Gå til innhold

kvinnelig befal - et hån mot norske gutter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anton.25

jeg registerer at det er svært få kvinner her som våger å ta min ærlighet på alvor.

Jeg ser bare en masse tullete utsagn og smilefjes.

så ærlige vedrørende dette er det ikke mange gutter som tør være - ikke en gang på et debattforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bare kommet med skikkelige argumenter i stedet for alle de stygge ordene din mamma IKKE lærte deg, så hadde vi kanskje giddet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ærlige vedrørende dette er det ikke mange gutter som tør være - ikke en gang på et debattforum

Samboeren min er helt ærlig når han sier at han ikke har noe problem med kvinnelig befal og ønsker kvinner velkommen i forsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter
jeg registerer at det er svært få kvinner her som våger å ta min ærlighet på alvor.

Det er ikke så lett å diskutere saklig med deg når du bare kommer med masse styggord, og heller ikke svarer på spørsmålene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære Anton, mener du virkelig at vi burde ta deg alvorlig............i 2004 trodde jeg virkelig at sånne meninger du gir deg ut for å ha var forhistoriske. Dette blir nesten som og diskutere med en dinosaur........ :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære Anton' date=' mener du virkelig at vi burde ta deg alvorlig............i 2004 trodde jeg virkelig at sånne meninger du gir deg ut for å ha var forhistoriske. Dette blir nesten som og diskutere med en dinosaur........ :sjarmor:[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair

Utsagn som: fitte, bitch, spytting, kvelertak og annet snask, gjør det en smule vanskelig å ta deg seriøst. Dette skjønner vel selv du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25

Samboeren min er helt ærlig når han sier at han ikke har noe problem med kvinnelig befal og ønsker kvinner velkommen i forsvaret.

jeg har mine tvil på om din samboer er ærlig, men han har kanskje ikke så sterke meninger om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle som ikke mener det samme som deg, tør ikke si meningen sin............ja dette ble det mening av, ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har mine tvil på om din samboer er ærlig, men han har kanskje ikke så sterke meninger om det

Så alle menn som er positive til kvinner i forsvaret lyver? Du vet selvsagt bedre enn de 2,5 milliarder resterende menn her i verden? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anton.25

dette er et argument uten holdbarhet

faktum er at forsvaret trenger langt færre soldater og befal nå som den kalde krigen forlengst er slutt. Den sluttet rundt 1989-91, men gikk vel ikke helt ut av det mentale systemet før på slutten av 90-tallet.

Faktisk så er det en et stort paradoks og irrasjonalitet at flere kvinner trenger seg inn i forsvaret nå enn tidligere, da man i større grad baserte seg på store folkehærer. Argumentasjonen om sesjon for begge kjønn er faktisk helt bak mål etter alle de nedbemanningene som har vært i forsvaret etter den kalde krigen.

det er trolig flere gutter som er fysisk og kanskje psykisk uskikket til militærtjeneste nå enn for en 5-10 år siden (trolig pga. av økningen av ant. narkomane) men de er langt flere enn dem som er uskikket som slipper unna. De slipper unna fordi forsvaret faktisk ikke trenger den.

Samme trend finner du over hele Europa. En nedbygging/omlegging av forsvaret som trengere langt mindre soldater og befal.

jeg fikk ikke noen kommentar på dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest anton.25

Så alle menn som er positive til kvinner i forsvaret lyver? Du vet selvsagt bedre enn de 2,5 milliarder resterende menn her i verden? :roll:

jeg påstår ikke, men jeg har misstanke om at du kanskje ikke kjenner din samboer så godt som du tror. Hvor lenge har dere vært sammen + alder?

mulig han ikke vil si hva han egentlig mener for å ikke såre deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lizbet ii

Dårlig tid??

Det var ikke et argument, men en kommentar til noe som har vært skrevet om i media flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 26 og 35 år gamle og har vært sammen i 5 år (som om det har noe å si). Og han vet godt at jeg ikke blir såret av slikt, så jeg ser ingen grunn til at han skulle lyve. Jeg kjenner faktisk min samboer bedre enn du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...