Gå til innhold

Sexfantasier du ikke tør fortelle mannen din


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forteller dere kjæresten alt av hva dere fantaserer om? Hva slags fantasier kan dere ikke dele?

Er det fordi han blir stressa eller fordi dere ikke tør dele?



Anonymous poster hash: f781b...ddb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forteller nok ikke alt nei. Fantaserer om å ha trekant med en ekstra mann, eller bare generelt å ha sex med flere menn på en gang. Det kunne jeg aldri fortalt han, for jeg vet at han hadde blitt veldig såret!



Anonymous poster hash: 2dddf...535
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer egentlig bare om meg og han sammen, eller bare han, men jeg synes det er litt rart å snakke om (siden vi ikke snakker om fantasier). Så jeg tar det aldri opp egentlig :)

Endret av misstealover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men er det ikke slik at en bare "fantaserer" om det - eller kunne du tenke deg å realisere det og, at han ville opplevd det som et press?

Jeg forteller nok ikke alt nei. Fantaserer om å ha trekant med en ekstra mann, eller bare generelt å ha sex med flere menn på en gang. Det kunne jeg aldri fortalt han, for jeg vet at han hadde blitt veldig såret!



Anonymous poster hash: 2dddf...535



Anonymous poster hash: f781b...ddb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo men er det ikke slik at en bare "fantaserer" om det - eller kunne du tenke deg å realisere det og, at han ville opplevd det som et press?

Anonymous poster hash: f781b...ddb

Nei, eller det er bare fantasier, hadde jo vært fristende å gjøre det, men er jo ikke singel heller! Så hadde aldri forventet at han skulle forstå det, eller vurdert å la meg gjøre det! :)

Anonymous poster hash: 2dddf...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kan jeg dele - mer uskyldige og vanlige fantasier som å bindes fast med bind for øynene.

Men jeg aldri dele med ham at det som tenner meg mest er å brukes av flere menn på en gang som tar meg hardt i alle åpninger,går fra hull til hull og behandler meg som skitten tøs. Må ikke gjøre det - kanskje jeg hadde kunnet slappe nok av med ham til at han kunne gjort det. Kanskje det er best i fantasien. Vet ikke om jeg kan dele den fantasien med noen egentlig. Dersom han er borte en kveld kan det hende det første jeg gjør er å søke på gangbang videoer på nett.



Anonymous poster hash: a5292...ee6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forteller om endel fantasier, og der jeg ikke forteller er nok mer tilfeldig enn redsel for negativ reaksjon.

Det inkluderer sex med andre(ikke spesifikke personer, men type trekant e.l), og at det er et genuint ønske.

Hadde vært trist for meg å være sammen med noen man måtte skjule normale fantasier for.

Anonymous poster hash: f9ff9...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det det å ligge med flere menn som er den store bøygen å dele her?

Noe kan jeg dele - mer uskyldige og vanlige fantasier som å bindes fast med bind for øynene.

Men jeg aldri dele med ham at det som tenner meg mest er å brukes av flere menn på en gang som tar meg hardt i alle åpninger,går fra hull til hull og behandler meg som skitten tøs. Må ikke gjøre det - kanskje jeg hadde kunnet slappe nok av med ham til at han kunne gjort det. Kanskje det er best i fantasien. Vet ikke om jeg kan dele den fantasien med noen egentlig. Dersom han er borte en kveld kan det hende det første jeg gjør er å søke på gangbang videoer på nett.



Anonymous poster hash: a5292...ee6



Anonymous poster hash: f781b...ddb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler lite av fantasier. Mest fordi det er privat og mitt. Det er forskjell på fantasier og hva man gjør i sengen. Vi gjør stor sett alt vi har lyst til, men fantasier deler vi ikke. Har ikke noen spesielle fantasier men det er greit å holde tankene sine for seg selv.



Anonymous poster hash: 1f0b0...6e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

:klo:

Snodig tråd....

Hvilke fantasier er det TS ikke tør å dele med sin partner lurer jeg på....

Svaret på hvilken fantasi som ikke tør fortelles er: Absolutt ingen, og det går jammen begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan dele alt, men jeg ville sikkert holdt kjeft om det hvis jeg mot all formodning begynte å tenne på søsknene, foreldrene eller bestekameraten hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller i grunn alt, men det kan hende jeg er litt kjedelig: har ingen direkte fantasier. Har veldig gjerne lyst å bli medlem av the mile high club, men bare fordi det virker som noe gøy å prøve - og det er jo helt mulig at jeg får han med på det skulle vi befinne oss på et fly sammen :laugh: Han forteller selv at han har fantasert om trekant, men det er vel den mest normale fantasien som finnes. Hadde blitt direkte overrasket om han faktisk hadde interesse av å utføre det (i det minste mens han er i et forhold med meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe kan jeg dele - mer uskyldige og vanlige fantasier som å bindes fast med bind for øynene.

Men jeg aldri dele med ham at det som tenner meg mest er å brukes av flere menn på en gang som tar meg hardt i alle åpninger,går fra hull til hull og behandler meg som skitten tøs. Må ikke gjøre det - kanskje jeg hadde kunnet slappe nok av med ham til at han kunne gjort det. Kanskje det er best i fantasien. Vet ikke om jeg kan dele den fantasien med noen egentlig. Dersom han er borte en kveld kan det hende det første jeg gjør er å søke på gangbang videoer på nett.

Anonymous poster hash: a5292...ee6

Samme her! Jeg ser utelukkende nesten bare på gangbang-videoer, og jeg er faktisk redd han skal finne det ut :P

Anonymous poster hash: d4e18...f89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Mannen min vet om alle mine fantasier. Det tenner oss begge å prate om det.

Har uansett ikke noe å skjule for ham

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri ha fortalt mine, da jeg ikke har "vanlige" fantasier i den forstand, jeg har kun konkrete fantasier om å ha sex med andre menn som jeg finner tiltrekkende fra det virkelige liv. Både tidligere som jeg faktisk har hatt sex med, og nye jeg treffer som jeg da kun fantaserer om. Jeg kunne aldri vært utro, men hadde jeg vært singel hadde alle disse fantasiene uten tvil vært noe jeg ønsket å realisere. Bare så det er sagt, jeg finner min partner veldig tiltrekkende og tenner på ham og.

Dere som mener man burde fortelle alt, hva med denne type tanker? Jeg tenker at det finnes absolutt ingen god måte jeg kunne delt mine fantasier på, derfor gjør jeg det heller ikke.



Anonymous poster hash: bc819...5b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg kan også fantasere om spesifikke personer. Mannen min og jeg stoler 100% på hverandre, så han vet at jeg aldri ville prøvd å realisere slike fantasier. Han syns bare det er opphissende å høre om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klo:

Snodig tråd....

Hvilke fantasier er det TS ikke tør å dele med sin partner lurer jeg på....

Svaret på hvilken fantasi som ikke tør fortelles er: Absolutt ingen, og det går jammen begge veier.

Vel... Jeg har noen fantasier som bryter noen lover i en del land (må understreke at dette ikke er fantasier jeg ville ha realisert). Det er ikke noe jeg føler at en partner trenger å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet ikke at jeg liker bdsm, selv om jeg har ymtet litt om det nå og da. Men vi har ikke vært sammen så veldig lenge, så jeg åpner meg nok etterhvert.



Anonymous poster hash: 6183d...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Vel... Jeg har noen fantasier som bryter noen lover i en del land (må understreke at dette ikke er fantasier jeg ville ha realisert). Det er ikke noe jeg føler at en partner trenger å vite ;)

Så du fantaserer om å ha sex før ekteskapet? Din tøs! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du fantaserer om å ha sex før ekteskapet? Din tøs! :fnise:

I know - I'm living on the edge! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...