Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når man går i matbutikken og man skal ha noe i en hylle og så står det en person foran akkurat DEN hyllen og står og står og står. Da går jeg og kjøper noe annet og kommer tilbake. Men det irriterer når jeg har en noenlunde fast rute gjennom butikken (flere som har det?)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
Akkurat nå, sofie777 skrev:

Når man går i matbutikken og man skal ha noe i en hylle og så står det en person foran akkurat DEN hyllen og står og står og står. Da går jeg og kjøper noe annet og kommer tilbake. Men det irriterer når jeg har en noenlunde fast rute gjennom butikken (flere som har det?)

Dette er veldig irriterende. Har ikke opplevd det i matbutikk men opplevde det i en butikk hvor man selger brukte blader. Denne personen stod på samme sted i sikkert 30 minutter uten og flytte seg. 

Jeg har ingen fast rute igjennom butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sofie777 skrev:

Jeg har ofte en fast rute gjennom butikken, iallfall den jeg bruker oftest. Og det er irriterende når folk blir stående og prate med noen rett foran der jeg skal hente noe. De fleste får med seg at de står i veien og flytter seg, men enkelte må jeg faktisk be flytte seg. Det skulle være unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så fordømt mye reklame hos youtube!

Jeg måtte sitte gjennom en reklame (som var nærmere fire minutter lang!) før jeg kunne få sett ett klipp, som var på under tre minutter...

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke finner igjen tråden om at bare tullinger spiser flesk og duppe. Skulle svare i den, men så var den vekk. Tok flesk og duppe-spisere så på kornet, men sannheten ble vel for mye for kåge. Som vanlig. 

Anonymkode: a45c7...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke finner igjen tråden om at bare tullinger spiser flesk og duppe. Skulle svare i den, men så var den vekk. Tok flesk og duppe-spisere så på kornet, men sannheten ble vel for mye for kåge. Som vanlig. 

Denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Denne?

Nei, en annen en som ble laget denne uken. Bare idioter spiser flesk og duppe tror jeg den het. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt treige tullinger som skal gjøre storhandelen sin,

og som lager mange kilometer lange køer ved kassen!

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hunden som bor over meg har ulekonsert hver jævla dag. Gjerne i en halvtime flere ganger om dagen. Det er veldig lytt her, så hører at når de oppe drar så begynner hunden.

Blir bare så utrolig lei av det noen ganger. Spesielt når jeg blir vekt av det om morgenen.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, sofie777 skrev:

Ja! Det er utrolig irriterende når de ikke kan ta et steg til siden, så jeg får komme til. Der er også irriterende med de som blokkerer med handlevogna si! Jeg kan stå å vente litt, men ingen hjemme der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å kjøre bil.iht reglene.Blinklys, plassering osv

folk som ikke gidder å jobbe.

folk som sier masse når de mener mye eller mange.

alle de håpløse politikerne i Norge.

kunne skrivd en stil om dette.

Anonymkode: ac173...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gir noen andre all skyld, for ting som egentlig er deres egen feil.

En må jobben påstår at jeg viss nok hadde stjålet  hodetelefonene hans. Så han drev og baksnakket (og slengte masse dritt) om meg, til alle og enhver. Litt seinere visste det seg at han hadde glemt igjen hodetelefonene sine, da de fremdeles lå igjen i bilen hans!

Men han har jo selvfølgelig ikke lyst til å innrømme at han tok feil, og si at "jeg tok visst feil, og jeg tar tilbake all dritten jeg har sagt!" :angry:

Så alle som han tidligere har snakket med (for å slenge mest mulig dritt om meg) tror fremdeles at jeg hadde stjålet ting fra ham!

:rasende:

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

At fleire og fleire nettaviser slutter med kommentarfelt under artikler.

Veldig ofte er alle disse kommentarene faktisk langt bedre enn selve artikkelen. Der kan man ofte finne korrigeringer og mer utfyllende informasjon, fra folk som er langt bedre informert enn journalisten. Debatter som kommer etter artikler er ofte en veldig viktig kilde til kritikk og nyanseringer. Dette er helt nødvendig i en moderne medieverden.

En god artikler nærmest skriker etter å bli korrigert, men nettavisene tillater tydeligvis ikke at folk kommer med sine egne meninger...

Anonymkode: dc777...c02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...