Titania Skrevet 22. februar 2024 #15901 Del Skrevet 22. februar 2024 Folk som skal overbevise om at vinter er så fint og flott. Sorry ass, det eneste positive er at når det er snø ute, så er det litt lysere. Kulde, snø å gå på og is, det er ikke noe å rope hurra for 😶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 22. februar 2024 #15902 Del Skrevet 22. februar 2024 On 2/19/2024 at 6:51 PM, Cid said: Jeg synes bare det er kjekt, uansett når det kommer 😄 😋 Problemet er gjerne at det blir tomt før det faktisk er påske. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. februar 2024 #15903 Del Skrevet 22. februar 2024 FrankDrebin 2 1/2 skrev (Akkurat nå): Problemet er gjerne at det blir tomt før det faktisk er påske. Da har man kjøpt til påska i hvert fall 😄 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2024 #15904 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) Pringle skrev (På 17.2.2024 den 14.49): Det fantes rømme i 4x150g beger en stund. Å.. den savner jeg stadig vekk. Var helt genial den tiden det var i salg. Selv irriterer jeg meg over mitt sykefravær fra jobb. Jeg har vært uvanlig mye syk og nå er jeg sykmeldt med bronkitt. Fraværet mitt vet jeg skaper problemer da det ikke er flust av ansatte som kan jobbe ekstra. Men, jeg får ikke gjort noe med det desverre. Endret 22. februar 2024 av MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. februar 2024 #15905 Del Skrevet 22. februar 2024 MarianneE skrev (1 minutt siden): Å.. den savner jeg stadig vekk. Var helt genial den tiden det var i salg Noen ganger tror jeg at det er falskt minne. Men du har også sett/brukt den?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2024 #15906 Del Skrevet 22. februar 2024 Pringle skrev (2 minutter siden): Noen ganger tror jeg at det er falskt minne. Men du har også sett/brukt den?! Ja, kom fra Tine og i 4 pakninger på 4x1,5 dl eller noe. Rømme kom og på flaske en stund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. februar 2024 #15907 Del Skrevet 22. februar 2024 (endret) @Pringle Endret 22. februar 2024 av MarianneE 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. februar 2024 #15908 Del Skrevet 22. februar 2024 MarianneE skrev (Akkurat nå): MarianneE skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. februar 2024 #15909 Del Skrevet 22. februar 2024 MarianneE skrev (1 minutt siden): @Pringle Wow! Savner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 23. februar 2024 #15910 Del Skrevet 23. februar 2024 Det går meg ikke på nervene, men er skikkelig irriterende. Forsikringsselskap. De har så mange rare tolkninger, at man må være utdannet jurist x3 for i det hele tatt klare å få dekket en skade. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 23. februar 2024 #15911 Del Skrevet 23. februar 2024 Titania skrev (På 22.2.2024 den 7.18): Folk som skal overbevise om at vinter er så fint og flott. Sorry ass, det eneste positive er at når det er snø ute, så er det litt lysere. Kulde, snø å gå på og is, det er ikke noe å rope hurra for 😶 Vinter er jævli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 23. februar 2024 #15912 Del Skrevet 23. februar 2024 21 hours ago, Cid said: Da har man kjøpt til påska i hvert fall 😄 Sant, da gjelder det bare å være disiplinert nok til å klare å vente så man har noe igjen i påsken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. februar 2024 #15913 Del Skrevet 25. februar 2024 Disse nye melkekartongtoppene, som sitter fast 😠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. februar 2024 #15914 Del Skrevet 25. februar 2024 Boetica skrev (57 minutter siden): Disse nye melkekartongtoppene, som sitter fast 😠 På cola med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 26. februar 2024 #15915 Del Skrevet 26. februar 2024 (endret) Nyhetsartikler som publiseres før de er ferdigskrevne. Det er ekstremt sjeldent det haster så mye å publisere en nyhetsartikkel at den ikke kan ferdigskrives før den publiseres. Det står også: Saken oppdateres i disse artiklene så det er helt bevisst at de publiseres før de er ferdigskrevne. Endret 26. februar 2024 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. februar 2024 #15916 Del Skrevet 26. februar 2024 Boetica skrev (22 timer siden): Disse nye melkekartongtoppene, som sitter fast 😠 Det er sinnsvakt. Det virker ikke som de kan skrus helt tett igjen etter at de er åpnet. Norge er pålagt å lage slike korker fordi de blir kastet i naturen i EU-land. Men de er 4% lettere enn de gamle korkene, så da er det ikke så ille at man kaster dem i naturen. Her jeg bor, er det langt til nærmeste natur, så jeg slenger dem isteden ut av vinduet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 26. februar 2024 #15917 Del Skrevet 26. februar 2024 Pringle skrev (12 minutter siden): Det er sinnsvakt. Det virker ikke som de kan skrus helt tett igjen etter at de er åpnet. Norge er pålagt å lage slike korker fordi de blir kastet i naturen i EU-land. Men de er 4% lettere enn de gamle korkene, så da er det ikke så ille at man kaster dem i naturen. Her jeg bor, er det langt til nærmeste natur, så jeg slenger dem isteden ut av vinduet. Jeg antok at det var plastforurensing som var årsaken ja. Men hvorfor da ikke gå tilbake til den gamle åpningen «brett ut og bøy helt tilbake»? Enkelt, og helt uten plastkork. Brusflaskene hadde tidligere metallkorker og en skulle da tro det var resirkulertbart? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. februar 2024 #15918 Del Skrevet 26. februar 2024 Boetica skrev (24 minutter siden): Jeg antok at det var plastforurensing som var årsaken ja. Men hvorfor da ikke gå tilbake til den gamle åpningen «brett ut og bøy helt tilbake»? Enkelt, og helt uten plastkork. Brusflaskene hadde tidligere metallkorker og en skulle da tro det var resirkulertbart? Jeg har tenkt på det samme. I det minste kunne de flytte korken sånn at det blir mulig å åpne kartongen på gamlemåten! Men jeg tror det blir for enkelt, og derfor ikke gir nok prestisje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 26. februar 2024 #15919 Del Skrevet 26. februar 2024 SVK skrev (3 timer siden): Nyhetsartikler som publiseres før de er ferdigskrevne. Det er ekstremt sjeldent det haster så mye å publisere en nyhetsartikkel at den ikke kan ferdigskrives før den publiseres. Det står også: Saken oppdateres i disse artiklene så det er helt bevisst at de publiseres før de er ferdigskrevne. Du har misforstått. "Saken oppdateres" betyr at det skjer ting i saken man ikke vet enda, men publikum har rett til å få vite at noe skjer. La oss si at det er en brann i ganske tettbebygd strøk. Da må de gi beskjed til de som bor i byen at det brenner!!! Men man vet først ikke om noen er inne i huset, da står det "saken oppdateres". Senere gir man beskjed om dette, men man vet kanskje ikke om hele huset brenner ned eller om nabohusene brenner ned også. Til dette er tydelig, er det en pågående nyhetssak som "oppdateres" så ofte det er nye nyheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 26. februar 2024 #15920 Del Skrevet 26. februar 2024 SVK skrev (3 timer siden): Nyhetsartikler som publiseres før de er ferdigskrevne. Det er ekstremt sjeldent det haster så mye å publisere en nyhetsartikkel at den ikke kan ferdigskrives før den publiseres. Det står også: Saken oppdateres i disse artiklene så det er helt bevisst at de publiseres før de er ferdigskrevne. Enda verre; når den hersens oppdateringen aldri kommer 🤯 For min del- alle de som kaster seg ut i korte luker når det kommer god åpning i trafikken like bak- også kjører videre langt under fartsgrensen. Hadde det ikke så travel likevel visst! Belegg på tennene. Folk som prater i vei uten å hoste når man hører slimet skurre nedi der. Føler jeg må hoste selv av å høre på! Folk som spør om jeg har planer uten å si hvorfor de lurer eller hvor lang tid det de skal ha hjelp med tar. Folk som stiller handlekorgen på tvers mens de titter etter noe i butikken slik at ingen kommer forbi. Road rage! Folk som dulter meg i baken med handlekorgen i kø, som om det blir fortere min tur av det. Folk som ringer tilbake når jeg har sendt noe som krever et enstavelsesvar på sms. Folk som hinter- si hva du tenker på, ellers spiller jeg dum og tar ikke hintet. Jobber i det offentlige og dæven, er de glade i møter!!! Lederne blir flere og flere, men aldri mer tilgjengelige for de ansatte selv om de har mindre ansvar. Alt de har på hjertet må jo tas i timelange møter. Alt kunne stort sett vært en mail eller et kjapt teamsmøte. Folk på luksusfellen eller i media for de står i matkø, også røyker/ snuser de. Det er det første du kan kutte ut hvis du sutrer for gulrøttene er for dyre og poden har ikke råd til svømming. At et knippe folk nå blir rike fordi vi andre idioter ser på at de tar et bilde av seg selv i ulike situasjoner og legger på tik tok/ snap. Er jo som å betale for å lese folks kjedelige dagbøker! "Var på butikken i dag. Kjøpte en ny type sjokolade og litt pærer. Blir tidlig kveld i dag, trøtt etter jobb." Ja, jeg blir lett irritert, og ja, jeg kunne fortsatt i evigheter 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå