sofie777 Skrevet 17. august 2015 #1441 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg overhørte noen misbruke "sjeldent" i dag. Fikk lyst til å snu meg og fike til dem og rope: "Det heter sjelden!" Hva om de sier det om et intetkjønnsord? "Det var et sjeldent bilde" f.eks. Da er det jo selvfølgelig lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. august 2015 #1442 Del Skrevet 17. august 2015 Hva om de sier det om et intetkjønnsord? "Det var et sjeldent bilde" f.eks. Da er det jo selvfølgelig lov. Nei, de misbrukte det. Jeg husker ikke setningen nå, men det var så feil og sjokkerte meg, for det var første gang jeg hadde hørt det - lest det har jeg gjort mange nok ganger til å bli irritert, ja, men ikke sjokkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 17. august 2015 #1443 Del Skrevet 17. august 2015 Når valpen min biter meg i ansiktet, når jeg bare vil gi han litt kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 17. august 2015 #1444 Del Skrevet 17. august 2015 Nei, de misbrukte det. Jeg husker ikke setningen nå, men det var så feil og sjokkerte meg, for det var første gang jeg hadde hørt det - lest det har jeg gjort mange nok ganger til å bli irritert, ja, men ikke sjokkert.Sier du at sjeldent ikke er et ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 17. august 2015 #1445 Del Skrevet 17. august 2015 Mennesker som er overdrevne nærtagne irriterer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1446 Del Skrevet 18. august 2015 Folk som bestiller for tusenvis av kroner på nettet,for så å klage når de får se hvor mye de må betale i toll. Hva med å sette seg inn i det på forhånd? Da slipper du slike overraskelser,for det er ikke gratis. Samme med folk som sutrer over fraktpriser og at valutakursene er for høye.Eller folk som klager over lang leveringstid når de har brukt billigste fraktmetode. Iherb-tråden her inne er full av slike. Det er ingen nesten som diskuterer hva de har kjøpt. De bare sutrer og klager over at alt er så dyrt og treigt.Anonymous poster hash: 64ffb...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 18. august 2015 #1447 Del Skrevet 18. august 2015 At FF nå fisker etter noen som kan sponse sommeferien hennes.Anonymous poster hash: 56ad9...448 Var dette her faktisk sant? Isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1448 Del Skrevet 18. august 2015 Poul Pava Anonymous poster hash: 21733...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #1449 Del Skrevet 18. august 2015 Irriterer meg over dem som ikke skjønner forskjell på global og lokal. Nei, at det var kaldt på hytta di i sommer betyr ikke at forskerne tar feil om den globale oppvarmingen... Anonymous poster hash: 88084...447 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 18. august 2015 #1450 Del Skrevet 18. august 2015 Det irriterer meg når enkelte ikke kan skrive en forståelig setning. Kanskje de til og med blander inn banneord, så betydningen blir enda mer grøtete. Det gjelder heldigvis ikke denne tråden, men det finnes andre tråder og debattforum der jeg bare sitter og sier "hææææ????" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 18. august 2015 #1451 Del Skrevet 18. august 2015 Når butikken ikke har EN ENESTE TING av det som står i tilbudsavisen og som du dro dit ens ærend for å kjøpe. (Ja, jeg snakker om deg, ICA ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjelpme4 Skrevet 18. august 2015 #1452 Del Skrevet 18. august 2015 Kristne som preiker om at Jesus er barmhjertig, samt som de truer meg med helvete. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #1453 Del Skrevet 19. august 2015 Monster reklamene på Kvinneguiden! Jeg er så lei av å trykke på dem ved en feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. august 2015 #1454 Del Skrevet 19. august 2015 Monster reklamene på Kvinneguiden! Jeg er så lei av å trykke på dem ved en feil... Installer Adblock, eller endre forumutseende til IP.Board! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #1455 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg er på iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tafit Tami Skrevet 19. august 2015 #1456 Del Skrevet 19. august 2015 Jeg er på iPhone Føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 19. august 2015 #1457 Del Skrevet 19. august 2015 Sommer, sol og varme. Hater det, FML 2 uker med "sol og godvær". Gleder meg til vinteren!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. august 2015 #1458 Del Skrevet 19. august 2015 Mens jeg er inne på iPhone. Den korte batteritiden er ganske irriterendes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 19. august 2015 #1459 Del Skrevet 19. august 2015 Når filtrering ikke fungerer på nettbutikker. Det er ofte sånn at man kan filtrere på størrelse,og hvis jeg da vil filtrere både størrelsen rundt midjen og lengden så fungerer ofte ikke det. Da kommer det opp bukser som bare har min størrelse rundt midjen eller bare riktig lengde. Andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt. For eksempel så vil jeg filtrere kun på størrelse L,men så kommer det masse opp i str. xs osv. Litt småirriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tafit Tami Skrevet 19. august 2015 #1460 Del Skrevet 19. august 2015 Mens jeg er inne på iPhone. Den korte batteritiden er ganske irriterendes... Sweet, please nommy. Step away from the #phone and buy a real phone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå