Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

- Mennesker som ikke evner å følge instrukser på fly (rette opp seteryggen, feste sikkerhetsbeltet etc., slik at flyvertinnene må gi ekstra beskjed til dem det gjelder.

- Folk som står klint inntil bagasjebåndet. Hold litt avstand, for faen, så kan alle få bedre oversikt og dermed hente bagasjen sin etter hvert som den kommer. Hele slekten trenger heller ikke å stå samlet for å gjennomføre bagasjehentingen.

- Idioter som ikke bruker blinklys. Jeg HATER dere.

- Brødhoder som ligger under fartsgrensen, spesielt de som ligger f.eks. 60 på speedometeret når det er 60-sone. Du kjører i 50 km/t, ditt knøl!

- Folk som ikke følger på køen i trafikken. Du lager mer kø, evneveiken!

- Mennesker som blokkerer - være seg dører eller fortau. Flytt den feite ræven din.

- Folk som stopper opp ved overgangsfelt - og står der og gaper. Enten skal du over, eller så får du stå og klø deg der solen aldri skinner et annet sted.

- Folk som blir overrasket over at de skal betale på buss eller ved kassen, og må begynne å lete etter portemoneen først etter at ekspeditøren har sagt summen som skal betales.

- Køsnikere, båder her og der.

- Høyrøstede mennesker - de har som regel lite interessant å komme med, og særs dårlig humor.

- Snyltere.

- Trege elektroniske duppedingser.

- Amerikanere.

- Folk som skal kjøre gigantiske barnevogner rundt i de minste butikker.

- Denne er litt stygg: Ustelte, ekle menn med søte små thai-damer.

Anonymkode: c6f93...5fd

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jøss du var sinna...

Ja, ble litt revet med av muligheten til å lette litt på trykket. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke kan bestemme seg for om de skal skrive på nynorsk eller bokmål, så de blander sammen disse til en salig røre istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Mennesker som ikke evner å følge instrukser på fly (rette opp seteryggen, feste sikkerhetsbeltet etc., slik at flyvertinnene må gi ekstra beskjed til dem det gjelder.

- Folk som står klint inntil bagasjebåndet. Hold litt avstand, for faen, så kan alle få bedre oversikt og dermed hente bagasjen sin etter hvert som den kommer. Hele slekten trenger heller ikke å stå samlet for å gjennomføre bagasjehentingen.

- Idioter som ikke bruker blinklys. Jeg HATER dere.

- Brødhoder som ligger under fartsgrensen, spesielt de som ligger f.eks. 60 på speedometeret når det er 60-sone. Du kjører i 50 km/t, ditt knøl!

- Folk som ikke følger på køen i trafikken. Du lager mer kø, evneveiken!

- Mennesker som blokkerer - være seg dører eller fortau. Flytt den feite ræven din.

- Folk som stopper opp ved overgangsfelt - og står der og gaper. Enten skal du over, eller så får du stå og klø deg der solen aldri skinner et annet sted.

- Folk som blir overrasket over at de skal betale på buss eller ved kassen, og må begynne å lete etter portemoneen først etter at ekspeditøren har sagt summen som skal betales.

- Køsnikere, båder her og der.

- Høyrøstede mennesker - de har som regel lite interessant å komme med, og særs dårlig humor.

- Snyltere.

- Trege elektroniske duppedingser.

- Amerikanere.

- Folk som skal kjøre gigantiske barnevogner rundt i de minste butikker.

- Denne er litt stygg: Ustelte, ekle menn med søte små thai-damer.

Amen! Veldig enig i hele listen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som omtaler barn som unger, og samboer/ektefelle som gubben/kjærringa. 

Anonymkode: 007af...2a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idioter som tror blindt på alt søppel, som norske journalister klarer å spy ut..

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2016 den 22.05, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke finner igjen tråden om at bare tullinger spiser flesk og duppe. Skulle svare i den, men så var den vekk. Tok flesk og duppe-spisere så på kornet, men sannheten ble vel for mye for kåge. Som vanlig. 

Anonymkode: a45c7...d14

Du finner den ikke fordi den er fjernet. Antageligvis ble debatten for opphetet. Du kan se de første innleggene hvis du googler "Bare idioter spiser flesk og duppe" og ber om bufret versjon (den lille pila til høyre for webadressen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tilsynelatende er i sorg, hvis en eller annen kjent personlighet har dødd. Nei, man er egentlig ikke i sorg. Man kjenner jo ikke vedkommende.

Så slutt å skrive "sorg" bare for å påstå hvor trist du viss nok er....

Anonymkode: dc777...c02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som tilsynelatende er i sorg, hvis en eller annen kjent personlighet har dødd. Nei, man er egentlig ikke i sorg. Man kjenner jo ikke vedkommende.

Dette er jeg 100% enig med. Har skrevet dette flere ganger på KG i slike tråder. At det er tullete og si at man føler sorg over en vilt fremmed person. Men har alltid fått huden full av kjeft for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicket "Akedimiker".

Mest irriterende fordi jeg er usikker på om det er ironisk ment.

Anonymkode: 22f05...b5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert skrevet ørten ganger før, men dialektskriving irriterer meg noe grenseløst. Dialektskriving er bare en idiotisk unnskyldning for at de ikke evner å skrive korrekt norsk. På deres oppfunnede språk er ingenting feil. Dessuten er det ikke alltid man forstår disse bokstavene som til tider ser ut til å være tilfeldig plassert sammen, ofte også med noen rare forkortelser. 

Jeg ble kastet ut av planleggingen til utdrikningslaget til søstera mi fordi jeg ikke skjønte hva en av de andre forloverne skrev og spurte henne om hun kunne skrive norsk så jeg kunne forstå henne. Da fikk jeg bare til svar at hun trodde jeg var mer moden siden jeg er noen år eldre enn henne og at de skulle arrangere utdrikningslaget uten meg. Modent gjort... Hun fikk et mindre modent svar på den meldingen der... :P

Anonymkode: 1351f...b08

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme med folk som skriver at de har angst eller er deprimert når de hadde en dårlig dag eller ble litt nervøs en gang.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man blir dømt opp og ned på Seksualitet forumet. Ikke uvanlig man blir kalt for ekkel fordi man tenner på visse ting. Jeg skjønner godt mange velger å være anonym der ja. Jeg fikk kjeft og kalt for ekkel, tøs osv fordi jeg hadde sex med 3 menn.

Anonymkode: ed31a...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...