Gå til innhold

Gikk jeg så langt at jeg kan ha blitt smittet av kjønnsvorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg drev å flørtet med en som jeg har kjent i mange år. Vi endte opp med å se film og han skulle overnatte. Vi gikk ned for å legge oss. Han hadde på seg bokser og jeg hadde på meg truse. Vi gnidde oss liksom mot hverandre med undertøyet på også tok jeg på penisen hans utenpå bokseren.

Når jeg spurte om vi skulle ha sex, så ble han veldig usikker og fortalte at han hadde utbrudd av kjønnsvorter!!!!!!! Jeg stod med en gang opp og skiftet undertøy, vasket meg på hendene osv. Jeg vil virkelig ikke bli smittet. Jeg har jo kysset han også. Tror dere dette er nok til å bli smittet av kjønnsvorter?

Kan understreke at jeg skal til gynekologen, men de har lang ventetid og jeg har veldig panikk akkurat nå.

Anonymous poster hash: 431b2...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det ikke var hudkontakt og du ikke tok direkte på hans penis, for så å tabpå eget underliv (eller han tok på sin penis, så på ditt underliv), så er det nok ingen fare. Det smitter ikke gjennom undertøy :)

Anonymous poster hash: 10dcb...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hørtes ut som årets turn-off...

Anonymous poster hash: 10dcb...0d4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke var hudkontakt og du ikke tok direkte på hans penis, for så å tabpå eget underliv (eller han tok på sin penis, så på ditt underliv), så er det nok ingen fare. Det smitter ikke gjennom undertøy :)

Anonymous poster hash: 10dcb...0d4

Det var ingen sånn type hudkontakt. Ingen tok på sine egne eller den andre sitt kjønnsorgan. Så jeg håper at jeg er safe. Synes det var bra at han sa ifra, men han kunne gjerne ha gjort det tidligere. Og ja, det var årets turn-off. :(

Anonymous poster hash: 431b2...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen sånn type hudkontakt. Ingen tok på sine egne eller den andre sitt kjønnsorgan. Så jeg håper at jeg er safe. Synes det var bra at han sa ifra, men han kunne gjerne ha gjort det tidligere. Og ja, det var årets turn-off. :(Anonymous poster hash: 431b2...44a

Ja, det var realt av han å si fra. Det er jo en positiv egenskap ved han. Ikke alle hadde gjort det.

Anonymous poster hash: 10dcb...0d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var realt av han å si fra. Det er jo en positiv egenskap ved han. Ikke alle hadde gjort det.

Anonymous poster hash: 10dcb...0d4

Helt enig. Jeg synes det var flott at han sa ifra, selv om det var litt av en turn-off. Det er veldig mange som ville latt være å si noe..

Anonymous poster hash: c2440...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kjønnsvorter er ekstremt smittsomme da, så du burde uansett sjekke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...