Gå til innhold

Hvordan kle seg litt avslørende, uten å overdrive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne kle meg litt sexy og slik at jeg avslører litt, uten at det blir for tydelig og ser "løst" ut.

Jeg tenker feks. på halvgjennomsiktige bluser med en fin bh under.

Men jeg skulle gjerne hatt tips om flere plagg! Gjerne hverdagslige plagg.



Anonymous poster hash: 38ea8...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

I hvilke situasjoner er det du ønsker å gå kledd slik? Det er forskjell på å gå slik på kontoret og på en middag med sin kjære.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper slikt på jobb. Tenker i hverdagen, sånn på fritiden :)



Anonymous poster hash: 38ea8...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det klassiske som de fleste menn, for jeg regner med du vil like at menn ser deg, er skjørt, bluser og kjoler. Disse plaggene kommer da i uendelig mange forskjellige former og farger. Med og uten bare skuldre. Med og uten dyp kløft. Med og uten gjennomsiktige partier. Du kan variere med og uten sjal/skjerf. Hvis du vil være elegant så er jo hansker en vinner. Vil du ha en moderne stil, eller går 50-tallet og 20-tallt inn i stiltyper du vil føle deg vel i?

Studer bilder av kvinner som har blitt oppfattet som sexy, men med klasse, opp gjennom årene. Ha i bakhodet at uansett hva du kler på deg, så er måten du fører deg selv på, blikket ditt og smilet ditt, det som virkelig understreker og gjør susen i forhold til å fremstå som en attraktiv og sensuell kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off topic, men finnes det noen inspirasjonstråd i forhold til sommerantrekk og lignende her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker selv å gå litt ufordrende og avslørende da jeg er ganske liten og smal. Man slipper litt unna med utringninger og slikt, ettersom at man ikke har så mye å "avsløre", hehe.

Jeg kan gjerne gå i gjennomsiktige bluser, men viktig at blusene er løse og at bhen under er enkel og delikat. (aller helst en trekant-bh)

Ellers kan jeg framheve skuldre, rygg, ben eller midje, men ikke for mye på en gang, det er nøkkelen!

post-64918-0-12117000-1400526463_thumb.p

post-64918-0-16094200-1400526489_thumb.p

post-64918-0-99943500-1400526726_thumb.j

post-64918-0-56567700-1400527021_thumb.p

Vet ikke om dette var til hjelp, da det er ganske vanskelig å vite hva stilen din er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...