AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #21 Skrevet 18. mai 2014 Alt det du nevnte nå burde man absolutt si ja. Heldigvis er kjæresten min 100% ærlig om alt, har aldri tatt han i løgn noensinne, og vet masse sjokkerende ting om han. Anonymous poster hash: 21a74...2dd Det er vel klart at man skal være ærlig med hverandre, men å si dette helt i starten av forholdet? Kom igjen, hvem er så dum? Anonymous poster hash: 56805...d51 1
FrittgåendeBurugle Skrevet 18. mai 2014 #22 Skrevet 18. mai 2014 Jeg visste at sex selger. Men hva er det den kjøper? 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #23 Skrevet 18. mai 2014 Slikt snakker man ikke om TS. Jenter vil helst late som om slikt ikke skjer. Anonymous poster hash: 04bf8...3b5 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #24 Skrevet 18. mai 2014 Jeg kunne verken vært sammen med en sex kjøper eller en sær skriver. Anonymous poster hash: e39f6...cc1
lillbilly Skrevet 18. mai 2014 #25 Skrevet 18. mai 2014 Klart jeg kunne det om fyren var morsom, kjekk, oppegående og hyggelig!! Og nei, jeg mener ikke at det ekskluderer de som har kjøpt sex! Men han kunne selvsagt ikke gjøre det så lenge vi var sammen! 1
Gjest Blubbs Skrevet 18. mai 2014 #26 Skrevet 18. mai 2014 Hvordan fant du ut av det? Sa han det plutselig til deg? Nei, vi gikk forbi noen prostituerte i byen hvor vi bor. Etter en fuktig kveld på byen, på vei hjem glapp det ut av meg; "Kunne du noen gang vurdert å betalt for sex?". Egentlig bare en fleip, og så virkelig ikke for meg svaret jeg skulle få. Ikke ett spørsmål jeg egentlig mente noe med, bare moro. Men neida, spør man, så får man svar gitt.. Så jeg kan bare takke megselv der.
Gjest Peaches Skrevet 18. mai 2014 #28 Skrevet 18. mai 2014 Nei, vi gikk forbi noen prostituerte i byen hvor vi bor. Etter en fuktig kveld på byen, på vei hjem glapp det ut av meg; "Kunne du noen gang vurdert å betalt for sex?". Egentlig bare en fleip, og så virkelig ikke for meg svaret jeg skulle få. Ikke ett spørsmål jeg egentlig mente noe med, bare moro. Men neida, spør man, så får man svar gitt.. Så jeg kan bare takke megselv der. Åja, shit.. Skjønner godt at du ble overrasket! Ofte når en stiller slike spørsmål er det jo mest på tull
StellinaX Skrevet 19. mai 2014 #29 Skrevet 19. mai 2014 Vanskelig å si, i utgangspunktet kunne jeg muligens latt det passere om han kjøpte sex av de 'rette' grunnene, altså pga lyst og ikke fordi han var så stusselig at det var eneste muligheten hans til å få seg noe. Men- digger ikke tanken. Nå faller jeg ikke for stusselige menn i utgabgspunktet, men så er det noe med verdisyn og sånt da..vet sannelig ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå