Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Make that four

Fem, med meg! :a034:

Anonymkode: dc777...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette. :ball: Men jeg ser at flere kan noe om det og er dyktige på å løse og forklare dette så det er nok snart i orden.

Anonymkode: 6a712...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fem, med meg! :a034:

6. Kanskje vi skal lage en forening for stygge mennesker hvis det ikke finnes allerede.

Anonymkode: 64ffb...899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

6. Kanskje vi skal lage en forening for stygge mennesker hvis det ikke finnes allerede.

Anonymkode: 64ffb...899

Skulle gjerne sitert dere alle sammen, men til dere: Jeg er ganske sikker på at ingen av dere er stygge. Dere er kanskje ikke (super)modellvakker, men det har ingen betydning. Utseendet har i det store og det hele ingen betydning. Det er hvordan dere er på innsiden som betyr aller mest. Still dere foran speilet og si "jeg er vakker, jeg er sterk" og andre lignende ting til dere begynner å tro på det selv, da får dere den selvtilliten som gjør at dere ser vakker ut for alle rundt dere uansett om dere har sminke på eller ikke osv.

Stor klem fra en gjennomsnittlig utseende person som kjenner min indre verdi! :hug::blomst::hjertesmil:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

At jeg ikke får motttatt MMS bilder på iPhonen min (eller noen av de jeg har hatt) Jeg skifta til hello AS for et par måneder siden og der kan man ikke sjekke meldinger på mine sider, hvor sykt er ikke det egentlig? Vi lever i 2016 og man kan ikke engang motta en MMS! :rasende:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

At jeg ikke får motttatt MMS bilder på iPhonen min (eller noen av de jeg har hatt) Jeg skifta til hello AS for et par måneder siden og der kan man ikke sjekke meldinger på mine sider, hvor sykt er ikke det egentlig? Vi lever i 2016 og man kan ikke engang motta en MMS! :rasende:

Slår du på mobildata når du skal motta/sende? Det må man oftest gjøre. Men er enig med deg, dette skulle da gå an over det vanlige nettet nå for tiden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
6 minutter siden, sofie777 skrev:

Slår du på mobildata når du skal motta/sende? Det må man oftest gjøre. Men er enig med deg, dette skulle da gå an over det vanlige nettet nå for tiden!

Det visste jeg ikke O: Slo på mobildata nå og da kom alle bildene fram. Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av venninner som bare avlyser avtaler pga noe gøyere dukket opp! Ikke gidder de å invitere meg med på det gøye heller :dry: Tar ikke våre avtaler seriøst. 

Skulle ha besøk av en venninne. Vi skulle ha jentekveld, men avlyste for en tine siden fordi hun måtte fly på fest. Så sitter jeg her alene og har ingen å gå med i kveld. Gøy :dry:

Anonymkode: 77144...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggere (som for eksempel Sophie Elise) som nærmest romantiserer problemer - deriblant psykiske problemer og selv-skading. En god del av leserne hennes er jo ganske unge jenter, og de ser opp til Sophie Elise. Bloggere som Sophie Elise er ett veldig stort forbilde for veldig mange lesere. Barn og ungdommer som leser slike blogger tror kanskje at restylan, silikon og hva det nå heter er kult - og liksom ser veldig fint ut.

De som leser denne bloggen har kanskje ikke noen særlig kritisk sans heller. Så de går utifra at slike bloggere ser ut til å bry seg veldig mye miljøet, og har tatt viktige standpunkter mot f.eks. palmeolje eller dyreforsøk. Selv om dette ikke er tilfelle i det heile tatt!    

Bloggere som Sophie Elise kan påvirke veldig mange unge jenter / kvinner om hva som er kult, og hun er ett stort forbilde for disse veldig lettpåvirkelige  unge kvinnene. Iallefall så lenge de ikke gjennomskuer all dobbeltmoralen og hykleriet hennes. I Sophie Elise sitt glansbilde av en verden, så handler absolutt ALT om henne selv. Tilhengerne hennes begynner å tenke på denne måten selv også. Så de ender opp som noen veldig selvopptatte og overfladiske unge kvinner.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke`no for tida.

Jeg greier ikke å irritere meg over det en gang.

Eller jo, når jeg oppdager at jeg har blitt en nyttig idiot i en debatt og har støttet noe som jeg er uenig i. Faen heller.

Og så bruker jeg KG altfor mye uten å bli noe særlig smartere. 

Så det er vel meg selv som går meg på nervene nå.

Anonymkode: 64f76...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som prøver å forklare noe de vet de selv ikke forstår. Det er helt greit å si noe som er feil om det er ubevisst, men enkelte prøver å fremstå smartere enn de faktisk er ved å forklare ting de vet de selv ikke forstår. 

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som innbiller seg at reality shows (som f.eks. Farmen eller 71 Grader Nord) alltid viser sannheten - og er jevntgodt med en ordentlig dokumentar.... :fart2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Folk som skal lage ramaskrik over tråder de påstår er latterliggjøring og eller mobbing når det ikke er det og bare lager unødvendig mye styr :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Lyden av biler som tuter. Jeg blir mildt sagt forbannet. Fordi i 99,8% av gangene så er det høyst unødvendig og ulovlig. 
Jeg blir oppriktig forbannet når jeg hører noen tute utenfor. Får så lyst til å stappe en kaktus oppi ræva på den som tuter. For det er så høyt og unødvendig!! 

Så bra sagt :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som referer til slagord som de var fakta og ikke tenker gjennom om slagordet faktisk stemmer. 

Anonymkode: aed2f...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Er medlem i en gruppe for høye damer på Facebook, og der blir det jo endel tips om bukser osv, men det som irriterer meg da er mange tror at siden de er så og så høy så vil den buksa passe til alle som er like høye og lavere enn dem. For eksempel:"jeg er 185 og buksa passet til meg".

Det de ikke forstår er at en på samme høyde kan ha lengre eller kortere bein, og det er dermed ikke gitt at alle passer den. Derfor er det jo mye bedre å skrive lengden på plagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge voksne som nettopp er ferdig med videregående, og tror at de kan absolutt alt mulig. I hver eneste situasjon, veit de liksom alltid mye bedre enn alle andre! :angry: 

Dette er virkelig den nye trass-alderen. En god del av dem har endelig flyttet for seg selv, vekk fra foreldrene sine. For første gang råder de over sin egen økonomi. Verden snurrer rundt dem, og bare dem. Både solen og månen står opp i navlen, og går ned i rævva deres. Dette er de aller største snørr-ungene i det norske samfunnet. 

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge voksne som nettopp er ferdig med videregående, og tror at de kan absolutt alt mulig. I hver eneste situasjon, veit de liksom alltid mye bedre enn alle andre! :angry: 

Dette er virkelig den nye trass-alderen. En god del av dem har endelig flyttet for seg selv, vekk fra foreldrene sine. For første gang råder de over sin egen økonomi. Verden snurrer rundt dem, og bare dem. Både solen og månen står opp i navlen, og går ned i rævva deres. Dette er de aller største snørr-ungene i det norske samfunnet. 

Anonymkode: 625e4...0c5

Vi var alle slik en gang :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...