Gå til innhold

Lei av å ha fronparti som ligner rips?


Alja

Anbefalte innlegg

Jeg er helt målløs. Jeg må bare dele dette med mine petite brystede kg-jenter. Kjøpte en bh på cubus i går faktisk. Den heter Amazing super push up og skal gjøre deg to cupper større.

Jeg er virkelig fornøyd. Jeg fyller en full A / liten B og denne bh'n får meg til å se ut som en full C/liten D cup. Den er utrolig behagelig å gå med, og stroppene kan festes akkurat som du vil. (racer back, halterneck eller vanlig)

Løp å kjøp!!! Skulle virkelig lagt ved bilde til dere, men jeg tør ikke :fnise:

Endret av Alja91
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, vanskelig å si siden navnet på BH'n ikke står. Men de heter amazing push up i alle fall. Kostet 129 kroner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å fylle en liten B, spesielt i undertøy fra slike butikker har du langt i fra pupper som ligner på rips. For en frekkhet til de av oss som faktisk har virkelig små bryst!!!



Anonymous poster hash: c1594...410
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klarer å fylle en liten B, spesielt i undertøy fra slike butikker har du langt i fra pupper som ligner på rips. For en frekkhet til de av oss som faktisk har virkelig små bryst!!!

Anonymous poster hash: c1594...410

Bla bla blaaaaaaaa. Kjøp deg bhn, du.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi jeg lurer veldig på dette... blir ikke guttene skuffet når du tar av deg bh'en da?

Hvis det ser ut som du har en god håndfull, og når du tar av bh'en, så viser det seg at det bare er fyll i bh'en, og at du nesten ikke har pupper i det hele tatt?



Anonymous poster hash: dc68e...67e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør ikke gå med sånne bh'er jeg :omg:

Endret av koskenkorva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går det helt fint. Har kjæreste, så han vet hva som fins under. Han vet også om puppekompleksene mine, så han forstår hvorfor.

Ellers ville jeg gitt en god faen hadde jeg vært singel. Bhn får meg til å føle meg vel, og jeg bruker den ikke for andre sin skyld.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg går det helt fint. Har kjæreste, så han vet hva som fins under. Han vet også om puppekompleksene mine, så han forstår hvorfor.

Ellers ville jeg gitt en god faen hadde jeg vært singel. Bhn får meg til å føle meg vel, og jeg bruker den ikke for andre sin skyld.

Hva er egentlig vitsen med å pynte på puppene hvis du uansett har type som er fornøyd med deg slik du ser ut?

Det betyr jo bare at du liker å bli sett på, samt oppmerksomheten du får selv når du har type. Ser at du nekter for dette, men logikken sier noe annet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applestore

Det har vært mulig å kjøpe denne bh'n lenge :) HM har også slike med megapush effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å pynte på puppene hvis du uansett har type som er fornøyd med deg slik du ser ut?

Det betyr jo bare at du liker å bli sett på, samt oppmerksomheten du får selv når du har type. Ser at du nekter for dette, men logikken sier noe annet.

Oi, du har misforstått fullstendig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre syntes om meg, inkludert kjæresten min. Har man et kompleks, som gjør at man ikke føler seg vel, syntes jeg at man skal kunne fikse på det uten å bli dømt i huet og rævva om at man "vil vise seg for andre".

Det er bare vrøvl.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har misforstått fullstendig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre syntes om meg, inkludert kjæresten min. Har man et kompleks, som gjør at man ikke føler seg vel, syntes jeg at man skal kunne fikse på det uten å bli dømt i huet og rævva om at man "vil vise seg for andre".

Det er bare vrøvl.

Det er menn her inne som er fullt overbevist om at den fremste, og kanskje eneste grunnen til at kvinner pynter seg, er for å tiltrekke seg menn. Ikke for hverandre eller seg selv. :skratte:

Anonymous poster hash: ebd15...677

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det er menn noen guttunger her inne som er fullt overbevist om at den fremste, og kanskje eneste grunnen til at kvinner pynter seg, er for å tiltrekke seg menn dem. Ikke for hverandre eller seg selv. :skratte:

Anonymous poster hash: ebd15...677

Nåja... 'menn' og 'menn' da De.... gjorde en mer presis definisjon i et ellers utmerket og presist innlegg :fnise:

Endret av Lille-pus
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåja... 'menn' og 'menn' da De.... gjorde en mer presis definisjon i et ellers utmerket og presist innlegg :fnise:

Sant. Den glapp forbi meg. :laugh: Jeg blir overrasket hver gang de begynner å argumentere.

Anonymous poster hash: ebd15...677

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

blir litt vanskelig å skjønne størrelsen på brystene dine når du ikke sier cm rundt. Jeg brukte 75A før og kjøpte en slik sofaputeBH, og det var utrolig ubehagelig og veldig lite fint.

Fant ut at jeg hadde feil størrelse og byttet derfor til 65C. Nå bruker jeg 65D men skulle egentlig hatt en 60E. Selv om jeg har en så stor cup, så har jeg likevel ikke store bryster i det hele tatt, men er utrolig fornøyd med den størrelsen jeg har. Kunne ikke vært mer perfekt :)

Selvtillit kommer innenfra, så om du sliter med puppestørrelsen din så må du rett og slett ta tiden til hjelp og jobbe med den! :) For meg har det tatt 5 år å bygge opp selvtilliten til der den er nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er egentlig vitsen med å pynte på puppene hvis du uansett har type som er fornøyd med deg slik du ser ut?

Det betyr jo bare at du liker å bli sett på, samt oppmerksomheten du får selv når du har type. Ser at du nekter for dette, men logikken sier noe annet.

Crazy konsept: Jenter kan kle seg for andre grunner enn å tiltrekke seg menn...

Anonymous poster hash: 906e0...f12

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hva er egentlig vitsen med å pynte på puppene hvis du uansett har type som er fornøyd med deg slik du ser ut?

Det betyr jo bare at du liker å bli sett på, samt oppmerksomheten du får selv når du har type. Ser at du nekter for dette, men logikken sier noe annet.

Man får jo ikke mer oppmerksomhet bare fordi man har større pupper uansett, så skjønner ikke hvorfor man skal bruke sånne BH-er. Finnes ikke noe som er deiligere å ha på heller enn BH som er helt uten padding. Min favoritt er helt klart denne fra sloggi:

women-sensitive-wow-amethyst-push-upbra_

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har misforstått fullstendig. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hva andre syntes om meg, inkludert kjæresten min. Har man et kompleks, som gjør at man ikke føler seg vel, syntes jeg at man skal kunne fikse på det uten å bli dømt i huet og rævva om at man "vil vise seg for andre".

Det er bare vrøvl.

Finnes jo ikke noe mer sexy enn ei jente, selv helt flat, som er sikker på seg selv. Så denne BH'en er jo kun et hinder slik jeg ser det. Du burde jo fikse tankene dine fremfor å gjemme deg bak et plagg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Tror jeg har den, kjøpte den til en kjole til pent der brystet ble veldig "gjemt" i vanlig BH, så tillot meg å bruke en med en del innlegg til den kjolen. Ellers bruker jeg bare vanlig med litt i, men opp til dere såklart, skjønner jo hvorfor, men er jo veldig juks egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...