Gå til innhold

Rødbrun utflod med klumper/skarpe stikninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i ca 2 uker nå slitt med rødbrun utflod, ca en uke etter mens. Uten lukt og smerter. Kommer endel hver gang jeg er på toalettet! Men igår kveld fikk jeg endel luftsmerter. Gjorde noe så inni hampens vondt hver gang jeg bevega meg! Kjentes ut som om jeg skulle sprekke, fikk sånn kraftige stigninger... så i natt våkna jeg av smerter fra helv.. kjente det knytta seg veldig i mage/underliv/korsrygg og så kom det en del blodig væske ut vagina! What's that about? Er kun 21, kan vel ikke være the big "C" word..? Grøss :(

Anonymous poster hash: 44c81...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i ca 2 uker nå slitt med rødbrun utflod, ca en uke etter mens. Uten lukt og smerter. Kommer endel hver gang jeg er på toalettet! Men igår kveld fikk jeg endel luftsmerter. Gjorde noe så inni hampens vondt hver gang jeg bevega meg! Kjentes ut som om jeg skulle sprekke, fikk sånn kraftige stigninger... så i natt våkna jeg av smerter fra helv.. kjente det knytta seg veldig i mage/underliv/korsrygg og så kom det en del blodig væske ut vagina! What's that about? Er kun 21, kan vel ikke være the big "C" word..? Grøss :(

Anonymous poster hash: 44c81...430

TS: skal stå stikninger*, ikke stigninger..... :P

Anonymous poster hash: 44c81...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være cyster for eksempel, eller hormonubarlanse, og flere andre ufarlige ting som ikke har noe med C''' å gjøre :)

Eller ha du nylig byttet p-pille eller annen type prevensjon? Tar du noen medisiner som kunne ha sånne bivirkninger?

Ta en time hos legen, så du slutter å bli så engstelig.

Håper flere kommer med egne erfaringer, så du kan slappe av litt :)



Anonymous poster hash: 55746...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Nei, jeg bruker ikke prevensjon, men burde kanskje det. Har ofte sterke smerter i begynnelsen av mens.. :/

Det kan være cyster for eksempel, eller hormonubarlanse, og flere andre ufarlige ting som ikke har noe med C''' å gjøre :)

Eller ha du nylig byttet p-pille eller annen type prevensjon? Tar du noen medisiner som kunne ha sånne bivirkninger?

Ta en time hos legen, så du slutter å bli så engstelig.

Håper flere kommer med egne erfaringer, så du kan slappe av litt :)

Anonymous poster hash: 55746...7ac

Anonymous poster hash: 44c81...430

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ingen som har peiling? :(

Har fått samme smertene igjen nå. Kraftig stikning på høyre side, korsrygg og nedover høyre lår! Sammen med brun og blodig utflod! Gråter så vondt det er :(

Anonymous poster hash: 44c81...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være cyster for eksempel, eller hormonubarlanse, og flere andre ufarlige ting som ikke har noe med C''' å gjøre :)

Eller ha du nylig byttet p-pille eller annen type prevensjon? Tar du noen medisiner som kunne ha sånne bivirkninger?

Ta en time hos legen, så du slutter å bli så engstelig.

Håper flere kommer med egne erfaringer, så du kan slappe av litt :)

Anonymous poster hash: 55746...7ac

Skal til legevakt nå. Ble plutselig mere kramper og gørr :|

Anonymous poster hash: 44c81...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...