Gå til innhold

kvinnelig befal - et hån mot norske gutter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Trøste og bære Anton..........min mann er også for kvinner i forsvaret, hvis de ønsker selv.

Vi har en god del venner som er yrketsbefal, som også er for kvinner i forsvaret...........

Sorry, at du ikke liker og bli komandert av kvinner, men det er ditt problem.

Ta deg en vaffel eller søk hjelp......... :sjarmor:

PS: Mannen min og jeg har vært sammen i 14 år, så vet du hvertfall det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Phair

jeg fikk ikke noen kommentar på dette??

Ser ikke hva dette har med kvinner i hæren å gjøre. Og det er vel ikke akkurat et paradoks at kvinner søker hæren nå? Det var vel ikke akkurat rom for det tidligere når likestillingen ikke var slik den er i dag?

Og det er heller ikke kvinners feil at forsvaret blir nedbemannet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25
Trøste og bære Anton..........min mann er også for kvinner i forsvaret, hvis de ønsker selv.

Vi har en god del venner som er yrketsbefal, som også er for kvinner i forsvaret...........

Sorry, at du ikke liker og bli komandert av kvinner, men det er ditt problem.

Ta deg en vaffel eller søk hjelp......... :sjarmor:

PS: Mannen min og jeg har vært sammen i 14 år, så vet du hvertfall det :wink:

det er noe som heter å være politisk korrekt.

De mennene er kanskje redd for å bli dumpet eller bli uglesett av sine kjærester.

Husk, menn røper ikke alt vedrørende sine holdninger eller bakgrunn. Alle har hemmeligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er noe som heter å være politisk korrekt.

De mennene er kanskje redd for å bli dumpet eller bli uglesett av sine kjærester.

Å ja, skulle han noen gang innrømme at han egentlig ikke liker kvinner i forsvaret så forlater jeg ham selvsagt med én gang. Hva betyr vel kjærlighet, dette gjelder de store ting her i livet. :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter
"Psst...jeg har en hemmelighet å fortelle deg...beklager at jeg ikke har sagt det før, men...jeg er motstander av kvinner i militæret. Kan du tilgi meg?"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anton 25: du må slutte og tro du vet alt! Hva alle menn mener om kvinner i forsvaret, hvordan alle menn føler seg hvis de blir kommandert av en kvinne, hva Arkanas samboer egentlig mener... Ærlig talt.. Er det noe du ikke "vet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton trenger rett og slett et kurs i hvordan te seg politisk korrekt :sjarmor:

Hvem er med på sponsing :ler:

Mer enn gjerne med på det..........omvendelse må til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25

Ser ikke hva dette har med kvinner i hæren å gjøre. Og det er vel ikke akkurat et paradoks at kvinner søker hæren nå? Det var vel ikke akkurat rom for det tidligere når likestillingen ikke var slik den er i dag?

Og det er heller ikke kvinners feil at forsvaret blir nedbemannet?

det har vel en god del med kvinner i forsvaret (hæren er forøvrig en gren av forsvaret) når man i dag faktik trenger langt mindre rekrutter enn på 90-tallet når den store fare fra Sovjet er borte. Det er vel kun et tidsspørsmål før værneplikten blir borte.

vekk med kvinnelig befal

jeg skal fortelle deg en ting lille pike... jeg blir aldri slaven din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

"det har vel en god del med kvinner i forsvaret (hæren er forøvrig en gren av forsvaret) når man i dag faktik trenger langt mindre rekrutter enn på 90-tallet når den store fare fra Sovjet er borte. Det er vel kun et tidsspørsmål før værneplikten blir borte.

vekk med kvinnelig befal"

Men dette har fortsatt ingen ting med kvinnelig befal å gjøre???

Eller mener du at de få "stillingene" som er igjen skal være besatt av menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anton.25
Politisk korrekt?? Hva i all verden vet du om det da slik som du ordlegger deg?

ha ha ha

her tråkka du i salaten. Jeg vet godt at jeg feks ikke er politisk korrekt i denne tråden - og det var lissom påenget da, men den tok du ikke.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha

her tråkka du i salaten. Jeg vet godt at jeg feks ikke er politisk korrekt i denne tråden - og det var lissom påenget da, men den tok du ikke.

:tunge1:

:ler: Morsom du! Å misforstå noe er ikke å "tråkke i salaten". Å "tråkke i salaten" er noe du har gjort fra innlegg nr 1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest anton.25
Anton vil at hele verden skal være kun menn.........tror jeg :sjarmor:

jeg vil ha kvinner på rett plass, og det er ikke som befal i forsvaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha kvinner på rett plass, og det er ikke som befal i forsvaret

Heldigvis er det ikke du som bestemmer det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...