Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folk som ikke vet om "Mine innlegg"-siden. Der ser man alt nytt, så trenger man ikke å legge ut det samme om og om igjen. Dette gjelder særlig Eiendommer på Finn-siden. Det er (minst) tredje gang et hus blir lagt ut på 2 dager, da blir det for mye! Det hadde vært unngått om man gikk inn via Mine innlegg og ikke via forsiden eller hvordan man ellers gjør det

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder som finner ut klokken 13 idag at "OI! Det er 17. mai i morgen. Jeg trenger en bankterminal, jeg". 

FFS, si i fra litt før da. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg litt over noen drittunger som sparker i inngangsdøra mi. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (16 minutter siden):

Jeg irriterer meg litt over noen drittunger som sparker i inngangsdøra mi. 

Jeg hadde ropt etter dem!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Cid said:

Jeg hadde ropt etter dem!

Eller gjort som Kevin i Hjemme Alene filmene. Kjørt en skytescene på full guffe. "Keep da change, ya filthy animal!" :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrankDrebin 2 1/2 skrev (2 minutter siden):

Eller gjort som Kevin i Hjemme Alene filmene. Kjørt en skytescene på full guffe. "Keep da change, ya filthy animal!" :P

Kunne satt på slutt scenen i Scarface lol. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Kunne satt på slutt scenen i Scarface lol. 

Haha, jeg tenkte litt på den også. :ler: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bedrifter arrangerer samlinger for sine ansatte hvor poenget er å feire og hylle seg selv, og snakke om hvor flinke alle sammen har vært. Det er noe av mer kleine jeg kan bevitne. Det samme gjelder gutta-stemning i garderober etter en stor seier av noe slag. Roping, gauling, og neandertalske heiarop. Usj.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest No1*No1

Jeg har lært at når man har litt pupper, da må man passe ekstra på så man ikke søler kaffe eller annet. Det detter på blusen rett der puppene tar i mot sølet. Veldig irriterende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (30 minutter siden):

Jeg har lært at når man har litt pupper, da må man passe ekstra på så man ikke søler kaffe eller annet. Det detter på blusen rett der puppene tar i mot sølet. Veldig irriterende. 

Smuler i kløfta er en klassiker. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Boetica skrev (16 minutter siden):

Smuler i kløfta er en klassiker. 

Her kommer en ting som sikkert er irriterende for dere, men det er kveldshumor for en som skal legge seg snart:

Ikke langt fra Kløfta ligger det en gård som heter Hilton og det er der forfedrene til DEN gjengen kommer fra og det har sikkert vært mye kløft for Paris også....................... 😎:natti:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder hvor jenter ser på hverandre i stedet for kamera. Jeg tok bilde med en sånn venninne for en stund siden og jeg klarer ikke å se på hun når vi blir tatt bilde av. Synes det er superkleint og bildene blir kleine

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
sofie777 skrev (16 timer siden):

Her kommer en ting som sikkert er irriterende for dere, men det er kveldshumor for en som skal legge seg snart:

Ikke langt fra Kløfta ligger det en gård som heter Hilton og det er der forfedrene til DEN gjengen kommer fra og det har sikkert vært mye kløft for Paris også....................... 😎:natti:

Bestefaren , var det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...