*Enigma* Skrevet 15. august 2014 #381 Del Skrevet 15. august 2014 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. august 2014 Forfatter #382 Del Skrevet 15. august 2014 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. august 2014 Forfatter #383 Del Skrevet 16. august 2014 Det har forresten vært treningsstopp de siste 2 dagene, sa jeg det? Er syk. Allerede rastløs og vil trene, så om jeg er LITT bedre i morgen enn jeg er i dag, så tror jeg at jeg skal prøve meg på noe yoga. Det er nok en dum idè siden jeg alltid blir dårligere ved fysisk aktivitet, men jeg vil trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 17. august 2014 #384 Del Skrevet 17. august 2014 Wææ. har du hatt bursdag?? Gratulerer så mye med overstått! Ah, jeg skjønner deg godt. Kjenner igjen følelsen av å ikke kunne trene når jeg absolutt vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. august 2014 #385 Del Skrevet 17. august 2014 Håper du blir frisk! Fikk du til litt yoga i dag? Lurt å høre på kroppen sin, så ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. august 2014 Forfatter #386 Del Skrevet 17. august 2014 Har hatt bursdag ja, takk. Ble ikke noe yoga, nei. Glemte at vi skulle i bursdag til et familiemedlem av samboer i dag, og så dro vi til Sverige etter det. Ikke såå bra for formen min. Håper jeg er helt frisk i morgen siden det da er første skoledag, og fordi jeg gjerne vil trene. I morgen skal jeg tenke på å sette opp matplan, siden jeg har problemer med å spise mat på skolen (de har ingenting jeg tåler i kantina og jeg har en sær tvangstanke med matpakker, så har den ligget i over 2 timer så spiser jeg den ikke. Så må finne på noe lurt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 18. august 2014 #387 Del Skrevet 18. august 2014 Gratulerer så mye med dagen som var :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 18. august 2014 #388 Del Skrevet 18. august 2014 Hva med å kjøpe en matboks med kjøleelement? Da holder maten seg mye lenger Håper det går bra på skolen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2014 Forfatter #389 Del Skrevet 18. august 2014 Ja, det kan kanskje være en idè sullå. Hoverproblemer er jo at salat blir brunt og knekkebrød blir vått i matpakken. Skal gjøre litt research og sette opp lunsj-liste fremover da, og så food-preppe. Må uansett ha lunsjboks. Hvor får man sånne med kjøleelement? Jeg er litt bedre i dag, men er fortsatt litt uggen. Tar derfor ikke sjansen på å trene i dag heller, så jeg ikke brått blir verre igjen. Så får jeg heller se an formen i morgen og håpe på det beste. Krysser fingra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 18. august 2014 #390 Del Skrevet 18. august 2014 Oi, matboks med kjøleelement er jo kjempepraktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 18. august 2014 #391 Del Skrevet 18. august 2014 Enklere liv har, i alle fall Jeg har kjøpt mine på Ullared Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. august 2014 #392 Del Skrevet 19. august 2014 Gratulerer med overstått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 19. august 2014 #393 Del Skrevet 19. august 2014 Du får kjøleelement på både Tilbords og Jernia som jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 19. august 2014 #394 Del Skrevet 19. august 2014 Kroppen har godt av å hvile når man føler seg uggen! Ta den tiden du trenger Jeg vurderer å food-preppe jeg og. Det høres veldig lurt ut. Jeg er dårlig når det kommer til matlaging og så blir det så stress om morgenen... Hadde vært fint å kunne oppbevare mat som kan holde seg litt i kjøleskapet/frysern. De matboksene høres veldig kjekke ut forresten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 20. august 2014 #395 Del Skrevet 20. august 2014 Gratulerer med overstått Trikset med knekkebrød i matpakken er å ikke ha på pålegget før du skal spise! Ha f.eks ett kokt egg med, en avocado eller noen skinkebiter og ta det på når du åpner matpakken og skal spise. Da blir ikke knekkebrødet bløtt, og det føles litt mer "nylaget" og fresht Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. august 2014 Forfatter #396 Del Skrevet 20. august 2014 Ja, det vet jeg, men knekkebrød frister ikke i en matpakke for min del uansett. Skal lage matplan å sånn etterhvert, jeg må bare slutte å bli distrahert med andre ting. Sånn som at jeg nå har sittet i 3 timer for å se etter et bilde til en header på en side. Jeg trente i går forresten! En 10 minutters økt bare, men den var effektiv og tung. Dog, det var nok ikke lurt for 1. jeg har nesten ikke spist i det siste, og 2. jeg er blitt litt dårligere igjen. Så da står jeg nok over trening igjen i dag, og så tar jeg en laaang yogaøkt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. august 2014 Forfatter #397 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg har gått ned 4 kg i sommer. La ikke merke til det før jeg prøvde masse klær i butikkene. Jeg har pleid å ligge rundt størrelse S og 36. Nå måtte jeg ha alt i XS og 34. Samboer synes jeg burde få tilbake litt av vekta og jeg vet at kaloriinntaket mitt har vært for lavt de siste ukene, så vi prøvde å få i meg så mye som mulig i går. Kommer sikkert til å gjøre det litt mer fremover også. Jeg kan ikke trene styrke så lenge jeg har underskudd i alle fall. Så, derfor driver jeg å fråtser i mat både i går og i dag. Det kommer nok til å fortsette litt til. Enn så lenge får jeg holde meg til yoga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 22. august 2014 #398 Del Skrevet 22. august 2014 Oi! Ja man går fort ned i vekt når man spiser lite. Jeg gjør i alle fall det. Har perioder der jeg rett og slett ikke har matlyst og da er det vanskelig å få i seg mer mat... Yoga er heldigvis veldig bra! hehe :D Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. august 2014 Forfatter #399 Del Skrevet 24. august 2014 Da har jeg laget matplan for uka. Først satte jeg egentlig opp plan for alle måltidene også, men jeg tenker nok at jeg heller setter middagen fast, og så spiser jeg frokost og lunsj utifra hva jeg har lyst på den dagen. Setter dog opp en liste med forslag. Matplanen ser slik ut: Mandag: Pizza med spekeskinke og ruccola Tirsdag: Ovnsbakslaks med potetbåter og agurksalat Onsdag: Kyllingwok Torsdag: Strimlet biff i grov pita Fredag: Laksegrateng Lørdag: Oste og bacon burger Søndag: Karrikylling med blomkålris Alt er selvsagt hjemmelaget og clean. Frokost og lunsjer: - Smoothie - Knekkebrød med pålegg og frukt - Granola - Havregryn - Havregrøt - Protein pannekaker - Bananpannekaker - Proteinvafler - Chiapudding - Sandwich - Salat - Toast Alt med forskjellige smaksvrier, mange muligheter her. Mellommåltider: - Fruktsalat - Greskyoghurt/kesam med bær - Søtpotetcrisps - Eple med kanel - Banan med peanøttsmør Osv.. Det er så mye man kan spise. Jeg tenkte hvertfall at jeg skal ha pannekaker på skolen i morgen til lunsjen, så da må jeg lage de i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 24. august 2014 #400 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Nam, den matplanen så himmelsk ut! Oi, ned 4 kg i sommer, du må passe på! Bra at du oppdaget det i alle fall, og at du vil gjøre noe med det Lagt til: Jeg tenkte faktisk å lage chiapudding i kveld, til frokost i morgen Endret 24. august 2014 av sullå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå