Gå til innhold

Følgeskjema ikke registrert hos mottaker enda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sendte inn følgeskjema til skolen for en ukes tid siden. Det er enda ikke registrert hos mottaker, i følge Samordna Opptak.

Er det grunn til å tro at det ikke har kommet frem, eller er det bare en slik opphopning av følgeskjemaer på disse skolene at de ikke rekker å oppdatere status på alle søknader før fristen går ut?

Det er jo 10. mai i morgen, så jeg må på posten og få stemplet en ny konvolutt da, hvis jeg skal sende inn nytt. Men jeg vet ikke riktig om det er nødvendig heller? Det kan jo være at de ikke får registrert alle følgeskjemaene før en god stund enda?

Noen som vet?



Anonymous poster hash: eb9ca...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde det samme i fjor og det tar visst litt tid før alle blir registrert, pga saksbehandleren ikke er inne på siden din hver dag. Og hvis det er sånn at det ikke har blitt registrert innen 10.mai ser de på brevet dit at det ble postet lenge før fristen :) Sånn jeg fikk beskjed om i fjor hvertfall :)

Du kan selvfølgelig sende en mail til samordna opptak å spørre hvis du er veldig usikker:)



Anonymous poster hash: 11a1b...070
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mail til saksbehandler da det ikke var registrert på samordna opptak. Jeg fikk svar med en gang om at det var mottatt.

Det er greit å sende mail for å være på den sikre siden, men som AB over sier så tar det litt tid før alle blir registrert.



Anonymous poster hash: 51edb...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mitt skjema i går og det ble stemplet i går, og jeg fikk beskjed fra SO at det er helt i orden, så lenge det er sendt før 10.

Keep it cool, det får være mitt motto i år tror jeg, haha :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte følgesskjema i mars og det tok over en uke før det ble reg. Spørs vel på når saksbehandler rekker behandle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...