Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når folk begynner å bli langt oppe i 20-årene og fortsatt kaller seg eller andre på den alderen gutt eller jente.

Høres veldig feil ut med "jente på 40" eller "gutt på 50".

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når folk begynner å bli langt oppe i 20-årene og fortsatt kaller seg eller andre på den alderen gutt eller jente.

Høres veldig feil ut med "jente på 40" eller "gutt på 50".

Ble litt rart. Mente: "Når folk begynner å bli langt oppe i 20-årene eller eldre fortsatt kaller seg eller andre på den alderen gutt eller jente."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk forventer at jeg skal være pålogget på facebook 24 timer i døgnet. Nei, jeg er svært sjeldent på facebook, som regel for å bytte profilbilde hver 6.mnd, hvis ikke- nei. Ikke ta kontakt med meg på facebook, det skjer ikke, og jeg kommer mest sannsynligvis aldri til å svare heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra til mannen min. Hun er et offer....i alle tenkelige sammenhenger. Uansett hva som skjer i andres liv, så kan hun toppe det med en litt verre historie. Og samme faen hva som skjer, så klarer hun å ende opp som offeret:  
"Døde barn på Utøya? Stakkars meg som kjente en som kjente en." "Trump vant valget? Stakkars meg som heia på Hillary." "Sønnen min på 27 sliter med ADHD, stakkars meg." "Naboen har fått kreft, stakkars meg."  "Jeg har alle mulige diffuse sykdommer og smerter som ikke i det hele tatt er relatert til at jeg veier 50 kg for mye, og tenk at legen min sier jeg må gå ned i vekt, stakkars meg." "Mora mi mista sin kjære lillesøster i vinter, det er verst for meg selvfølgelig, stakkars meg"

Osv....osv.....gaaaaah!!! Jeg har tanker i hodet om å bryte en god del lover hver gang jeg er i samme rom som henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke gidder å tenke selv, eller finne sine egne meninger. Man hører noe, og godtar argumentene - uten å analysere om det man hører egentlig er korrekt eller ikke.

Deretter bruker de argumentene, som om dette var deres egne.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk som ikke gidder å tenke selv, eller finne sine egne meninger. Man hører noe, og godtar argumentene - uten å analysere om det man hører egentlig er korrekt eller ikke.

Deretter bruker de argumentene, som om dette var deres egne.

Anonymkode: 625e4...0c5

Folk som anklager andre for å ikke tenke selv fordi de ikke har samme mening som dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Folk som anklager andre for å ikke tenke selv fordi de ikke har samme mening som dem.

For ikke å glemme folk som oppretter fleire forskjellige  brukere på debatt-forum, selv om de påstår at de ikke gjør det. :fnise: 

Anonymkode: dc777...c02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skriver på internett at "Jeg har en hund (eller katt) som er veldig rastløs, og som piper veldig mye. Hva kan være i veien med den?" :angry:

Altså, hvordan kan noen tilfeldige folk på sosiale medier egentlig vite hva som faktisk feiler kjæledyrene til noen? Det eneste folk kan bidra med i en slik situasjon, er å komme med spekulasjoner.

I stedet for å komme med slike spørsmål på internett, så burde man vel heller ha plukket opp telefonen - og kontaktet en dyrlege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin

Folk som tror at det å være singel er det samme som å være ensom irriterer meg.

Folk som nekter og tro at det går fint an og trives alene.

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å glemme folk som oppretter fleire forskjellige  brukere på debatt-forum, selv om de påstår at de ikke gjør det. :fnise: 

Nemen se min søte likke stalker er tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, *Pixie* skrev:

Folk som kaller all slags leppomade "lypsyl"

Leppepomade :opplyser: 

Sorry, måtte bare! :laugh: er forøvrig helt enig :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish! Herregud, jeg HATER det "ordet"! Søte og uskyldige-ish leste jeg nettopp i en annen tråd. Og det teite "ordet" går igjen overalt. Folk som slenger inn andre engelske ord overalt irriterer meg også. Jeg misliker sterkt denne engelskifiseringen av det norske språket. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, *Pixie* skrev:

Folk som kaller all slags leppomade "lypsyl"

Jeg syns ordet leppepomade høres så pompøst ut, sier heller leppsyl jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summers skrev:

Folk med stygg skrift. 

Det er vel ikke alle som kan noe for det? :tongue:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke alle som kan noe for det? :tongue:

Det er hva som gjør det enda mer irriterende. Ikke bare er stygg håndskrift vanskelig å lese, men det å kunne bruke en penn er jo noe man burde klare å lære i løpet av 13 år med skolegang.  Klart, har man muskelsykdommer som gjør at en ikke klarer å holde pennen uten å skjelve så har jeg forståelse for at de har stygg håndskrift, men majoriteten av de med stygg håndskrift har jo ikke noen slike muskelsykdommer. 

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...