Gå til innhold

Blir jeg holdt på gress?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, det er jo nettopp det det betyr. Du er mer interessert i venner og jobben som er viktigere i livet ditt.

De er jo viktigere. En mann du har data to ganger burde ikke være det viktigste i livet ditt. Jeg får kvelingsfornemelse av slike mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Fordi venner og jobb burde komme først. Det er de som fremdeles er der om forholdet går dørken. Kunne ikke falt meg inn å ditsje hverken venner eller jobb pga en jeg hsr data to dater. Totalt overkill å droppe alt man har pga en date.

Og nei for min del betyr ikke det at jeg ikke er interessert men at jeg har et liv utenom også

men om du alltid ditcher daten uansett så får du jo ikke blitt kjent med personen og da blir det jo ikke mer. Om mine venner vil finne på noe med meg og jeg sllerede skal på date så informerer jeg jo om at jeg skal på date og da får jeg alltid støtte. Eneste gangen jeg da avlyser daten er om en venn eller venninne vitkelig trenger meg pga at vedkommende er lei seg pga noe som har hendt eller noe.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel svært ann på hvor trengende vennen din er på det tidspunkt. Noen ganger prioriterer man der det passer seg. Er ikke dermed sagt at jeg er mindre interessert. Har jeg en avtale med en venn sropper jeg ikke det pga en date

avtale er avtale. Men greier du ikke å møte daten i løpet av hele mnd,så er det virkelig ikke verdt det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor gamle folk er når de må se venner hele tiden?

Hadde en fyr jeg skulle date måtte henge med vennene sine hele tiden, da hadde jeg løpt.

Lukter umoden hele veien.

Når jeg var 22 hadde jeg en kjæreste som ditcha meg for vennene sine alltid.

Hele forholdet var preget av hans egoisme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi venner og jobb burde komme først. Det er de som fremdeles er der om forholdet går dørken. Kunne ikke falt meg inn å ditsje hverken venner eller jobb pga en jeg hsr data to dater. Totalt overkill å droppe alt man har pga en date.

Og nei for min del betyr ikke det at jeg ikke er interessert men at jeg har et liv utenom også

Dette er venner han møter flere ganger i uken. Det er derfor jeg synes det er rart at han ikke kan gjøre plass til meg 1 gang per uke, f.eks. 1 av de 2-3 kveldene jeg ikke jobber senvakt.

Siden han er opptatt så ofte har jeg prøvd å være fleksibel, og gir ham alltid flere alternativer til tidspunkt og dag når jeg har foreslått ny date.

Jeg tenker slik,skal man finne ut om det er liv laga for å ha et forhold er det best å møtes ihvertfall minimum 1 gang per uke, og helst 2. Hva er desperat med det egentlig? Så sant man ikke er en verdensleder burde det gå greit å rydde tid til det. Noe annet har jeg aldri opplevd med andre menn jeg har datet før.

ts

Anonymous poster hash: 6f67c...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde en fyr jeg skulle date måtte henge med vennene sine hele tiden, da hadde jeg løpt.

Fyren jeg skriver om i hovedinnlegget er 37.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vennene hans er tydeligvis viktige for ham, kan du ikke foreslå at du blir med ham og "henger" med dem?

Anonymous poster hash: 3e5ac...2e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vennene hans er tydeligvis viktige for ham, kan du ikke foreslå at du blir med ham og "henger" med dem?

Anonymous poster hash: 3e5ac...2e2

Jeg er glad for at han har venner, og det kan absolutt være et bra forslag det du skriver.Men føler det kanskje passer best når jeg har blitt litt mer kjent med ham.Vi har kun møttes irl 2 ganger så langt.

De driver mest med "gutte"aktiviteter når de møtes, slikt som fotballtrening,vekt-trening,bilmekking osv..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

avtale er avtale. Men greier du ikke å møte daten i løpet av hele mnd,så er det virkelig ikke verdt det

Som sagt, det kan ha vært langt viktigere ting han trengte å henge fingra i. Ho kjenner han jo knapt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som sagt, det kan ha vært langt viktigere ting han trengte å henge fingra i. Ho kjenner han jo knapt,

Tviler på det er "viktige" ting hver eneste kveld i 4 uker...Det han selv sier er at han "stakk innom en kompis", "bestemte seg for å ta en tur på byen/fjellet/trening" osv...Det meste er ganske impulsivt og tilfeldig virker det som.

ts

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

jeg er enig i at dersom han allerede har planer den helga så skal han ikke kansellere de for daten, men dersom han gjorde en avtale med daten først syns jeg ikke det er riktig å kansellere den avtalen heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er "viktige" ting hver eneste kveld i 4 uker...Det han selv sier er at han "stakk innom en kompis", "bestemte seg for å ta en tur på byen/fjellet/trening" osv...Det meste er ganske impulsivt og tilfeldig virker det som.

ts

Jeg skjønner nøyaktig hva du mener:) ikke verdt å vente på han i ihvertfall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren jeg skriver om i hovedinnlegget er 37.

ts

LØP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

LØP

Tror jeg gjør det nå ja. Han har fortsatt ikke svart på meldingen min, selv om han er online på fbook hele tiden. Da avtar min interesse også, og jeg hater sånt "spill". Trodde menn nærmere 40 var mer direkte i kommunikasjonen men jaja. Lesson learned :(

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg gjør det nå ja. Han har fortsatt ikke svart på meldingen min, selv om han er online på fbook hele tiden. Da avtar min interesse også, og jeg hater sånt "spill". Trodde menn nærmere 40 var mer direkte i kommunikasjonen men jaja. Lesson learned :(

ts

Nei, alder ingen hindring for douchbag

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye å løpe for. Han kommer ikke akkurat og løper etter..

Haha, ja helt enig.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har forskjellig forhold til vennene sine. Ikke alle synes det er spesielt modent å ditche vennene sine etter å ha vært på to dates, og ikke alle forventer at noen skal gjøre det heller.

Uansett ser det jo ut til at begge to har sine begrensninger på tid og forskjellige forventninger i dette tilfellet, så da passer de gjerne ikke så godt sammen til å begynne med?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har forskjellig forhold til vennene sine. Ikke alle synes det er spesielt modent å ditche vennene sine etter å ha vært på to dates, og ikke alle forventer at noen skal gjøre det heller.

Uansett ser det jo ut til at begge to har sine begrensninger på tid og forskjellige forventninger i dette tilfellet, så da passer de gjerne ikke så godt sammen til å begynne med?

Nei jeg ser jo den, men her er det jo snakk om 4 uker hvor det ikke har vært et eneste møte.

Vil ikke kalle evt et til to møter på 4 uker å ditche vennene sine.

Mitt poeng med å dra frem egen erfaring er at når han allerede ditcher i dating perioden, hvordan blir det da i et evt forhold? I begynnelsen er man alltid mest interessert. Så går det gradvis nedover, og er man så lite interessert i utgangspunktet, da ser jeg ikke positivt på resten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...