tussi680 Skrevet 28. august 2016 #3341 Del Skrevet 28. august 2016 Å få gørvondt i magan når en skal noe spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 28. august 2016 #3342 Del Skrevet 28. august 2016 Folk som beskylder meg for å si noe , som forøvrig ikke er sant, og når jeg spør etter bevis så har de ikke det. Kan du ikke bevise (all kommunikasjon skjer på messenger) at jeg har sagt det så har det heller ikke skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 28. august 2016 #3343 Del Skrevet 28. august 2016 9 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Jo, jeg vet faktisk hva de gjør. For jeg har spurt. Som jeg skrev i det opprinnelige innlegget, så er dette foreldre som velger metoden om å la barnet sitt skrike seg trøtt. Og grunnen til at jeg vet dette, er at jeg - etter at babyen hadde grått og skreket i en times tid - banket på døra og spurte om alt var i orden. En tilnærmet refleksaktig handling fra min side etter å ha vært i befatning med en rekke stygge saker vedr. vanskjøtsel av spedbarn/barn. Forøvrig, vinduet til rommet babyen sover på er vis-a-vis mitt, så jeg har mer eller mindre fullt innsyn i om det er voksne der eller ei. Folk som kjører skrikekurer på spedbarnet sitt irriterer meg grønn. De skulle ikke hatt barn. Enn at det er mer om å gjøre for disse folka å få den stakkars lille utrygge kroppen til å kollapse i utmattelse enn å ta babyen opp og la den ligge inntil varm hud? Alt for å få se Dagsrevyen i fred?? Helt forkastelig. Dønn på trynet. Bra av deg, lafemme............ at du ringte på for å høre om alt var bra! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2016 #3344 Del Skrevet 29. august 2016 Feminister! De har jo overhodet ikke peiling på hva de faktisk snakker om. Eller hva som vil være konsekvensene av tullet de foreslår. De fortjener ikke å bli kalt virkelige feminister. Det eneste de egentlig gjør er å sitte på internett, og sutre over småting. Det er fremdeles veldig mye ta tak i. Mange land nekter fremdeles kvinner å for eksempel gå ut på egen hånd. Men dette bryr selvfølgelig ikke vestlige feminister seg noe om. De vil heller klage over hvor grusomt det er at kvinner i Europa ikke får den jobben de har mest lyst på, selv om det finnes langt mer kvalifiserte menn til den samme jobben... Anonymkode: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhorning Skrevet 29. august 2016 #3345 Del Skrevet 29. august 2016 Når foreldre ikke passer på barna sine. Jeg jobber i en butikk inne på et kjøpesenter. Flere ganger har en veldig liten gutt kommet inn i butikken helt alene og vært der i opptil 20 minutter. Mor eller far er ingen steder å se. Så plutselig kommer moren, kjefter på gutten og går videre til neste butikk, uten engang å be sønnen om å komme. Jeg sa: "Kanskje du skal bli med mammaen din?" til den lille gutten forrige gang hun bare gikk fra ham. Kjøpesenteret er ikke stort, men synes det var litt trist og uansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 30. august 2016 #3346 Del Skrevet 30. august 2016 22 timer siden, Enhorning skrev: Når foreldre ikke passer på barna sine. Jeg jobber i en butikk inne på et kjøpesenter. Flere ganger har en veldig liten gutt kommet inn i butikken helt alene og vært der i opptil 20 minutter. Mor eller far er ingen steder å se. Så plutselig kommer moren, kjefter på gutten og går videre til neste butikk, uten engang å be sønnen om å komme. Jeg sa: "Kanskje du skal bli med mammaen din?" til den lille gutten forrige gang hun bare gikk fra ham. Kjøpesenteret er ikke stort, men synes det var litt trist og uansvarlig. Noen mødre er mer opptatt av å shoppe klær enn å passe på barna sine. Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #3347 Del Skrevet 30. august 2016 Folk som prater hele tiden på forelesning. Greit nok om det er relevant i forhold til diskusjonen,men så er det de som må kommentere og si sin mening uansett om det er relevant eller ikke. Når de til og med avbryter foreleser så blir det litt mye,men foreleser sier jo ingenting på det. Anonymkode: 64ffb...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. august 2016 #3348 Del Skrevet 30. august 2016 ALT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 30. august 2016 #3349 Del Skrevet 30. august 2016 Bilister som ikke fatter og begriper at det røde feltet er for syklister! Jeg kjørte bak en bil i dag og en fyr syklet ved siden av meg. Bilen foran meg svingte elegant inn i sykkelfeltet, parkerte!?! og stakkars syklisten måtte bråbremse og legge seg ut i veibanen bak min bil. Forb..... idiot og megaegoist av en bilist, burde vært satt i gapestokk til skrekk og advarsel! Og nei, jeg sykler ikke selv, men klarer å forstå at det ganske så røde feltet faktisk er for syklister, og det bør de få ha i fred! Og endel virrehuer som går og har et helt fortau til sin disposisjon vimser avgårde i sykkelfeltet, de synes tydeligvis at det er mer stas å gå på rød asfalt enn på kjedelig grå asfalt. Skjerpings! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #3350 Del Skrevet 30. august 2016 Redningsaksjoner og styr på grunn av stokk dumme turgåere i fjellet. Ingenting å gjøre på tur ,dersom man ikke kan klare seg selv. Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2016 #3351 Del Skrevet 1. september 2016 Kanskje litt teit å irritere seg over,men sånn skikkelig dårlig retusjerte bilder på Facebook er bare så idiotisk. Vet ikke om de synes det ser bra ut eller om de bare er usikre eller hva,men det ser bare rart ut og hva med alle de som øser ut med komplimenter på slike bilder? "Du er så vakker" osv. Har sett ei som gjør det og hun retusjerer alltid seg selv,og hvis det er noen andre på bildet så kan man se det skikkelig godt for hun retusjerer jo ikke dem. Anonymkode: 64ffb...899 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2016 #3352 Del Skrevet 2. september 2016 Den 26.8.2016 at 18.22, AnonymBruker skrev: Vi har en liten babyvi hus. Og det krever jo sitt... Når jeg først får mulighet til å dusje, opplever jeg at min mann omtrent presser babyen inntil døra, så jeg skal høre at den gråter.. . Noe som gjør at jeg automatisk blir stresset og kjapper meg ekstra. Klarer ikke slappe av i kroppen, for min manner veldig på å gi meg babyen så snart den viser tegn til gråt. "Han er nok sulten, her". Selv om babyen ble ammet for bare 15 minutt siden. Og GIDD (!!) å ta ÉN bæsjebleie. Bare én! Selv når han gjør det, roper han på at han trenger hjelp.... Også ender jeg opp med åta bleia. Anonymkode: e09da...92f Klarer han ikke tørke bæsj? Hva er det å hjelpe med? Du tar av drittbleie, vasker rent, tar på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2016 #3353 Del Skrevet 2. september 2016 Den 28.8.2016 at 12.24, AnonymBruker skrev: Når snørrunger på 20-og-noe kaller folk på 40-og-noe for "eldre".......En "eldre mann" er en mann i 70 og 80 årene. Da er man "eldre". Når man er 40 er man fremdeles ung, men voksen. Anonymkode: b538f...e15 Amen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3354 Del Skrevet 2. september 2016 39 minutter siden, DreamOn skrev: Klarer han ikke tørke bæsj? Hva er det å hjelpe med? Du tar av drittbleie, vasker rent, tar på ny. Hva er det å hjelpe med? At latsabben kan ta en bæsjebleie eller to. Hvorfor er det mor som må ta alle? Anonymkode: ed31a...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3355 Del Skrevet 2. september 2016 En KG bruker som skriver ofte at han har alle svar. Hvordan ting skal gjøres og hvilken politikk som skal føres. Men når man spør nøyaktig hva han mener. Så er han aldri stand til å si hva det er og finner på alle mulige unnskyldninger .For at han ikke kan si det. Anonymkode: 2836f...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 2. september 2016 #3356 Del Skrevet 2. september 2016 Folk som sier kuer istedet for kyr. Ja, jeg vet at det ble godkjent å skrive/si kuer i 2004, men det høres fortsatt helt merkelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3357 Del Skrevet 2. september 2016 Folk som maser og ikke tar et hint! Jeg blir sprø. Anonymkode: a45c7...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2016 #3358 Del Skrevet 2. september 2016 Den 27. august 2016 at 13.51, Lafemmemauvaise skrev: En av naboene har et spedbarn. Og har valgt å kjøre "Vi lar babyen skrike seg trøtt slik at hen lærer selvstendighet"-oppdragelsesmetoden. Og jeg holder på å bli gal av denne skrikingen. Det er babyskrik om natta, det er babyskrik om morgenen, om formiddagen, om ettermiddagen, om kvelden. Og hva gjør foreldrene? INGENTING utenom å være noen egoistiske idioter, fullstendig blottet for hensyn til at de bor i en leiegård og at babygråten høres meget godt. Babyen kan jo selvsagt ikke noe for at den gråter - kanskje gjør det vondt et sted, kanskje er hen sulten/tørst, kanskje er bleia full. Uansett, babyen tar ikke et bevisst valg i å plage andre. Men de der foreldrene altså ... Send bekymringsmelding til Barnevernet. Stakkars barn Anonymkode: 61409...90c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #3359 Del Skrevet 3. september 2016 Folk som ler hver gang andre mennesker faller og slår seg. Anonymkode: 625e4...0c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. september 2016 #3360 Del Skrevet 3. september 2016 Den 6.8.2016 at 9.56, C'est la vie:) skrev: Enig! Dro på babyshop for å handle litt klær til babyen og fikk bakoversveis av prisen på en body til nyfødt. 270 kroner?? Laget av gull da eller? Barnet vokser jo ut av det like fort som de vokser inn i det. *Listet meg stille ut av butikken* 😂 Skjønner det ikke. Det burde vært mulig å lage bodyer som strekker seg etterhvert som barnet vokser. Det er jo så mange glupe hoder som har funnet på smarte ting, men ingen har tenkt på å forsøke å lage til noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå