Gå til innhold

Psykiatrisk legevakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er det er det du trenger så er ikke en innleggelse noe for deg nei.

Hvorfor ikke? sier ikke ansatte i psykiatrien søte ting til pasientene og støtter? det er jo jobben dems

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er det er det du trenger så er ikke en innleggelse noe for deg nei.

Så psykiatrien gjør ikke det? det er jo jobben dems, gjør dem noe annet så gjør dem ikke jobben sin?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har både Blomst og jeg foreslått at du kan ringe en hjelpetelefon, kan du ikke forsøke det? Du får omsorg av dem, de har lang erfaring i å være positive og støttende, akkurat det du selv sier du trenger.



Anonymous poster hash: b1229...ac4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hva da?

hjelpe og støtte her vell?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har både Blomst og jeg foreslått at du kan ringe en hjelpetelefon, kan du ikke forsøke det? Du får omsorg av dem, de har lang erfaring i å være positive og støttende, akkurat det du selv sier du trenger.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

greit, jeg er ikke frekk ikkesant? jeg blir redd når jeg føler meg avvist

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på tide at psykisk syke får hjelp, jeg får angst av angsten da jeg tenker at jeg også kommer til å være ensom og ikke få så mye støtte. Samfunnet må serriøst skjerpe seg, det kunne rammet deg! Bare for man har det godt , glemmer man alt og alle. Det er for DÅRLIGE tilbud til psykisk syke folk, enn hjelpetelefoner om kveldene. Noen blir mer dårligere om kveldene

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Har du prøvd å ringe hjelpetelefonen da?

Å sitte å klage over norge og samfunnet vil ikke hjelpe deg en dritt.

Bestill time hos fastlegen din og be om henvisning til DPS.

Ansatte i psykiatrien er ikke der kun for å dille med deg og si søte ting til deg, de er der for å gi deg verktøy til å klare å komme deg ut av angsten og depresjonen.

Ofte må man ta antidepressiva i tillegg til terapi. Antidepressiva kan få deg til å komme deg såpass opp at du klarer å ta imot terapi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ringe hjelpetelefonen da?

Å sitte å klage over norge og samfunnet vil ikke hjelpe deg en dritt.

Bestill time hos fastlegen din og be om henvisning til DPS.

Ansatte i psykiatrien er ikke der kun for å dille med deg og si søte ting til deg, de er der for å gi deg verktøy til å klare å komme deg ut av angsten og depresjonen.

Ofte må man ta antidepressiva i tillegg til terapi. Antidepressiva kan få deg til å komme deg såpass opp at du klarer å ta imot terapi.

Jeg går på antidepressiva, det hjelper ikke så mye som før.

Klage? jeg sier fakta. Samfunnet bør skamme seg, tenk på folk som sover på gaten, er ensome. Jeg går til DPS.

Ansatte i psykiatrien SKAL hjelpe og støtte mennesker. Jeg blir sint , siden du er kvinne og avisser meg på den måten. Psykiatrien skal hjelpe, forstår du det?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, jeg er ikke frekk ikkesant? jeg blir redd når jeg føler meg avvist

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Ring dem, de kommer ikke til å få deg til å føle deg avvist. Det er selvsagt ikke frekt av deg å ringe, de er der for å hjelpe deg. :)

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rod deg ned, ingen her vil deg no vondt!



Anonymous poster hash: 2ee2c...83d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på antidepressiva, det hjelper ikke så mye som før.

Klage? jeg sier fakta. Samfunnet bør skamme seg, tenk på folk som sover på gaten, er ensome. Jeg går til DPS.

Ansatte i psykiatrien SKAL hjelpe og støtte mennesker. Jeg blir sint , siden du er kvinne og avisser meg på den måten. Psykiatrien skal hjelpe, forstår du det?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Jeg har slettes ikke avvist deg. Jeg forteller deg hvordan ting fungerer.

Jeg VET også at psykiatrien fungerer helt utmerket mange steder. Jeg har vært suicidal og fått hjelp. Det tok mange år og det var mange tunge stunder, man må jobbe med seg selv også ikke bare sitte der og forvente at de ansatte skal fikse deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på antidepressiva, det hjelper ikke så mye som før.

Klage? jeg sier fakta. Samfunnet bør skamme seg, tenk på folk som sover på gaten, er ensome. Jeg går til DPS.

Ansatte i psykiatrien SKAL hjelpe og støtte mennesker. Jeg blir sint , siden du er kvinne og avisser meg på den måten. Psykiatrien skal hjelpe, forstår du det?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Hvorfor er du så opptatt av dette? Du skrev tidligere at du trenger en kvinne som kan snakke med deg, hvorfor legger du sånn vekt på hvilket kjønn folk har? Du trenger noen å prate med, denne noen kan da like gjerne være en mann?

Anonymous poster hash: b1229...ac4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettes ikke avvist deg. Jeg forteller deg hvordan ting fungerer.

Jeg VET også at psykiatrien fungerer helt utmerket mange steder. Jeg har vært suicidal og fått hjelp. Det tok mange år og det var mange tunge stunder, man må jobbe med seg selv også ikke bare sitte der og forvente at de ansatte skal fikse deg.

Unnskyld, jeg har det kjempe vondt... Mente ikke å være frekk. Håper du har det bra

Jeg tenker på døden, jeg er helt nede, ser alt svart på en måte. Medisiner funker ikke, har opplevd endel.

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er du så opptatt av dette? Du skrev tidligere at du trenger en kvinne som kan snakke med deg, hvorfor legger du sånn vekt på hvilket kjønn folk har? Du trenger noen å prate med, denne noen kan da like gjerne være en mann?

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Jeg liker å snakke med kvinner, men jeg missforstår om de er strenge og føler meg fort avvist..

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg har det kjempe vondt... Mente ikke å være frekk. Håper du har det bra

Jeg tenker på døden, jeg er helt nede, ser alt svart på en måte. Medisiner funker ikke, har opplevd endel.

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Da tar du opp telefonen og ringer, kjære deg ;) Er du nervøs, så hent deg et glass kaldt vann med isbiter og noe du kan ha i hendene. Penn og papir så du kan drodle f.eks. Det kan hjelpe til med å få praten til å flyte lettere.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar du opp telefonen og ringer, kjære deg ;) Er du nervøs, så hent deg et glass kaldt vann med isbiter og noe du kan ha i hendene. Penn og papir så du kan drodle f.eks. Det kan hjelpe til med å få praten til å flyte lettere.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Greit, tusen takk

Jeg er ikke sånn som flørter jeg er jo redd å brenne i helvette, så jeg har ingen jente venner, men jeg blir rolig og blir bedre av å snakke med en dame. Kan innlegget mitt slettes? jeg lider av tvangslidelse, jeg vil at dette skal bort, jeg får ikke sove uten at det er slettet, redd for å bli gjenkjent

Jeg har tvangstanker om hvs jeg gjør noe feil, så må jeg gjøre feilen på nytt på bestemt dag og bestemt måte, en normal person vil tenke har man gjort en feil så slutter man med engang

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld, jeg har det kjempe vondt... Mente ikke å være frekk. Håper du har det bra

Jeg tenker på døden, jeg er helt nede, ser alt svart på en måte. Medisiner funker ikke, har opplevd endel.

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Kanskje du må bytte medisiner, eller øke dosen. Det er noe du må ta opp med legen din og dit kan du ringe i morgen.

Når alt blir svart er det vanskelig. Men når jeg klarte det klarer du det også. Jeg tok en time av gangen. Om en time har du mestret noe. Du klarte det, og da klarer du en time til.

Når man er helt på bunnen er det bare en vei å gå og det er oppover. Det er jævlig tungt, men tro meg: Det er verdt det!

Siden du allerede går på DPS kan du ringe dit i morgen og si at du trenger akutt-time. Om det er et ambulerende team der så vil de hjelpe deg.

Har du en fast psykolog eller psykiater du går til der, da? Hvor lenge er det til du har time der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du må bytte medisiner, eller øke dosen. Det er noe du må ta opp med legen din og dit kan du ringe i morgen.

Når alt blir svart er det vanskelig. Men når jeg klarte det klarer du det også. Jeg tok en time av gangen. Om en time har du mestret noe. Du klarte det, og da klarer du en time til.

Når man er helt på bunnen er det bare en vei å gå og det er oppover. Det er jævlig tungt, men tro meg: Det er verdt det!

Siden du allerede går på DPS kan du ringe dit i morgen og si at du trenger akutt-time. Om det er et ambulerende team der så vil de hjelpe deg.

Har du en fast psykolog eller psykiater du går til der, da? Hvor lenge er det til du har time der?

Du er kjempe snill!

jeg har ikke time før neste uke.. er det angst jeg har? Altså, jeg hadde ikke det sånn før det ble sånn plutselig, ikke glede av å gjøre ting, når jeg ser mørket blir jeg så trist, jeg føler også at verden har forandra seg veldig, og har hjertebank, og følelsen av at livet er ødelagt, jeg går til en sykepleier. Følelsen er veldig vanskelig å beskrive, men den er så vond, jeg lover! jeg frykter jeg har en alvorlig diagnose som ikke har blitt oppdaga.

mamma og pappa er kjempe triste.. jeg har angst av å dø, og brenne i helvette etter døden. Får ingen lyst i livet av å tenke på sånt, da tneker jeg hva er vitsen med å leve

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen psykiater, men jeg syntes det høres ut som du har en kraftig depresjon og da er det også helt naturlig at du får angst (panikkangst er også vanlig da), så da kan du jo tenke på det som noe positivt også: Det er helt normalt! :) Vondt? JA Skummelt? JA dritskummelt!

Når du får hjertebank kan du prøve å tenke på at det kommer av angsten, og angsten kommer av at du kanskje er deprimert. Alt henger sammen, og det beste som er er at angst i seg selv er ikke farlig i det heletatt. Det er bare veldig ubehagelig. Men den du går hos kan sikkert lære deg noen knep du kan gjøre for å dempe angsten når den kommer. Det er egentlig veldig lett bare du har lært det og gjort det noen ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen psykiater, men jeg syntes det høres ut som du har en kraftig depresjon og da er det også helt naturlig at du får angst (panikkangst er også vanlig da), så da kan du jo tenke på det som noe positivt også: Det er helt normalt! :) Vondt? JA Skummelt? JA dritskummelt!

Når du får hjertebank kan du prøve å tenke på at det kommer av angsten, og angsten kommer av at du kanskje er deprimert. Alt henger sammen, og det beste som er er at angst i seg selv er ikke farlig i det heletatt. Det er bare veldig ubehagelig. Men den du går hos kan sikkert lære deg noen knep du kan gjøre for å dempe angsten når den kommer. Det er egentlig veldig lett bare du har lært det og gjort det noen ganger. :)

Det er veldig vanskelig å ha det sånn...

Hvor lang tid tok det før du ble bedre? Ja tror jeg får panikkangst også :(

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...