Gå til innhold

Hva syns du om mulberry bayswater? Fin eller kjedelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt lyst på, spart i flere år, plutselig lurer jeg på om den er litt kjedelig?

Hvilken farge er i såfall finest? Oak, sort eller sjokoladefarget? :)

Anonymous poster hash: 09c90...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en av få hipstervesker som alltid kommer til å være fin! Jeg liker alle fargene veldig godt. Men hadde nok gått for oak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Den er veldig fin, men eg synest det er så mange som har ho. Eg synest eigentleg det er litt trist når folk veit namnet på veska mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest eigentleg det er litt trist når folk veit namnet på veska mi..

Enig!!

Anonymous poster hash: 13ca1...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maman

Jeg kjøpte min før "alle" hadde den, og syns den er veldig fin og kan brukes til mye. Men det er dumt at så mange har den. En gang på trikken satt vi tre stk på seter mot hverandre, og alle hadde hver sin Bayswater. Vi begynte bare å le, men det er jo litt kjipt.

Min er sort og den passer til alt. Men det er også mye sort ellers i garderoben, så den passer bedre til meg enn oak eller bruntoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nydelig!

Selv ville jeg valgt den brune, men nå er jeg veldig glad i slike farger, så det matcher alltid med det jeg har på meg.

Hadde jeg ikke vært det ville jeg kjørt safe og valgt svart.

Om alle andre har en lik veske gjør ingenting om du mixer slik at antrekkene dine blir kule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo fin, men ganske kjedelig. Personlig liker jeg enten modellen Suffolk eller Bayswater som skulderbag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Om du skal, velg oak. Skinnet eldes på en skikkelig vakker måte og blir bare finere og finere etterhvert som du bruker den. Og ja, mange har bayswater og f.eks alexa, men de er så tidløse at det nesten ikke gjør noe. Om du går lei den med årene er den i hvert fall ganske enkel å selge til en god pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes den ser kjedelig ut, men den er klassisk. Jeg hadde ventet litt med å kjøpe den, for jeg leste på purseblog at Mulberry skal redusere prisene sine om en stund. http://www.purseblog.com/in-the-news/good-news-mulberrys-handbag-prices-drop.html Anonymous poster hash: 640f6...fc7

Oi!! Lurer på når dette skjer!! :-D snart håper jeg.

Anonymous poster hash: 09c90...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg er ikke begistret for den, men jeg syns ikke du skal tenke på om det er mange andre som har den og sette det som kriterie for om du skal kjøpe den eller ikke.

Syns du den er fin, isolert sett, så spiller det ingen rolle at mange andre også mener det samme, og har gått til innkjøp av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når prisene settes ned? Kan jeg ringe mulberry i Oslo for å spør?

Anonymous poster hash: 09c90...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

Nå spørs det jo hvor mye prisene vil droppe, og vil det skje på internasjonal basis på en gang? Nordmenn kjøper jo dyre vesker uansett pris virker det som, men det hadde vært urettferdig om det ikke ble gjort noe med prisene her.

Synes det er for dumt at de økte prisene for å gjøre de mer "eksklusive", de vil aldri kunne krype opp på Hermes eller Chanel nivå, og det er godt de tar til fornuften. Ikke kunne de rettferdiggjøre prisen heller (ærlig talt, de lager veskene sine i Kina, Tyrkia og England, er ikke slik at produksjonen deres er plukkliten og eksklusiv lenger), var ikke Alexa i vanlig størrelse på rundt 7500 da den kom ut, og er nå på 9-10 tusen? Noen som kan bekrefte det som bor i Oslo og som har peiling på norske priser?

Er i hvert fall mange som klager over at de ikke er verdt prisen lenger, og det må jeg si meg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin modell, men overpriset og oppbrukt.

Det er en av få hipstervesker som alltid kommer til å være fin!

Nei, vet du nå hva, hipstere går med bærenett fra butikker i Friedrichshain eller vintage Cambridge satchels. ;)



Anonymous poster hash: 811d4...92a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin modell, men overpriset og oppbrukt.

Nei, vet du nå hva, hipstere går med bærenett fra butikker i Friedrichshain eller vintage Cambridge satchels. ;)

Anonymous poster hash: 811d4...92a

Du har naturligvis rett! :) jeg er så flink til å misbruke hipsterbegrepet. Mulberry er....*tenketenke* trettenpådusinetveske! Men likevel så fiiiin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...