Mulig jeg var frekk også, og mente virkelig ikke at bare jeg fortjente å sitte, men hadde bestilt plassbillett.

Hva tenker var jeg eller han frekk? Eller begge to?

Anonymkode: f22e6...52b

Du var selvsagt ikke frekk. Jeg har mange plassbillettrelaterte opplevelser. Overraskende mange som tar seg til rette og gambler på at du ikke tør si fra. Verste er når du kommer på flyet og det sitter noen godt plantet i ditt sete. Og det er så trangt at du tvinges til å stå der og sperre veien for alle. "Jamen du kan vel gå til midtsetet på rad 23 du så min mann og jeg får sitte sammen på rad 2?"

Anonymkode: a5fbc...c43

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...