Gå til innhold

Hvilke norske kjendiser irritetrer deg mest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om man kan kalle henne kjendis, forbanna Sylvi Listhaug!! :sinnatagg:



Anonymous poster hash: 54f57...d7d
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter pilgaard, han er kanskje ikke kjendis men jævlig irriterende

charter svein er også en annoying tulling

Anonymous poster hash: b6175...5ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar Busknes?

Anonymous poster hash: caefc...eaf

Ja, det stemmer! Var helt blank.

Anonymous poster hash: 6d58f...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sotrapedoen



Anonymous poster hash: 08c51...d2d
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linni meister og.. Fordi hun er med..på..Aaalt...av reality og tvkonsepter m kjendiser.. Hun er overaaaaalt.. Skjønner ikke hvorfor alle tvprodusenter har m henne

Anonymous poster hash: b0740...c7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun kan kalles kjendis: Anja Johansen, dama som var sammen med Alexander Dale Oen. Klager på at folk bryr seg borti henne, livet hennes og valgene hennes, men promoterer seg selv på nett, i blader og sosiale medier, og er kun kjent fordi hun har vært/er sammen med kjente idrettsutøvere. Jada, det er bladene som velger hva de vil skrive om, men man velger selv hva man stiller opp til og, og det at man godtar x antall folk på Insta i tillegg til å lage blogg. Nei, nå blir jeg irritert bare av å skrive her :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun kan kalles kjendis: Anja Johansen, dama som var sammen med Alexander Dale Oen. Klager på at folk bryr seg borti henne, livet hennes og valgene hennes, men promoterer seg selv på nett, i blader og sosiale medier, og er kun kjent fordi hun har vært/er sammen med kjente idrettsutøvere. Jada, det er bladene som velger hva de vil skrive om, men man velger selv hva man stiller opp til og, og det at man godtar x antall folk på Insta i tillegg til å lage blogg. Nei, nå blir jeg irritert bare av å skrive her :P

Dette. Snart kommer vel sympatiintervjuene der hun forteller hvor synd det er på henne siden folk kritiserer henne på internett.

Men hun BER jo om å bli diskutert. Hun bruker alle billige triks for å skape blest om seg selv, og er oppmerksomhetssyk så til de grader.

Anonymous poster hash: ea7de...e05

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har møtt noen av disse kjendisene IRL? Hvordan var de? Nyskjerrig :-)

Anonymous poster hash: 0959f...96c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle og nye paradisedeltakere som tror de er superkjendiser bare fordi de har vært med på et realityprogram. Syns Dennis Poppe Thorsen og Kristin Gjelsvik er ekstreme akkurat her, samt Stian Thorbjørnsen, men han har jo faktisk laget en del (dårlig) musikk etter paradise, som gjør at han naturlig nok blir omtalt i media.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra Lyng Haugen tror jeg vel troner på toppen. Også hun Carina Dahl.

Ååh ja, Carina Dahl!! :klaske: Sannsynligvis den mest irriterende liksom-kjendisen som finnes.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico og

Hvorfor har du så forferdelig mye imot dem?

Tenk at du sløser bort ditt liv på å være bitter på andre :)

Anonymous poster hash: b6c59...a5c

Sløser ikke bort noe og er heller ikke bitter, men jeg har (som alle andre mennesker) enkelte mennesker som irriterer meg, verken mer eller mindre, bruker ikke masse tid og energi på det nei... :danse:

TS

Anonymous poster hash: 06421...76e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er disse åpenbare grunnene?

For meg er det ikke åpenbart å irritere meg over noen kjendiser. Jeg ser de aldri med mindre jeg oppsøker saker om dem selv. Jeg har aldri ført en samtale med dem. Jeg tenker at hvis det har gått så langt at du irriterer deg over kjendiser, så må det jo være bedre å unngå dem, når du tross alt har valget selv. Eller kanskje du nyter følelsen av irritasjon, hva vet vel jeg.

Tja det er ikke bare bare å "unngå" dem heller da, hver gang jeg skrur på TV/åpner en avis så blir man jo bombardert med kjendiser, så jeg kan jo selvfølgelig finne meg en hule i skogen å sitte i , men såååå irritert blir jeg ikke av dem, at jeg syntes det ville vært verd det.... :P

TS

Anonymous poster hash: 06421...76e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de navnene som er nevnt her, tror dere som går rundt med glorie på hodet og elsker alle mennesker at det er helt tilfeldige navn?

Jeg er enig i samtlige . Og det er ikke en helt tilfeldig liste over mer eller mindre kjente personer dette. Det er fellesnevneren som er interessant her. Veldig mange misliker akkurat denne gjengen som er nevnt, tror ikke det er helt tilfeldig.



Anonymous poster hash: ff7e4...4a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tone damli

jeg driter i livet hennes og hun synger ikke spesielt fint heller

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Har støtt på Kloppen på IKEA når første idol runden gikk, hun dro til meg med skuldra fordi jeg så på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...