Gå til innhold

Hvordan kan dere gå i korte minikjoler som så vidt dekker rumpa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan så mange gå i korte minikjoler som så vidt dekker rumpa? Ser det er mange som gjør det, og vil ikke folk klare å se trusa og rumpa og sånn da hvis man bøyer seg, det kommer et vindkast osv? Er mange fine korte kjoler, men jeg kunne aldri gått sånn, så lurer på hvordan dere andre klarer det.



Anonymous poster hash: 0bc62...9aa
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker noen som tunika over bukse. Ellers nei takk!

Anonymous poster hash: 35f47...b32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et fenomen som er mest utbredt blant unge jenter?

Kan ikke huske og ha sett så mange over 30 kledd slik

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel et fenomen som er mest utbredt blant unge jenter?

Kan ikke huske og ha sett så mange over 30 kledd slik

Fordi de har ikke kropp til det.

Anonymous poster hash: ab84e...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har ikke kropp til det.

Anonymous poster hash: ab84e...e1e

Er mange med flott kropp over 30. Går vel mer i at man mistet interessen for å blotte seg, og heller tiltrekke seg noen ved blikkontakt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker relativt korte kjoler/skjørt, fordi beina mine er den kroppsdelen jeg er mest komfortabel med. Er type 170, litt undervektig, så har ikke så mye annet å "vise frem". Ikke noe pupper eller figur, men lange bein har jeg, derfor blir det gjerne litt kortere kjoler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker relativt korte kjoler/skjørt, fordi beina mine er den kroppsdelen jeg er mest komfortabel med. Er type 170, litt undervektig, så har ikke så mye annet å "vise frem". Ikke noe pupper eller figur, men lange bein har jeg, derfor blir det gjerne litt kortere kjoler.

Det skjønner jeg veldig godt, og jeg synes du skal fortsette med det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nå korte kjoler og skjørt. Det kan være fint! Men en del av kjolene de selger f.eks. på Nelly, eller Superkul og lignende, de er jo så korte at de ligner topper. I kombinasjon med at de ofte er utringede også, så fatter ikke jeg at noen kan føle seg påkledd i noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min observasjon er at det stort sett er jenter i tenårene eller tidlig i tjueårene som går sånn, og ikke alle har kropp til det heller. Noen av de som går sånn blir gående hele kvelden å dra kjolen ned, og når det blir sånn at folk legger merke til det, så burde vel disse jentene valgt et annet antrekk.

Jeg liker at det går an å bøye seg fremover i et antrekk uten at rumpa vises. Vil heller kose meg på fest/byen, o.l. enn å gå rundt og bekymre meg for antrekket. Dessuten vil jeg at menn skal se på meg av andre grunner enn at kjolen så vidt dekker rumpa.



Anonymous poster hash: 7f79f...759
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt, og jeg synes du skal fortsette med det :)

Jeg liker å bruke korte skjørt og kjoler også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker korte kjoler/skjørt, jeg er så lav at enhver ting som kan forlenge benene mine er jeg takknemmelig for. Men da passer jeg jo på å ha en langermet og ikke utringet topp for å kompansere... Og selvfølgelig ikke blotter-kort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg liker også å gå i kort skjørt. Lange kjoler og skjørt synes jeg ikke passer meg så godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du skal ha noe å irritere deg over. ;):P



Anonymous poster hash: 513a2...800
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Jeg kunne aldri gått i så kort kjole. Syns det ikke "sømmer seg" :P

Men nå skal det sies at det er forskjell på korte kjoler. Noen er korte, men ser allikvel anstendige ut, mens andre, gjerne om de er trange hele veien og som også viser mer enn nok pupp, ser bare helt feil ut - enten man er 20 eller 50.

Men det er jo min mening.... Andre syns tydeligvis slike kjoler er det fineste i hele verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å gå i korte kjoler - en annen ting er korte kjoler kombinert med svææært utrigning. Det går ikke for min del. Klarer ikke å gå med "flagrende" korte kjoler som viser alt ved et vindkast, men korte og stramme klarer jeg. Handler om å få litt balanse. Typisk går jeg i nesten helt svarte strømpebukser (shame on me), og da blir det ikke så gale.



Anonymous poster hash: 3322c...c57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg kan også gå i kortere kjoler, men det er enten kort på topp eller kort i bunn. Jeg har som regel lange armer eller brede skuldrestropper på korte kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker å gå i korte skjørt/kjoler. Har lange, slanke bein og liker å vise dem. MEN jeg har alltid strømper med minst 40 den tykkelse, og viser skjelden kløft. Det er skjelden lengden på kjolen som er problemet om jeg reagerer på et antrekk, det er heller måten antrekket er satt sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også å gå i kort skjørt. Lange kjoler og skjørt synes jeg ikke passer meg så godt.

Jeg også! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, morsomt at du sier det. Jeg har på meg et litt kort skjørt i dag , kjente det da jeg gikk til skolen og det blåste. Har helt mørke tette strømpebukser og en jeansskjorte oppi skjørtet, så er ikke akkurat tacky.. Men jeg gikk med myyyye kortere skjørt og kjoler før, på vgs. Nå er jeg 22, så jeg vet en liten smule bedre;)



Anonymous poster hash: 88a29...dec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...