Gå til innhold

sex kjøper

gutt_bergen31

Anbefalte innlegg

ville dere jenter date eller vært sammen med en som har kjøpt sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs faktisk, er mange forskjellige grunner til at folk får seg til å synke så lavt at de gjør det. Men i de fleste tilfeller vil svaret være nei

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det fortid, og du ikke har planer om å kjøpe sex igjen ville jeg kanskje ha vært forsiktig med å fortelle det til jenta.

Anonymous poster hash: 382a8...3db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. STOR dealbreaker da for meg er det å synke lavere enn lavest.

Anonymous poster hash: 21f9c...a5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

ville dere jenter date eller vært sammen med en som har kjøpt sex?

Er ingen som trenger å vite at du har kjøpt sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri gjort det, eller vært i nærheten.

Men under omstendigheter, sett att jeg var alene, og ikke ville være i ett forhold mer, eller i allefall på lenge, så er vel horer en grei og upersonlig måte å få bort en forbannet plagsom sterk drift.

Tømme ryggen som de sa....

Jeg vet om veldig mange som reiser til gutteturer til Thailand, Cuba og andre steder som peiser kanskje en 12 - 14 horer på en dag, hver dag , og blir enige om att når de kommer hjem, ja da er dette hemmelig.

Og skal vi snakke om alle sjøfolkene opp igjenom tidene...

Men det var vel damene TS ville ha i tale. Beklager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ingen som trenger å vite at du har kjøpt sex.

Hadde jeg vært sammen med en som det viste seg hadde kjøpt sex, uten at han hadde fortalt det, hadde jeg blitt så fy steike forbanna! :frustrert: Å holde noe slikt ute av forholdet er ille, spesielt viss dere har diskutert tidligere forhold og sex partnere. Det er dealbreaker for de fleste jenter (som jeg vet om i allefall) og å holde det skjult er enda verre! Uærlighet om noe slikt kan være dealbreaker, selv om jenta i første omgang kunne tilgitt selve sex kjøpet.

Anonymous poster hash: 04f3f...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor bry seg i det hele tatt om hva jenter synes om det? Bare la være å si det til de.

Anonymous poster hash: 56805...d51
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Hadde jeg vært sammen med en som det viste seg hadde kjøpt sex, uten at han hadde fortalt det, hadde jeg blitt så fy steike forbanna! :frustrert: Å holde noe slikt ute av forholdet er ille, spesielt viss dere har diskutert tidligere forhold og sex partnere. Det er dealbreaker for de fleste jenter (som jeg vet om i allefall) og å holde det skjult er enda verre! Uærlighet om noe slikt kan være dealbreaker, selv om jenta i første omgang kunne tilgitt selve sex kjøpet.

Anonymous poster hash: 04f3f...ba8

Å være ærlig om noe slikt burde være dealbreaker, det er jo et sikkert tegn på at fyren er tilbakestående.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være ærlig om noe slikt burde være dealbreaker, det er jo et sikkert tegn på at fyren er tilbakestående.

Jeg ville beholdt fyren om han faktisk var ærlig og fortalte meg dette uoppfordret. Så er nok lurt å være ærlig.

Anonymous poster hash: 21a74...2dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville beholdt fyren om han faktisk var ærlig og fortalte meg dette uoppfordret. Så er nok lurt å være ærlig.

Unnskyld, jeg tror de har gått feil. Kvinneguiden er ikke et egnet sted for oppegående kvinner med gjennomtenkte meninger ;)

Anonymous poster hash: e894d...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steamboat

Og du hadde beholdt fyren om han hadde løyet og du aldri oppdaget noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubbs

Jeg var sammen med en som hadde kjøpt sex. Fikk vite om det 1,5 år inn i forholdet. Hadde jeg fått vite om det i starten, så hadde jeg dumpa han. Men etter 1,5 år sammen, så gjorde jeg ikke det.

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde blitt fortalt det. Det var informasjon jeg kunne vært foruten.

Men i dette tilfellet, så var det en engangshendelse, som hadde skjedd i utlandet på guttetur. Han angrep, skjemtes av det, og ville ikke gjort det igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og du hadde beholdt fyren om han hadde løyet og du aldri oppdaget noe.

Men jeg hadde nok oppdaget det. Ærlighet varer alltid lengst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men jeg hadde nok oppdaget det. Ærlighet varer alltid lengst. ;)

Hvor går grensen for hva man skal fortelle hverandre i et forhold? At man har slått ned noen? At man har vært hos politiet? At man har hatt lyst på en av veninnene? At man kastet den hjemmelagde maten fordi den ikke var god?

Kjør på og gjør det du vil med de du vil, så Ikke nevn et ord om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor går grensen for hva man skal fortelle hverandre i et forhold? At man har slått ned noen? At man har vært hos politiet? At man har hatt lyst på en av veninnene? At man kastet den hjemmelagde maten fordi den ikke var god?

Kjør på og gjør det du vil med de du vil, så Ikke nevn et ord om det.

Alt det du nevnte nå burde man absolutt si ja. Heldigvis er kjæresten min 100% ærlig om alt, har aldri tatt han i løgn noensinne, og vet masse sjokkerende ting om han. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke vært en deal breaker, men alle sykdommer skulle blitt testet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peaches

Jeg var sammen med en som hadde kjøpt sex. Fikk vite om det 1,5 år inn i forholdet. Hadde jeg fått vite om det i starten, så hadde jeg dumpa han. Men etter 1,5 år sammen, så gjorde jeg ikke det.

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde blitt fortalt det. Det var informasjon jeg kunne vært foruten.

Men i dette tilfellet, så var det en engangshendelse, som hadde skjedd i utlandet på guttetur. Han angrep, skjemtes av det, og ville ikke gjort det igjen.

Hvordan fant du ut av det? Sa han det plutselig til deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...