Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg overhørte noen misbruke "sjeldent" i dag. Fikk lyst til å snu meg og fike til dem og rope: "Det heter sjelden!"

:eeeh:

Hva om de sier det om et intetkjønnsord? "Det var et sjeldent bilde" f.eks. Da er det jo selvfølgelig lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om de sier det om et intetkjønnsord? "Det var et sjeldent bilde" f.eks. Da er det jo selvfølgelig lov.

Nei, de misbrukte det. Jeg husker ikke setningen nå, men det var så feil og sjokkerte meg, for det var første gang jeg hadde hørt det - lest det har jeg gjort mange nok ganger til å bli irritert, ja, men ikke sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nei, de misbrukte det. Jeg husker ikke setningen nå, men det var så feil og sjokkerte meg, for det var første gang jeg hadde hørt det - lest det har jeg gjort mange nok ganger til å bli irritert, ja, men ikke sjokkert.

Sier du at sjeldent ikke er et ord?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bestiller for tusenvis av kroner på nettet,for så å klage når de får se hvor mye de må betale i toll.

Hva med å sette seg inn i det på forhånd? Da slipper du slike overraskelser,for det er ikke gratis.

Samme med folk som sutrer over fraktpriser og at valutakursene er for høye.Eller folk som klager over lang leveringstid når de har brukt billigste fraktmetode. Iherb-tråden her inne er full av slike. Det er ingen nesten som diskuterer hva de har kjøpt. De bare sutrer og klager over at alt er så dyrt og treigt.

Anonymous poster hash: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

At FF nå fisker etter noen som kan sponse sommeferien hennes.

Anonymous poster hash: 56ad9...448

Var dette her faktisk sant? Isåfall :skratte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg over dem som ikke skjønner forskjell på global og lokal. Nei, at det var kaldt på hytta di i sommer betyr ikke at forskerne tar feil om den globale oppvarmingen... 

Anonymous poster hash: 88084...447
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg når enkelte ikke kan skrive en forståelig setning. Kanskje de til og med blander inn banneord, så betydningen blir enda mer grøtete. Det gjelder heldigvis ikke denne tråden, men det finnes andre tråder og debattforum der jeg bare sitter og sier "hææææ????" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når butikken ikke har EN ENESTE TING av det som står i tilbudsavisen og som du dro dit ens ærend for å kjøpe. (Ja, jeg snakker om deg, ICA  :fnise: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monster reklamene på Kvinneguiden! Jeg er så lei av å trykke på dem ved en feil...

Installer Adblock, eller endre forumutseende til IP.Board!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest The damned

Når filtrering ikke fungerer på nettbutikker.

Det er ofte sånn at man kan filtrere på størrelse,og hvis jeg da vil filtrere både størrelsen rundt midjen og lengden så fungerer ofte ikke det.

Da kommer det opp bukser som bare har min størrelse rundt midjen eller bare riktig lengde.

Andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt. For eksempel så vil jeg filtrere kun på størrelse L,men så kommer det masse opp i str. xs osv.

Litt småirriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tafit Tami

Mens jeg er inne på iPhone. Den korte batteritiden er ganske irriterendes...

Sweet, please nommy. Step away from the #phone and buy a real phone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...