Gå til innhold

Hudfarget strømpebukse bare for gamle dager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg liker ikke de med holdin. Føler de bare ruller nedover og havner nesten på hofta. ikke mye nytte i de da. Kjøpte de andre som ikke var hold in.

Hold-in'en fungerer fint hos meg, men pga dust kvalitet og synlig tråd ser det ut som jeg har en hudsykdom på leggene! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Noen som kan anbefale noen spesielt lekre nude-stømpebukser og hvor man får tak i dem?

Falke (selges de i Norge? :klo:), Oroblu og Wolford er i alle fall leverandører av god kvalitet og bra utvalg i hudfarvede toner.

Velassorterte undertøysbutikker har som regel Wolford, og jeg mener ha sett Oroblu i en og annen klesforretning.... tror jeg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falke (selges de i Norge? :klo:), Oroblu og Wolford er i alle fall leverandører av god kvalitet og bra utvalg i hudfarvede toner.

Velassorterte undertøysbutikker har som regel Wolford, og jeg mener ha sett Oroblu i en og annen klesforretning.... tror jeg....

Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oroblu selges på Cubus hvertfall.

Ugh, dra på seg strømpebukse på do etter 5 øl på 17. mai. Å hei hvor det går.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Finnes det OK, hudfargede strømpebukser til oss med skikkelig, skikkelig blek hud? Jeg sliter alltid med at det er så tydelig at jeg har strømpebukse på, fordi leggene har mer farge enn armene, selv om jeg unngår gammel-dame strømpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Finnes det OK, hudfargede strømpebukser til oss med skikkelig, skikkelig blek hud? Jeg sliter alltid med at det er så tydelig at jeg har strømpebukse på, fordi leggene har mer farge enn armene, selv om jeg unngår gammel-dame strømpene.

Ja, og eg trur fargen heiter Capri eller noko slikt. Oroblu har dei i somme av strømpene sine. Elles er det om å gjere å finne tynne strømper, der vil meir av hudfargen din skinne gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som kan anbefale noen spesielt lekre nude-stømpebukser og hvor man får tak i dem? Jeg har

Jeg har brukt disse i årevis i tan. De er halvblanke og i 15 denier, dvs ganske tynne. Tan er heller ikke for mørk. Men de finnes i lysere også.

http://www.lindex.com/no/undertoey/sokker-stroempebukser/stroempebukser-leggings/svart-hudfarget/6856314/Halvglanset-stroempebukse,-15-DEN/?styleId=38002858

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker det hele tiden. Aldri noe problem. Syntes slike strømpebukser passer til det meste, spesielt litt festlige aktiviteter. Btw, så er jeg 16 selv om det har noe å si.



Anonymous poster hash: 63541...d96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kk.no/mote/heite-hoser-ham-15042

Anonymous poster hash: aa193...dcb

Haha :skratte: Om jeg hadde sett menn gå i strømpebukse på gata, hadde jeg blitt ille berørt. Tror ikke jeg hadde klart å la være å le, desverre. Og bare så det er sagt, jeg ler ikke av transer og sånt, for de har dette som stil og "legning" eller hva det blir. Men bare helt vanlige metorseksuelle gutter som drar det så langt, tar kaka.

Anonymous poster hash: cfa17...62f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Ja, og eg trur fargen heiter Capri eller noko slikt. Oroblu har dei i somme av strømpene sine. Elles er det om å gjere å finne tynne strømper, der vil meir av hudfargen din skinne gjennom.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg holder meg unna sorte strømpebukser i mai-september. Helst liker jeg å bare å bare ben, men om det er kjølig så bruker jeg en nyanse som heter Camel fra Lindex. Solbrunt er no-no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Oroblu selges på Cubus hvertfall.

Ugh, dra på seg strømpebukse på do etter 5 øl på 17. mai. Å hei hvor det går.

Stockings, my Dear... Stockings :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Kappahl! Der har de en type hold-in strømpebukser til forskjellige hudtyper. Også kan man velge hold-in grad, mellom Firm, Medium og en til (bruker bare Firm selv). Alle er i 40 denier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stockings, my Dear... Stockings :nigo:

Aldri turt å prøve! Sklir ikke slikt bare ned a? :klo:

Tror dog mannen i huset blir meget fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det seriøst noen som syns tynnstrømpebuksene gir varme?



Anonymous poster hash: bf49c...e95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst noen som syns tynnstrømpebuksene gir varme?

Anonymous poster hash: bf49c...e95

De er jo ikke akkurat sånn supervarme, men man fryser mer uten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo ikke akkurat sånn supervarme, men man fryser mer uten.

Ja ok :)

Anonymous poster hash: bf49c...e95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...