Gå til innhold

normalt med litt ømme bryster 3 dpo eller kan det være et tegn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bittelitte grann ømme bryster idag, er det normalt eller kan det være tegn på graviditet?

Ja jeg vet jeg er despo men jeg er sååå utålmodig og spent! !:);)

Anonymous poster hash: 209c7...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre du hadde eggløsning noen dager før du trodde. Men slapp av, idu blir jo helt utslitt av dette og hjelper ikke sitte å lete etter symptomer. Slitsomt. Du må bare vente, ingen kan fortelle deg....

Anonymous poster hash: 38b4c...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å ha ømme bryster rundt eggløsningen. Det er for tidlig å kjenne etter graviditetssymptomer.



Anonymous poster hash: e2f44...d2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Jeg har alltid ømme bryster fra rett etter eggløsning til mens. Uten å være gravid. De øker en cupstørrelse, og er vonde og harde. Like irriterende hver gang, det er jo vondt jo! Hadde det aldri før jeg begynte på spiral, og aner ikke hvorfor.

Så nei, ømme bryster er ikke nødvendigvis et graviditetstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid veldig ømme bryster rundt EL :)

Det er ikke alltid et graviditetstegn. Du må nok bare vente litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er 3 DPO så er det heller symptom på eggløsning enn på graviditet. Egget bruker lengre tid på å feste seg, og gravidhormoner starter ikke å bli dannet før etter at egget har festet seg, og disse hormonene bruker mellom 2 og 3 dager på å doble seg... Derfor er det mange opplever å ikke få positiv graviditetstest før etter forventet mens-dato.. :)

3 DPO, så er du ikke gravid ennå, for å si det sånn. Det kan være et befruktet egg på tur gjennom egglederen din, men du er like gravid som kvinner med spiral som prevensjon ofte er (spiralen forhindrer befruktede egg i å feste seg).



Anonymous poster hash: 2ceeb...6c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...