Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, DreamOn skrev:

Jenter som dette, som benytter seg av anledningen til å sitte i bhen og spise verdens sterkeste chili uten å overhodet sette seg inn i konsekvensene.  I tillegg er de så dumme at de drikker bøtter med vann som gjør brenningen enda verre.  Syns ikke så veldig synd på de. 

http://www.side2.no/helse/sabrina-og-lizzy-prver-chili-utfordringen-ved-a-spise-carolina-reaper/3423258079.html

Hva er galt med at de sitter i en sportsbh? 

Anonymkode: 77144...6ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
15 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Hvorfor putter de ikke ekte drikke i kopper i serier!?Det er så synlig at de er tomme og DET er irriterende! 

Hvordan ser du det? Det har jeg aldri lagt merke til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned
36 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Hvorfor putter de ikke ekte drikke i kopper i serier!?Det er så synlig at de er tomme og DET er irriterende! 

Ja,det har irritert meg også. Kan ofte se at de ikke drikker. Hadde sett mye bedre ut om de i hvert fall hadde et eller annet oppi der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Hvorfor må de eksistere? 

De bestøver jo enkelte planter, det må være derfor de eksisterer, men fy faen så plagsomme de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
1 time siden, Jacklost skrev:

Hvordan ser du det? Det har jeg aldri lagt merke til :ler: 

Det er veldig enkelt å se. Har de en fersk kopp med kaffe (særlig i papp), så har skuespillerne ofte raske bevegelser med koppen eller løfter den opp skikkelig fort. 

Gilmore Girls er veldig godt eksempel. 

Synes de kunne puttet vann oppi i det minste, slik at skuespillere ikke må laaaate som om det er noe der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Det er veldig enkelt å se. Har de en fersk kopp med kaffe (særlig i papp), så har skuespillerne ofte raske bevegelser med koppen eller løfter den opp skikkelig fort. 

Synes de kunne puttet vann oppi i det minste, slik at skuespillere ikke må laaaate som om det er noe der. 

Ja enig.  Lite troverdig. Det er jo så teit synes jeg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, C'est la vie:) skrev:

Jeg tror at det allerede  finnes en lang tråd om dette:

"ting som irriterer i filmer og TV-serier" :fnise:

Anonymkode: 625e4...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at det allerede  finnes en lang tråd om dette:

"ting som irriterer i filmer og TV-serier" :fnise:

Det gjør jo det... Men satt og så på serie, hvor dette skjedde og da MÅTTE jeg jo forte meg til KG for å klage litt. 🙄🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, DreamOn skrev:

Jenter som dette, som benytter seg av anledningen til å sitte i bhen og spise verdens sterkeste chili uten å overhodet sette seg inn i konsekvensene.  I tillegg er de så dumme at de drikker bøtter med vann som gjør brenningen enda verre.  Syns ikke så veldig synd på de. 

http://www.side2.no/helse/sabrina-og-lizzy-prver-chili-utfordringen-ved-a-spise-carolina-reaper/3423258079.html

Hvorfor gidder du egentlig å klikke på slikt søppel hos nettavisene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En spesifikk selger på finn.no. 
Personen avler ihjel hundene sine for et par tusenlapper. blanding så klart. Ikke er de populære eller "vanlige" blandingshunder. Skikkelig kjøkkenoppdrett. Personen har ikke nok tisper til å produsere så mange valper på lovlig og etisk vis. Kjenner jeg blir forbannet for hver gang hun legger ut et nytt kull. Det er seriøst snakk om flere enn 10 kull per år!! Det er mye det når du kun har et par tisper. Er så ille at jeg vurderer å sende en anonym melding til mattilsynet. Slik at de får sjekket hundeholdet til dama. 

Anonymkode: 54d98...82d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med at de sitter i en sportsbh? 

Anonymkode: 77144...6ac

Hvorfor kan de ikke være påkledd?   De trimmer jo ikke, de spiser chili. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du egentlig å klikke på slikt søppel hos nettavisene ?

Fordi  så dumme mennesker fascinerer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...