Gå til innhold

Blir jeg holdt på gress?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei jeg ser jo den, men her er det jo snakk om 4 uker hvor det ikke har vært et eneste møte.

Vil ikke kalle evt et til to møter på 4 uker å ditche vennene sine.

Mitt poeng med å dra frem egen erfaring er at når han allerede ditcher i dating perioden, hvordan blir det da i et evt forhold? I begynnelsen er man alltid mest interessert. Så går det gradvis nedover, og er man så lite interessert i utgangspunktet, da ser jeg ikke positivt på resten.

Nå er det heller ikke mannen som er eneste grunnen til at de ikke har møttes på fire uker. TS har også hatt andre ting å gjøre i perioder. Synes ikke jeg ser den helt store interessen fra noen av dem, og da blir det gjerne til at man prioriterer annerledes, spesielt inntil man har blitt bedre kjent og man vet at det er noe mer enn en initial tiltrekning der - da vil man gjerne også ha lyst til å treffes mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen ts dater høres ikke særlig interessert ut, og han burde være mann nok til å avslutte dette på en verdig måte. Det at han bare unngår å svare kan tyde på at han holder utkikk etter noe bedre andre steder, og ønsker å holde ts på gress inntil videre..

Dere som sier dere prioriterer kamerater fremfor date: Jeg må si at jeg kun har opplevd det motsatte.

Har aldri opplevd at menn prioriterer venner fremfor date i starten. Som en annen nevnte her er det i begynnelsen man er mest interessant. Selv de mest fotballfrelste guttene jeg har møtt ofret kamper med favorittlaget for å møte meg. Det å ikke møtes på 4 uker og la sjanser til ny date gå i fra seg er ikke vanlig oppførsel blant menn flest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå er det heller ikke mannen som er eneste grunnen til at de ikke har møttes på fire uker. TS har også hatt andre ting å gjøre i perioder. Synes ikke jeg ser den helt store interessen fra noen av dem, og da blir det gjerne til at man prioriterer annerledes, spesielt inntil man har blitt bedre kjent og man vet at det er noe mer enn en initial tiltrekning der - da vil man gjerne også ha lyst til å treffes mer.

men forskjellen er at når ts ikke kan så foreslår hun abdre tidspunkt som han overhode ikke svarer på. Når han er opptatt foreslår han heller ingen andre tidspunkt heller. Saken er at han spør henne ut når hsn føler for det og driter i det om det ikke passer akkurat da. Da finner han heller på no annet og tenker jaja.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...