Gå til innhold

Hvilke norske kjendiser irritetrer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Ung tøff mann

Ser ikke på 4 stjerners middag i noen stor grad, men har da fått med meg hva det dreier seg om. Men han fyren som alltid kommer inn med små kommentarer og spørsmål innimellom provoserer meg.

Ehm, såpass ja, hva skal du servere i dag da mon tro?, akkurat..

For en primadonna!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke på 4 stjerners middag i noen stor grad, men har da fått med meg hva det dreier seg om. Men han fyren som alltid kommer inn med små kommentarer og spørsmål innimellom provoserer meg.

Ehm, såpass ja, hva skal du servere i dag da mon tro?, akkurat..

For en primadonna!

Huff han ja! Så utrolig irriterende! Men ikke fordi han er en primadonna, men fordi han totalt prøver å kopiere den britiske (og hysterisk morsomme) kommentatoren i "Come dine with me", som fire stjerners middag er en kopi av. Jeg blir så utrolig flau. 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omer Bhatti - kjent fordi han var venn med Michael Jackson. Har ikke gjort noe selv av betydning. Og hvorfor snakker han så gebrokkent når han har bodd i Norge nesten hele livet? Tipper han gjør det med vilje.

Anonymous poster hash: 06e51...73c

Omer Bhatti har jo levd utenlands store deler av sitt liv, mest snakket engelsk og antagelig også arabisk. At han derfor snakker noe gebrokkent er veldig forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot forguder Hellstrøm, så lidenskapelig der han driver på kjøkkenet. Herlig.

Dere hadde blitt et søtt par :)

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omer Bhatti har jo levd utenlands store deler av sitt liv, mest snakket engelsk og antagelig også arabisk. At han derfor snakker noe gebrokkent er veldig forståelig.

Han er da født i Norge med norsk mor og pakistansk far og har bodd i Norge mesteparten av sitt liv. Arabisk?

Husker at han var med i noen tv-programmer da han var yngre og snakket perfekt norsk. Kebabnorsken er nok lagt til i ettertid...

Anonymous poster hash: 3eaf1...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er da født i Norge med norsk mor og pakistansk far og har bodd i Norge mesteparten av sitt liv. Arabisk?

Husker at han var med i noen tv-programmer da han var yngre og snakket perfekt norsk. Kebabnorsken er nok lagt til i ettertid...

Anonymous poster hash: 3eaf1...87d

Ok, jeg vet ikke. Men en skulle jo tro at han har plukket opp noe arabisk også, det ligger ikke så langt fra Pakistansk språk. Ellers legger folk til seg ord og vendinger alt ettersom hvem de snakker med, så jeg kunne ikke brydd meg mindre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg vet ikke. Men en skulle jo tro at han har plukket opp noe arabisk også, det ligger ikke så langt fra Pakistansk språk. Ellers legger folk til seg ord og vendinger alt ettersom hvem de snakker med, så jeg kunne ikke brydd meg mindre.

du harr jo ikke peil...

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du harr jo ikke peil...

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

Og så? Spiller det noen rolle? Eller vil du henge ut Omer for noe mer, eller er det andre du vil henge ut nå?

Vet du hva? Jeg driter i hva du mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Spiller det noen rolle? Eller vil du henge ut Omer for noe mer, eller er det andre du vil henge ut nå?

Vet du hva? Jeg driter i hva du mener :)

tydeligvis bryr du deg, ellers hadde du ikke blitt så irri :)

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeligvis bryr du deg, ellers hadde du ikke blitt så irri :)

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

Ser jeg irritert ut? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg irritert ut? :fnise:

jeg kan`kke men du virker slik utifra skrive måten, og nå prøver du å dekke over det med en fnisesmiley ;) you can`t fool me darlin`

Anonymous poster hash: 4b788...dc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Omer snakker mest engelsk nå i sitt voksne liv. Ellers så har han jo bodd lengre perioder i USA som barn. :) Og han er jo fra Holmlia, de er kjent for å legge på litt slang i språket.

Anonymous poster hash: caefc...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjemmes nesen av å si det - men Katrine Moholt irriterer meg litt.

Hva er vitsen med å dra fram sin lille datter ved enhver anledning enten det er på TV, aviser eller ukeblader.

Hvorfor?

Så må hun påpeke at det var så mye mer fantastisk å få barn i voksen alder enn da hun fikk førstemann for 18 år siden.



Anonymous poster hash: 1ebe4...6d5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte nettopp på radion at Hanne sørvåg FORTSATT IKKE HAR KJÆRSTE!!!

Ja, vet det Hanne, du roper så høyt du kan om det HELE JÆVLA TIDA!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiezeKatze

Hørte nettopp på radion at Hanne sørvåg FORTSATT IKKE HAR KJÆRSTE!!!

Ja, vet det Hanne, du roper så høyt du kan om det HELE JÆVLA TIDA!!!!!

hvem er hanne sørvåg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er singel! Og desperat.

Hun er vel kjent for å være…. singel omtrent. Vært med på masse reality for C-kjendiser. Skriver låter og har deltatt i grand prix.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har møtt noen av disse kjendisene IRL? Hvordan var de? Nyskjerrig :-)

Anonymous poster hash: 0959f...96c

Jeg gikk i klassen til fotballfrue da jeg tok journalistutdanning. Hun var kjempesøt da og er det fortsatt når jeg møter henne på gaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt bunn:

Dan Børge Akerø

Hvis tegneseriefigurer teller med:

Snurre Sprett og Stian Blipp.



Anonymous poster hash: dee45...f70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest sunniva95

Alle de som poster trening og kostholdstips etter å ha trent/spist sunt en uke... I hovedsak bloggere

Anonymous poster hash: 85ca0...bcf

Den lista er laaaaaaaaaaaaaaaaaang.......veldig lang!! Og ta nå med alle de som etter å ha gått ned noen kilo skal bli PT....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Ramm og Kristian Valen. Veldig slitsomme og finnes ikke morsomme.



Anonymous poster hash: 938e9...438
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...