Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Nei, men en del av diagnosen min er sånn at muskler og sener kan bli irriterte og overbelasta litt uten grunn😔

:klem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest No1*No1

Har ei jeg ikke kjenner så godt, men dom jeg gar lyst til og har prøvd å bli nærmere venn med en stund. Det irriterer meg at hun lagrer en hver ting jeg sier på snap. Eneste grunnen jeg kommuniserer med folk via snap er dordi det er litt som en muntlig samtale som kan glemmes.  Nå føler jeg at jeg må være veldig påpasselig og forsiktig med hva jeg sier på snap. Tør ikke dele følelser etc. Hvorfor gjør hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Har ei jeg ikke kjenner så godt, men dom jeg gar lyst til og har prøvd å bli nærmere venn med en stund. Det irriterer meg at hun lagrer en hver ting jeg sier på snap. Eneste grunnen jeg kommuniserer med folk via snap er dordi det er litt som en muntlig samtale som kan glemmes.  Nå føler jeg at jeg må være veldig påpasselig og forsiktig med hva jeg sier på snap. Tør ikke dele følelser etc. Hvorfor gjør hun det?

Sikkert så hun kan huske hva dere har pratet om, jeg misliker å chatte på snap nettopp pga det. Bruker heller messenger. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (4 minutter siden):

Jeg gjør det helt på autopilot, for å huske til jeg skal svare. Når folk har kommentert på at de ikke liker det har jeg nesten bare droppet å skrive med de for jeg gjør det så automatisk at det er mye styr å la være, eller gå tilbake og ulagre det som jeg typisk må. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
1 minutt siden, Cid said:

Sikkert så hun kan huske hva dere har pratet om, jeg misliker å chatte på snap nettopp pga det. Bruker heller messenger. 

Sikkert, jeg er sikkert skremt i fjor på ordentlig rystet over skriflighetens evighets lenke. Alt du sier skriftlig blir en lenke for deg i evig tid det har jeg lært i 2023 senest. Kuttet nesten helt ut facebook og messenger. Bruker kun snap, men Hey her er jeg fortsatt på KG med mentaliteten om at ja,ja gjort er gjort og føkk it. Her er det til en viss grad anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
3 minutter siden, Frøkenfryden said:

Jeg gjør det helt på autopilot, for å huske til jeg skal svare. Når folk har kommentert på at de ikke liker det har jeg nesten bare droppet å skrive med de for jeg gjør det så automatisk at det er mye styr å la være, eller gå tilbake og ulagre det som jeg typisk må. 

Ok takk fint å få noen forklaringer så slipper jeg å få noia ☺️😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (1 time siden):

Sikkert, jeg er sikkert skremt i fjor på ordentlig rystet over skriflighetens evighets lenke. Alt du sier skriftlig blir en lenke for deg i evig tid det har jeg lært i 2023 senest. Kuttet nesten helt ut facebook og messenger. Bruker kun snap, men Hey her er jeg fortsatt på KG med mentaliteten om at ja,ja gjort er gjort og føkk it. Her er det til en viss grad anonymt. 

Hvor mye galt kan en si da? De mest personlige betroelsene er det uansett best å ta face to face. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No1*No1
51 minutter siden, Boetica said:

Hvor mye galt kan en si da? De mest personlige betroelsene er det uansett best å ta face to face. 

Jeg syns nesten alt er flaut om jeg leser det et par uker senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 time siden):

Jeg syns nesten alt er flaut om jeg leser det et par uker senere. 

Du må bli snillere med deg selv 😘

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Talefeilen der det byttes om på hun og henne.

«Jeg må ringe hun». Det heter ikke det 🤬

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Cid said:

Hva mener du?

Det er mange linker som slutter å funke over tid, og da vises ikke bildene lenger. Det er bare sånn det er, men litt irriterende for det. :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går så jævla treigt å laste nye innlegg. Mine innlegg funker normalt, men nye innlegg tar 100 år og har vært sånn til og fra lenge. Jævlig irriterende at de ikke greier å fikse det. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

At det går så jævla treigt å laste nye innlegg. Mine innlegg funker normalt, men nye innlegg tar 100 år og har vært sånn til og fra lenge. Jævlig irriterende at de ikke greier å fikse det. 

Cassidy Tvillingene merker også denne tregheten her i kveld, vi har merket det både her på KG og på Diskusjon i kveld.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de feil posta trådene her, er det så jævlig vanskelig å poste på riktig plass? 🤦‍♂️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overskrifter som "Får nettet til å koke" eller "Setter fyr på nettet". 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan gå meg litt på nervene, at det er egentlig ingenting som går meg på nervene 😲😳🤯🥵

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Folk som ikke behandler dyrene sine ordentlig.
Så en mann idag som røsket i båndet og grisekjeftet på en førerhund for feil han som fører gjorde. 

2. Foreldre som «jobber» med å endre meningene til barna sine for å få det slik forelderen vil.
Som oftest skilte foreldre, der barnet står igjen i midten og ikke vil skuffe noen, og endre med å gjøre noe de ikke vil. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tror at alle bare veier det de skal på magisk vis om man bare spiser rent og ikke ultraprosessert. Jadda, føkk forskning på økt ghrelinnivå etter slanking og sånn🤬

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 timer siden):

1. Folk som ikke behandler dyrene sine ordentlig.
Så en mann idag som røsket i båndet og grisekjeftet på en førerhund for feil han som fører gjorde. 

2. Foreldre som «jobber» med å endre meningene til barna sine for å få det slik forelderen vil.
Som oftest skilte foreldre, der barnet står igjen i midten og ikke vil skuffe noen, og endre med å gjøre noe de ikke vil. 

Fy faen! Juling skulle han hatt! :kjempesinna: Jeg hater folk som behandler dyrene sine dårlig og dyremishandling generelt.

Jeg irriterer meg over de som absolutt må diskutere politikk, krig og elendighet i ESC-tråden. Mod har ryddet den flere ganger og enda så fortsetter de. Det finnes en haug av med andre tråder de kan diskutere det i.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...