Gå til innhold

Psykiatrisk legevakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er sterk deprimert, krangler hjemme, har angst dusja ikke før 6 dager. Bør jeg ringe psykatrisk legevakt?

Hva kan de gjøre?

Jeg trenger omsorg. Gir de meg det?



Anonymous poster hash: 2ee2c...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomst83

Om du bør kan ikke vi svare på.Du må jo kjenne hva som er rett for deg.Psykiatrisk legevakt er ikke akkurat der for å gi omsorg.De er der i hovedsak for evaluering med tanke på innleggeleggelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sterk deprimert, krangler hjemme, har angst dusja ikke før 6 dager. Bør jeg ringe psykatrisk legevakt?

Hva kan de gjøre?

Jeg trenger omsorg. Gir de meg det?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Ring og hør med de, eller kontakt legen din. Går du i noen behandling fra før av?

Anonymous poster hash: 21605...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså kan ikke jeg ringe å snakke med noen, jeg har angst familen er deprimert pga meg. Jeg trenger en kvinne som kan snakke med meg , jeg blir fort sint også. Vi bor i Norge, og kan ikke ringe noen for å få omsorg akkurat nå? bør vi være stolte egentlig over landet?



Anonymous poster hash: 2ee2c...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ringe mental helses hjelpetelefon

116 123



Anonymous poster hash: b1229...ac4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpetelefonen er døgnåpen og gratis.



Anonymous poster hash: b1229...ac4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ringe mental helses hjelpetelefon

116 123

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Åpent hele tida? Jeg går i behandling men er uten samtale pga behandler er borte, jeg føler verden er anderledes , så mye depresjon alt er så trist

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bør kan ikke vi svare på.Du må jo kjenne hva som er rett for deg.Psykiatrisk legevakt er ikke akkurat der for å gi omsorg.De er der i hovedsak for evaluering med tanke på innleggeleggelse.

Går det å snakke med de på tlf?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke psykiatrisk legevakt.

Det har jeg heller ikke hevdet. TS skriver han trenger omsorg, da er hjelpetelefonen det beste valget

. Som du også sier, så er ikke psykiatrisk legevakt der for å gi omsorg.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Går det å snakke med de på tlf?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Psykiatrisk legevakt er ikke en telefontjeneste, så nei. Men det finnes mange hjelpetelefoner som du kan ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Det har jeg heller ikke hevdet. TS skriver han trenger omsorg, da er hjelpetelefonen det beste valget

. Som du også sier, så er ikke psykiatrisk legevakt der for å gi omsorg.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Beklager.Misforsto deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har opplevd veldig mye i livet, jeg tenker på døden jeg pleier å snakke med en kvinne på aktivitetssenter som er hyggelig og sier søte ting til meg, jeg trenger noen som kan være sånn mot meg, jeg føler verden er anderledes , alt er så trist, har ingen gleder av å gjøre ting som ga gleder før. Trenger jeg innleggelse? i såfall hva kan innleggelse hjelpe?



Anonymous poster hash: 2ee2c...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager.Misforsto deg :)

Greit det :)

Er så godt at vi har et slikt tilbud.

Anonymous poster hash: b1229...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo ikke psykiatrisk legevakt.

Det er på tide at psykisk syke får hjelp, jeg får angst av angsten da jeg tenker at jeg også kommer til å være ensom og ikke få så mye støtte. Samfunnet må serriøst skjerpe seg, det kunne rammet deg! Bare for man har det godt , glemmer man alt og alle. Det er for DÅRLIGE tilbud til psykisk syke folk, enn hjelpetelefoner om kveldene. Noen blir mer dårligere om kveldene

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blomst83

Det er på tide at psykisk syke får hjelp, jeg får angst av angsten da jeg tenker at jeg også kommer til å være ensom og ikke få så mye støtte. Samfunnet må serriøst skjerpe seg, det kunne rammet deg! Bare for man har det godt , glemmer man alt og alle. Det er for DÅRLIGE tilbud til psykisk syke folk, enn hjelpetelefoner om kveldene. Noen blir mer dårligere om kveldene

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Ja.Har jeg sagt noe annet?Forstår ikke helt hva du vil med dette svaret...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.Har jeg sagt noe annet?Forstår ikke helt hva du vil med dette svaret...?

Jeg vil at du bidrar og støtter

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

jeg har opplevd veldig mye i livet, jeg tenker på døden jeg pleier å snakke med en kvinne på aktivitetssenter som er hyggelig og sier søte ting til meg, jeg trenger noen som kan være sånn mot meg, jeg føler verden er anderledes , alt er så trist, har ingen gleder av å gjøre ting som ga gleder før. Trenger jeg innleggelse? i såfall hva kan innleggelse hjelpe?

Anonymous poster hash: 2ee2c...83d

Hvis det er det er det du trenger så er ikke en innleggelse noe for deg nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...